gas u loganu-nepoželjan???

prethodna tema - sledeća tema

ducato

autobild je objavio listu autumobila u koji nije,zbog motora,poželjno ugradjivati gas,to možete pročitati ovde :
http://www.polovniautomobili.com/autobild-magazin/2009-septembar-1/?pageNumber=6,zna li neko nešto konkretnije i ima li razloga za zabrinutost.POZDRAV SVIMA I SRETNO VAM BILO U 2010!!!

markonikolic83

Sve je to marketing,ja licno i volim da se prica tako o gasu,dobro je kada ga nece ljudi ugradjivati,jer to je dobro za nas koji vozimo na gas.Auto ne valja ni voziti na benzin,najbolje je da stoji na klocnama u garazi.Ne pricam licno tebi,nego mi je vise muka tih "strucnjaka".Ja sam tim magazinima pisao sto puta,niko mi nikad nije odgovorio.Imamo dacije koje su u taksiju na gas presle preko 300 000 km,tako da ti licno,nemoj da brines,a ko nece da ugradi gas,ima veliku podrsku od mene,jer ce cena gasa biti manja i imace ga vise.Kada je retko ko i znao za gas,bio je malte ne dzabe.
Citam i gledam sliku ventila,spominju velike havarije...i bas me zabole.Oni cas pisu,gas je dobar,produzava vek motoru,bla bla bla,pa sledece godine ne valja,smanjuje vek spenziklocne,cinculatora,ostecuje federgejznu....
Meni je usteda 0,5 eura po litru goriva(grubo),trosi mi 9 na 100km,neka predje 200000 na gas(a ja garantujem da hoce),to je usteda 9000 eura,a da vidim koji je to kvar za te pare.
Nego te sve casopise treba imati u nedostatku toalet papira i papirnih maramica,za ne daj boze.
Nego svima srecna Nova godina,budite tolerantni i fer u saobracaju i zalim vam puno bezbriznih km.

kiconix

Iskreno i meni je muka od raznoraznih strucnjaka, ja gazim 93k na gas i zabole me za autobild i ostale novinarcice.

VeDuS

Nisam hteo da gubim vreme ni da bacim pogled na taj tekst ali predpostavljam da ce AutoBild u sledecem broju ako vec nije napisati da samo u "folcvagen", Audi i Seat moze bezbedno da se ugradi.Mislim moze i u BMW i "mecku" ali to je boze moj jeres.Pusti novinare.... pogledaj svojim ocima.U Japanu ne mozes biti taxista ako ti auto nije na gas.Da l' su oni ludi ili ne citaju AutoBild? Niko ne kaze da nema kvarova u automobilima sa ugradjenim gasm ali nista (a mozda i manjne) manje nego u "benzosima".A o nekim katastrofalnim kvarovima na vecem broju automobila..... da i ne govorimo.
Voznja na gas je po meni ipak kompromis (u nekim delovima) ali pre svega stvar razuma,srca i i znad svega novcanika.
Uostalom svako ima svoju racunicu pa i novinari AutoBilda (izgleda ne ide bas Golf diesel pa ajd' malo da seruckamo)
Inace sretno svima u Novoj Godini , da predjete sa svojim ljubimcima mnoooogo bezbednih kllometara na benzin,gas ili dizel(jos nam fale samo ovi na vazduh :lau:)

sinnet

          Nema razloga za zabrinutost. Italijanci koriste gas od kad je izmišljen točak, pa valjda su njihova iskustva važnija od nagađanja nekih  novinara.     NAŠA CRVENA LISTA - koja je to, bre, njihova lista, koji su oni stručnjaci ? Pa i Britanska kraljica je vozila RR na gas. Pa i ja sam sa kecom prešao 100.000 na gas, i to druga specijala. Trošio je ulje, otišle karike ali Mitrovacki ventili nisu posustali.
         Igraj fudbal,tj. vozi Miško- budi srećan. Srećna Nova godina.
Sve tece,a narocito se u tome istice Dunav.

