ASR

prethodna tema - sledeća tema

saša61beograd

Čitao sam pre desetak godina neko uputstvo za upotrebu vozila (mislim da je neki Mercedes bio u pitanju).Tu je vrlo opširno bilo opisano šta radi ASR.I sećam se da je masnim slovima bilo naglašeno kada se ASR mora (!) isključiti.Slično,da ASR u nekim okolnostima mora/treba da se isključi čitao sam mnogo puta u automobilističkoj štampi.
ASR bez opcije isljučivanja je pokazatelj kome je Dačija namenjena:vrlo (ispod)prosečnom vozaču,a to vređa one koji se takvima ne smatraju i žele da mrdnu Dačijom izvan okvira šeme "kuća-posao-kuća".
Neko je pomenuo "elektronsku blokadu diferencijala".Nemam pojma šta je to?Verovatno "elektronska imitacija blokade diferencijala".

Andrix

Meni se desilo zimus da mi oba tocka istovremeno proklizavaju. palila se lampica u vidu treperenja ali kad oba slajfuju onda i nema svrhe
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Lazar@

Evo kako se gasi :D


A evo kako funkcionise...Ovo skakutanje je asr koji pokusava da nadje trakciju...Auto bez asr bi slajfovalo u nedogled

Vladan P

Lazar, hvala za prvi video.  :dobro:
Zajedno smo skupa !

Zoran

ASR,je vrlo korisno pomagalo za svakodnevnu upotreba. Jedino je mana što se ne može isključiti jer može omesti iskusnog vozača u svom naumu kod velikih zahtijeva kada je podloga identična ispod oba pogonska točka. Vožnja po novom snijegu ili polazak na makadamu i sl.
Sam svoj gazda - vazda.

kiconix

Iskusni vozac je danas malo drugacija definicija.

Andrix

Citat: Lazar@ poslato 04.05.2018. - 22:15
Evo kako se gasi :D


A evo kako funkcionise...Ovo skakutanje je asr koji pokusava da nadje trakciju...Auto bez asr bi slajfovalo u nedogled

Bas mu treba vremena da odreaguje
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Zoran

Vozač je odreagovao, volan lijevo.
Sam svoj gazda - vazda.

Andrix

Vozac je uvek najbitniji, samo ja ne bih toliko u mestu samo davao gas....
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Lazar@

Sta znam, i kod raznih 4x4 sistema sa nazovi elektronskom blokadom diferencijala se isto ovo desava...

Treba par sekundi da sistem provali koji tocak slajfuje, i onda ga kocnica blokira, da bi se snaga prenijela na drugi tocak.

slavko_bgd

Baš sam zimus probao i upoređivao ASR na Loganu2 i AR147: uslovi su da je jedan točak na ledu a drugi na asfaltu. Oba se ponašaju tako što pri nailasku na tu deonicu i jedan i drugi blago oduzimaju gas i kod oba se oseti diskretno kočenje jedne strane, odnosno točka koji je na ledu. Kad istu deonicu prođem sa Alfom sa isključenim ASR-om točak koji je na ledu naravno prokliza, obrtaji motora naravno "odskoče" a auto svakako uspori jer je izgubio trakciju na jednoj strani a posledično pogon na drugoj koja je na suvom. Polazak iz mesta na klizavom: mnogo lakše sa uključenim nego sa isključenim ASR-om. Logan mi baš i nije neki auto da bi imao opcije isključivanja ABS-a, ASR-a i ostalih pomagala.

Loganovac

Džaba ti sve lepo zboriš, ama ima da iskoči golemo tepanje za ovaj reč Logan nije neki auto  :palica:


:Smiley:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

slavko_bgd


Lazar@

A alfa 147 je cudo od vozila :doh: :D :D

Loganovac

Ajde more...



I šta bi od svega ovoga dole bilo da je imao sve te ITD zezalice (gledaj od 1:35)?  Vozač bato!  :woo-hoo:



Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.