DACIA Spring elektricno vozilo

prethodna tema - sledeća tema

bind



Prvi električni DACIA postaje sve bliži i sve upućuje na to da Renault želi  da  predstaviti prvu električnu  DACI-u.

LoganBoy

Vidi se da je namunjen. Verujem da mu je brzina fabrički ograničena na 250 km/h.

bind

Prevod je google translate tako da ....

Dacia City K-ZE: što možemo očekivati od povoljnog električnog automobila koji će koštati manje od 15.000 eura?



Evropski predsjednik Dacie, Jean Christophe Kugler, prije nekog vremena izjavio je da će rumunjska tvrtka,  Renaulta, lansirati električni automobil s zaista niskom cijenom oko 2020./2021., Kao vozilo koje će iskoristiti sve resurse Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance, njegova matična tvrtka. "I dalje ćemo biti iznenađujuće pristupačni. Nećemo mijenjati fokus našeg branda ».

Sada je Renault u Kini predstavio City K-ZE, jeftin električni automobil temeljen na Renault Kwid termalnom (prodaje se od 2015. na tržištima u nastajanju kao što su Južna Amerika i Indija, gdje uživa veliki uspjeh zahvaljujući estetskom SUV-u). Grad K-ZE je prema francuskom brendu automobil globalnog zvanja, jer iako će ga se prodati ovog ljeta u Kini, kasnije će doći do drugih tržišta kao što je Brazil.

Do sada nije bilo jasno hoće li model stići u Europu, jer je Renault u svakom trenutku igrao dvosmislenost. Međutim, čini se da je konačno njegovo slijetanje gotovo potvrđeno, jer je direktor marketinga Guillaume Sicard u nedavnom intervjuu rekao: "Ovdje u Kini moramo se natjecati protiv desetak sličnih automobila. Ali u Europi K-ZE ne bi imao suparnika.

Međutim, City K-ZE i njegova jeftina filozofija ne bi odgovarali sadašnjem europskom rasponu Renaulta, pa se čini sigurno da će se prodavati pod markom Dacia. Taj će model u Kini imati promjenu manju od 15.000 eura, s ciljem da se ponudi za oko 10.000 eura nakon vladinih poticaja. Istinski revolucionarna cijena za model koji se nalazi u segmentu A (gradski automobili): mjere 3,73 metra, ima 5 sjedala, a kutiće debla 300 litara (isto kao i Clio IV).

Grad K-ZE ima bateriju od 26,8 kWh, što joj daje autonomiju od 271 km u starom ciklusu odobrenja NEDC-a, što je ekvivalentno oko 200 km WLTP-a (tj. Oko 180 km stvarnog miješanja), iako Renault pokazuje da će autonomija koja vozi manje od 60 km / h (urbana vožnja) biti oko 350 km po teretu. Ove brojke su bolje od onih električnih automobila prve generacije kao što su Renault ZOE R240 ili Nissan LEAF od 30 kWh, do onih izravnih konkurenata kao što je Volkswagen e-up! ili Smart EQ za četvero, i bliski onima koje postižu modeli kao što su Hyundai IONIQ Electric ili Volkswagen e-Golf restyling.

Automobil može brzo puniti istosmjernu struju, oporavljajući 80% svoje autonomije za 50 minuta. Za sporo punjenje (naizmjenična struja) bit će potrebno oko 4 sata da se oporavi 100%. Trenutno, točne snage punjenja nisu otkrivene. Kineska varijanta ima utičnicu Type 2 i GB / T utičnicu, iako bi europski model trebao imati CCS Combo 2 utičnicu.

Vozilo ima samo 44 KS i 125 Nm okretnog momenta, ograničeno na 105 km / h, maksimalnu brzinu kineskih cesta. Ako dolazite u Europu, vaša najveća brzina vjerojatno će biti ograničena na oko 120 km / h. Grad K-ZE kreće od 0 do 60 km / h za manje od 7 sekundi. Prema europskim medijima koji su ga mogli testirati u Kini, šasija ima dobru postavku, ekvivalentnu onoj Volkswagenovog e-upa! ili Smart EQ za četvorku, nešto zbog rada Jeremyja Coiffiera, koji je prije bio zadužen za postavljanje sportskog automobila Alpine A110.

Zanimljivo je primijetiti da City K-ZE u usporedbi s Kwid-om iz kojeg potječe dodaje naplatke s 4 vijka umjesto 3, što pokazuje da ima složeniju šasiju, što će rezultirati u rafiniranijoj roli i sjedi, nešto što će također pomoći niskom težištu zahvaljujući baterijskom pakiranju. Model je težak samo 921 kg, što ga svrstava u lagano vozilo čak iu usporedbi s rivalima izgaranja. Međutim, nema regenerativnog kočenja, jer bi prema marki cijena bila veća. Stoga, prilikom podizanja stopala papučice gasa, automobil ne zadržava.

Prema riječima novinara, jedan od vrhunaca automobila je njegova dobra kvaliteta interijera. Unatoč niskoj cijeni i upotrebi tvrde plastike u unutrašnjosti, završne obrade su iznenađujuće dobre, a postavke čvrste. Prema Coiffieru, Grad K-ZE bit će automobil koji će ponuditi europsku kvalitetu gradnje po kineskoj cijeni.