Keka

Ova lista postoji vec nekoliko godina, a za Daciu su navedeni 1,4 i 1,6 8v motori od 2006. godine nadalje. Verovatno su posle 2006. godine, radi ustede, poceli da stavljaju sir umesto sedista ventila  :Smiley:

Bice da je problem u lose podesenim uredjajima+neredovno stelovanje ventila+zelja da se opljuje veliki konkurent na trzistu.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


sinnet

       Ma, ceo tekst je u stilu dnevne štampe.

       Naslov je takav da ti dođe da izbaciš plin iz auta a onda ide prazna priča: ne treba paničiti...bezrazložan je strah...ali ipak razmislite..
       Skroz bezveze.

       
Sve tece,a narocito se u tome istice Dunav.

Keka

Zanima me sta ce Slavko da kaze na to.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


krle

#8
Citat: Keka poslato 01.01.2010. - 11:44
 Verovatno su posle 2006. godine, radi ustede, poceli da stavljaju sir umesto sedista ventila  :Smiley:

Bice da je problem u lose podesenim uredjajima+neredovno stelovanje ventila+zelja da se opljuje veliki konkurent na trzistu.

:aplause:


Za one koji još uvek sumanjaju u kvalitet sedišta ventila i samih ventila. Pogledajte stavku br.8.  na prvoj skici     http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=517.msg3842#msg3842

Loganovac

Pogledao sam opet, ali ne znam baš na šta si mislio...  :bonk:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

DarioGTI

ne treba vjerovat svemu sto pise u novinama.....  ja osobno mislim da je najbolje pitati za misljenje nekoga ko vec dugo ima ugraden plin, pa cuti njegova iskustva... a novinari pisu ono za sto ima plate da napisu.....  :rtfm: :cul:
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

krle

Citat: Loganovac poslato 01.01.2010. - 16:50
Pogledao sam opet, ali ne znam baš na šta si mislio...  :bonk:

Sedišta ventila i ventili su kvalitetniji.

Nije tačna priča iz novina  da su motori posle 2006.g. lošiji.

Keka

Upitno je da li se izmene sa slike zaista rade posto je u pitanju mala serija u odnosu na ukupan broj proizvedenih vozila, moze lako da bude marketinski trik.

Cinjenica je da postoje odredjeni motori koji imaju probleme pri pogonu na TNG (pre svega se misli ne probleme sa ventilimai/ili sedistima ventila), ali iskusne plinadzije znaju koji su to motori, kao i da li mogu da se prepravljaju na pogon na TNG uz upotrebu flashlube ili tuneup aditiva, ili ne mogu nikako.

Konkretno, na cbc se vodi polemika oko Subaru bokser motora koji su radjeni u Srbiji, i vecina je zveknula na nekih 50.000 km. Na cudesnom spisku se nalazi samo Subaru 3.0 motor. Znaci da tu nesto nije u redu. Evo sta kaze Subaru za to, obratite paznju na boldovan tekst u prvom pasusu http://www.subaru-ecomatic.de/index2.php

Renault npr zabranjuje konverziju 130 TCE motora, dok 180 TCE dozvoljava, a plinadzije kazu da oba mogu uz upotrebu aditiva. Meni je malo cudno da jedan turbo benzinac ima tako losu glavu.

Na (ne)srecu, ovakvo stanje ce trajati jos relativno kratko, posto (za sada) nema resenja za benzince sa direktnim ubrizgavanjem goriva (npr  VW FSI motori). Postojeca resenja su skupa, tehnicki nedoradjena, zahtevaju potrosnju ne male kolicine benzina u toku voznje......

Plakacemo za karburatorima i sekventima, grebacemo noktima prasinu, suzama mesiti blato i praviti ih od blata, ali njih biti nece.....
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


kiconix

Moram samo da te ispravim za fsi motore, brc ima sistem i za to.

Keka

#14
CitatPostojeca resenja su skupa, tehnicki nedoradjena, zahtevaju potrosnju ne male kolicine benzina u toku voznje......
http://www.arunautogas.co.uk/lpg_and_fsi_gdi_direct_injection_engines.htm
http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2687723

1750 funti je nesto malo manje od 2000 evrica.

http://www.brc.it/default.aspx?page=19&lang=en
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!