Nova Dacia Duster II

prethodna tema - sledeća tema

kiconix

Ajd ponovo.
REKLAMA
Renault platio, poslao vozilo, poslao direktora da vozi 2 smene i za sve to dobio reklamu na tv-u i dodatno na Sat reviji.
Na kraju emisije lepo mladi Alvirko rekao, ovo je prvi.
Nastavak sledi u zavisnosti od ponude.
Vrlo jednostavno.

bocca

Evo nešto vezano prvenstveno za novog dastera ali i za ostale modele. Juče stigao koverat od Dačije, malo reklama i vaučer na dodatnu opremu od 400e, uz zimske gume naravno. Sve to ako se pazari do kraja februara. Kreće kampanja!!!

Dejan11

pa iskreno nije ni to loše..za vaučer uzmeš šta treba a nema,a malo se pomučiš i iskukaš još jedan vaučer.

Goky

Ne videh kao doplatu adaptivni tempomat, a mogli su da ubace i to...
Sandero Stepway 1.0 TCE 90 Expression
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sandero Stepway TCe 90 Prestige
Dacia Sandero 1.4 MPI Laureate
Fiat Punto Mk1 1.2 8v + TNG
VW Buba

Goran25

Danas sam imao priliku da testiram model Prestige dci 110 4x4, bez velikog detaljisanja spoljašnjosti i kvaliteta unutrašnjeg materijala, kao i veličine ključa i automatske klime, jer mi to apsolutno ne znači ništa.
Prvi utisak je pao već kod otvaranja vrata- duplo su teža u odnosu na prethodnu verziju. Deo oko unutrašnjeg ruba je pokriven plastikom, tako da se ne vidi ona žuta pena kao u prethodnoj verziji.
Sedišta se podešavaju po visini ( sajla). Odmah sam podesio na najnižu tačku u cilju provere da li će doći do razlike u preglednosti šoferke, jer sam visok 195, medjutim i dalje sam imao isti položaj kao i kod mene u Dusteru.
Sedalni deo je duži u odnosu na prethodnu verziju, odmah se oseti razlika u smislu udobnosti, ali su bočna podupiranja i dalje slaba jer ih ne osećate u vožnji.
Servo volan, prijatno iznenadjenje. Daleko se lakše manevriše nego u prethodnoj verziji.
Menjač, kratki prenosi zbog 4x4 verzije, ne koristim isti tako da nisam merodavan da komentarišem. Navikao sam na duže prenose pa mi nije bilo po volji, ali je podjednako precizan.
Razlike postoje, u smislu atraktivnije unutrašnjosti, ali mi nemojte zameriti što ne pišem o tome jer me to stvarno ne interesuje, niti mi je to reper prilikom odabira vozila.
Ono što bih definitivno promenio kod naredne kupovine je motor, sa sadašnjih  90ks na 110 kao idealnu meru za njega, sa prednjim pogonom u paketu Comfort, i gratis dodatkom paketa VOZAČ ( prednji naslon za ruku, podešavanje vozačevog sedišta u lumbalnom delu, pregrada ispod suvozačevog sedišta)


saša61beograd




S druge strane - što su oni ovim testom zapravo htjeli dokazati?
[/quote]To sam se i ja pitao.Odgledao sam sve,a jako mi je naporno da gledam Alviroviće,ali nisam shvatio šta su hteli da dokažu.Valjda da novi Daster može da pređe 1700 km sa samo jednim resetovanjem brisača.Ili da pokažu da po blatu i kiši troši 2,5 puta više nego što je deklarisano?Ili,jednostavno da se vrti ne RTS-u,u udarnom terminu 20 minuta.

kiconix


saša61beograd

 Jasno je meni da je reklama.Glupa reklama.Glupa,ali dugačka.

Boban

Meni je najsmešnije bila njegova reakcija na kraju testa kad se radovao kao mali m.....!!!Šta je očekivao?Da nov auto neče preći toliko km za 24 sata :ces:

Veterinar

To je i mene iznerviralo, naglas sam prokomentarisao. Test je put oko sveta. Mislim, možda zvućim kao seronja, ali garancija je 100000 km, pa stoti deo te kilometraže ne znači ništa. Nesumnjivo je sve super, pogon na sva četiri točka. Ovo je vožnja, a ne startovi. Meni bi značilo da sednem i da vidim kako kreće iz glibova, bez konstantne vožnje. U svakom slučaju interesantan auto, skup za moj ukus u toj opremi, preterana potrošnja čak i za pomenute uslove.
  Mogli su novinarima makar madrace na naduvavanje da daju.  :wave:

Zoran

Zbog tolike potrebe za energijom i nema terenaca na električni pogon.
Sam svoj gazda - vazda.

kiconix

Bice, Tesla vec najavljuje kamion i to tegljac.
Ali to je neka druga tema, ovde je necemo siriti.
Sustina testa je reklama i najava daljih testiranja.
U prevodu, dali su oglas da ko da pare za reklamu bice i na testu.

bocca

Ovaj 1.6 sce je, koliko sam uspeo da pronađem, nisanov. Ali, barem kod nas, u nisanovim vozilima ga nema, a ide samo u renoov megan i u dačiu. Da li neko ko se ozbiljnije razume u motore, ili u engleski, može da mi kaže nešto više o ovom motoru? Koliko dugo postoji, ima li proverenih informacija o pouzdanosti, kolike su realne potrošnje (pogotovo sa lošom aerodinamikom )... Možda čak i da li ima podataka o tome kako podnosi auto gas? Hvala unapred dobri ljudi. Pomozite mi da maštam.  :ziveli:

LeNgenda

Ovako na bum bih rekao da je to K4M sa nekim sitnicama izmenjenim od strane Nissana.

Slicno je i sa 1.2 tCe Renault i 1.2 Dig-T Nissan, u biti isto, ali nije isto.

Mislim da plin ne bi trebalo da bude problem.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

hobbista

#134
Pa i nije. Koliko vidim, blok i glava su Al što znači da ima plivajuće (mokre) hilzne.
Razvod je preko lanca.
Mislim da je brizganje goriva direktno u cilindar.
Izduvna grana je integrisana sa glavom!? (šta god ovo značilo).


Tako da je ovo sasvim sigurno drugačija generacija motora.


EDIT: svaki auto kupljen nov ne bi trebao da ima nekih većih problema u prvih 150.000km, tako da tu nema mesta sekiraciji.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D