Sve u svemu, njegova sigurnosna oprema u azijskoj zemlji bit će donekle ograničena: imat će samo dva zračna jastuka, u usporedbi s 4 južnoameričkog Kwida (koji uzima mnogo armaturne ploče), i dok će imati ABS bez ESP-a. Njegova struktura najvjerojatnije potječe od strukture Kwida u Južnoj Americi, ojačana u odnosu na Indijca (prva postiže tri zvjezdice u crash-testovima LatinNCAP-a, dok drugi odgovara jednom u GlobalNCAP-u). Sve u svemu, u svojoj europskoj verziji City K-ZE imao bi više zračnih jastuka, ESP-a i asistenata za vožnju.

Naglašena je komforna oprema kineskog grada K-ZE: klima uređaji i električni prozori su standardni, a model ima gadgete poput 8-inčnog zaslona osjetljivog na dodir s navigatorom, WiFi i 4G priključkom. Prema Coiffieru, to je zbog toga što je u Kini vrlo cijenjeno da automobil može opremiti dodatke kao što su preglednik, integracija za pametne telefone itd.

U slučaju da ga Dacia konačno stavi na prodaju na našem tržištu, očekuje se da će njegova cijena prije pomoći iznositi oko 14.500 eura. Nakon što su odgovarajuće subvencije ostale na još atraktivnijoj brojki: primjenom popusta MUS-ovog Plana Zajednice Madrida, automobil bi krenuo s 8.000 eura, što je cijena slična onoj za osnovni Dacia Sandero, što bi omogućilo Gradu K- ZE postaje velika mogućnost za sve one Europljane koji su zabrinuti zbog ograničenja protiv zagađenja koje traže urbani automobil ili drugo vozilo za obiteljsku jedinicu.


Izvor : https://forococheselectricos.com/2019/04/dacia-city-k-ze-que-podemos-esperar-del-coche-electrico-asequible-que-costara-menos-de-15-000-euros.html

Loganovac

Šala mala... 44KS? 7 sekundi od 0-60km/h? Pa Jugiću ne može da stane na crtu!  :doh:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

glavonja3

#4
Vec sam napravio racunicu kolika ce mi sa ovom eDacijom biti potrosnja benz... mislim kilovata po km i koliko me to dodje kada koristim crvenu tarifu :)

A da, moram da iznajmim garazu sa strujnim prikljuckom, pa necu valjda preko produznog kabla da spustam struju sa moje terase do kola :) :)

bind

Prva električna Dacia debituje već u martu – svetska premijera na sajmu u Ženevi

Rumuski proizvođač predstaviće na ženevskom auto-salonu koncept budućeg niskobudžetnog serijskog modela na struju.

Dacia će na predstojećem salonu automobila u Ženevi proslaviti 15 godina prisustva na zapadnoevropskom tržištu, a prva zvezda štanda biće dizajnerska studija buduće električnog modela.

Kao marka cenovno prihvatljivih automobila, Dacia posluje već dve decenije u sklopu Renault grupacije, a serijsku verziju električnig automobila planira za narednu ili 2022. godinu.
Direktori kompanija Dacia i Renault nisu pružili više detalja uoči Sajma u Ženevi, ali izveštaji automobilskih medija kažu da će to najverovatnije biti verzija gradskog električnog automobila K-ZE koji u Kini proizvodi i prodaju kineski Renault i njegovi kineski partneri u zajedničkoj kompaniji.

Ovaj automobil se u Kini prodaje po ceni od otprilike 8.000 eura.

https://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2020&mm=02&nav_id=1657809

saša61beograd

Jedini način da se sirotinja vozi na struju je tramvaj ili kineska kanta.


bind


dekiv68

Mođda bi naziv teme trebalo promeniti u Dacia Spring
Dacia je za osam meseci primila čak 40.000 narudžbina za električni model Spring
https://autorepublika.com/2021/11/20/dacia-je-za-osam-meseci-primila-cak-40-000-narudzbina-za-elektricni-model-spring/

Loganovac

Promenjeno.  :ziveli:

Moj kolega ozbiljno razmišlja da kupi ovaj auto. Ima para ali nikad nije kupio novo vozilo, možda baš Spring bude prvi.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

bocca

@Loganovac
Mislim da će se kolega načekati. Ovi naši dileri kanda ne misle da prodaju Springa. Nema ga ni u rublici "vozila u dolasku". I drugo, kod nas će to biti preskupo uz simbolične subvencije!

saša61beograd

Ovo kupuju oni kojima je to dve,tri plate.Kupuju ovo da se vozikaju po gradu i da ne habaju neki pravi auto,sa pravim pogonom,koji drže u garaži i čuvaju za pravu vožnju.I kad ovo propadne za koju godinu,baciće u reciklažu kao svaku jeftinu kinesku stvar kad joj prođe rok trajanja.
Mislim da je ovako sa većinom,mada je moguće da ima i onih koji misle da je ovo pravi automobil.

Loganovac

Znaš kako, ako se 90% i svakog dana uglavnom vozaš u lokalu stotinak kilometara, uz to imaš u kući garažu sa centralnim grejanjem, ovo je možda dobra priča. Ni on ne misli da Springom putuje na odmor.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Veterinar

Subvencija je 5000 evra? To nije simbolicno, ako je tako.  :ne: