Napokon kupovina novog Logana

prethodna tema - sledeća tema

NikolaNis

Pozdrav svima.
Nisam mnogo aktivan na forumu što se tiče pisanja ali dugo već redovno pratim teme i na ovom novom i pre na onom starom forumu. Da nije bilo SEKE ja bih verovatno bio, kako vi kažete, punokrvni član foruma ali moja kupovina se pomerila za nekih godinu dana i tako sada ulazim u ozbiljne pripreme za kupovinu Logana.
Možda se neki i sećaju moje situacije, kupujem auto uz povlastice koje idu za invalidna lica. Neki od vas su mi u tom smeru davali jako dobre savete i uputili me u problematiku. Moj komšija ppejic mi je potanko objasnio put do potrebne dokumentacije, a priznaćete da je u Srbiji često najteži deo sama ta papirologija i administracija. Dakle, ppejic hvala još jednom tebi i ostalima koji su mi pomagali oko mojih pitanja na starom forumu.

A sada pošto sam napravio uvod kao za "Rat i mir"  :D da postavim konkretna pitanja...

Prvo me kopka u kom salonu kupiti auto? Ja sam iz Niša ali sam video da moji sugrađani nemaju reči hvale za ova naša dva salona u gradu. Da li se to odnosi samo na servis ili i na samu kupovinu? Da li ću bolje proći što se tiče brzine isporuke u nekom drugom salonu van Niša i koji bi mi vi preporučili? Isto me zanima i kada dođe vreme za redovne servise, gde ići? Zemlja nam nije velika pa mi nije frka da jedan dan godišnje odem u neki drugi grad na redovan servis, toliko mogu da izdvojim za sebe i za svog budućeg ljubimca.  :lux:

Drugo pitanje je u vezi motora. Naime, planiram da odmah ugradim i uređaj za TNG ali se dvoumim između 1.4 i 1.6 motora. Razlika u ceni je oko 400 evra (ako sam dobro informisan) i zanima me da li vredi dati te pare za malo jači motor? Mislim da ponekad može dobro da dođe ta dodatna snaga, naročito kad je auto pun a krene se u neko preticanje ili uz neku uzbrdicu, ali voleo bih da čujem mišljenje vas iskusnijih. :hall:

Eto, ovu su prva dva pitanja koja me "muče" i nadam se da ćete imati vremena i volje da mi pomognete, svima puno hvala unapred... :ziveli:

P.S. Nadam se da sam stavio temu na pravo mesto  :wave:

Vihor

U Boru nema prodajnih mesta, ali u Jagodini ima i to nam je najblize, uglavnom ja sam prezadovoljan uslugom u Jagodini, servis Francuz, bilo je i u Negotinu ali je sad valjda zatvoren, tako sam cuo, sto se tice cekanja, kako sam razumeo, svi cekaju, najmanje mesec dana, ja dva, da poludim!
pozdrav
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

Munze

Ne poznajem prilike na jugu Srbije pa ne mogu da ti pomognem oko izbora salona za kupovinu i servisiranje auta. Moja preporuka je za AK Francuz u Jagodini, ako ti nije daleko.

Definitivno moj glas ide za jači motor :dobro:

NikolaNis

Hvala na informacijama  :dobro:

Ovde sam na nekoj temi pročitao da je neko od članova dobio informacia iz Nissan-Renault-a da najmanje pritužbi upravo imaju za AK Francuz iz Jagodine. Ne bi meni bila frka da tamo idem na servise, to je 100-tinjak kilometara, taman da se vozim u Loganu  :dance: :)

Znači, ako sam lepo shvatio, isto mi dođe i da kupujem auto u Nišu, Jagodini, Beogradu, Novom Sadu ili bilo kom drugom gradu? Vreme isporuke je u svakom salonu isto jer im vozila dolaze sa istog mesta.

I još nešto. Pošto bih odmah ugradio i uređaj za TNG da li to moram da radim u istom salonu gde i kupim auto? Da li u svim servisima ugrađuju iste uređaje? Ne znam kako to ide oko te ugradnje odmah, da li ja uopšte preuzmem vozilo pa ga sam vozim u servis na ugradnju uređaja ili oni sve završe pa mi takvo vozilo predaju?

Izvinite ako davim malo, čitao sam sve u vezi TNG-a na forumu ali nisam nigde našao tu informaciju... :kava:

Deda

Moja preporuka jeMilos francuz za kupovinu, ugradnju i servisiranje, znaci komplet usluga. Kod njega sam i ranije isao kad sam vozio Renoa i sad sa Loganom.
Doduse, kupio sam auto u Nisu, preuzeo ga u Negotinu, uradio prvi servis u Nisu i zakleo se da vise nikad ne odem kod onih pe*erasa u Nis. Takav bezobrazluk, lopovluk i cik*tarenje nisam video u zivotu. Kod Milosa nije tako. Profesionalizam, i brate znas sta ploacas...
Iznervirao sam se na samu pomisao Nislija, bolje da ne idem dalje...
Naravno, to ima veze samo i samo sa prodajnim salonom , tacnije samo sa sefom , i sa serviserima u najbednijem servisu koji sam video i kojeg sam doziveo.
Kod Milosa je uzivanje otici, za svoje pare dobije vrhunsku uslugu. Oduvek...

torent

Glasam za motor 1.6.
Ja sam pri kupovini probio sve granice (finansijske), tako da sam iskljucio mogucnost kupovine 1.6.
Medjutim, pri prvoj voznji Logana 1.4 sam se uverio u njegovu lenjost.
Probna voznja bi ti mozda koristila.
U svakom slucaju sa izborom Logana si napravio pravu stvar, sve ostalo su nijanse.

Keka

Definitivno 1.6, a ako imas "vremena" onda 1.6 16v.

Kontaktiraj servis Sekulic u Veterniku, svojevremeno su imali dosta vozila na lageru, dodjes, pokazes prstom, izbrojis pare i vozis.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


DarioGTI

ako imas pare- onda uzmi jaci motor ( 1.6 8v )!! ako imas jos vise para-onda uzmi 1.6 16v - nema sanse da pozalis.... iako i 1.6 8v ide dobro.... ja imam 1.4 8v i zadovoljan sam potrosnjom/snagom....
iako ako hoces snagu iz 1.4 moras ga zavrtit u vece obrtaje (preko 4000-4500)

konkretno: 75ks nije bas "zestoko" ako je 5 ljudi i pun gepek..., zato imas 1.6 8v on ipak ide bolje od 1.4 (logika)

ali kazem, ako stvarno imas pare uzmi 1.6 16v - ide ko iz pistolja u usporedbi sa 1.4 i 1.6 8v

Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

kovdejan

Ako imaš pare i ja glasam za 1.6 jer više snage nikada nije na odmet. Međutim, ne bih rekao da je 1.4 lenj za uobičajenu vožnju. Možda bi mu malo više snage trebalo kad se zađe u planine, ali po meni ni u njima se auto ne ponaša preterano strašno.

DarioGTI

Citat: kovdejan poslato 12.10.2009. - 18:51
ali po meni ni u njima se auto ne ponaša preterano strašno.

:ziveli:

opet kazem - ja sam sa 1.4 sasvim zadovoljan  :lazy:
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

Deda

1.6 uvek preporuka
Medjutim, ja sam se namerno odlucio za 1.4
Dugo sam vozio 1.1,pa mi je 1.4 super. Ne zalim uopste sto nemam 1.4....

Munze


krle

Citat: NikolaNis poslato 12.10.2009. - 10:59
Drugo pitanje je u vezi motora. Naime, planiram da odmah ugradim i uređaj za TNG ali se dvoumim između 1.4 i 1.6 motora. Razlika u ceni je oko 400 evra (ako sam dobro informisan) i zanima me da li vredi dati te pare za malo jači motor? 


Pozdav Nikola. Znači odluka je pala, unapred čestitam. E, sada onaj interesantniji deo koji ja nisam znao prilikom kupovine Logana. Razlika u ceni nije zbog motora, nego zbog menjača. Kao rezervni deo cena motora 1.4 i 1.6 8v je u cent ista, međutim kod menjača JH1 i JH3 postoji razlika u ceni. Ja sam se odlučio za 1.4 motor prvenstveno zbog toga što sa istim prečnikom klip ima manji hod u odnosu na 1.6 8v,što u prevodu znači da se 1.4 motor manje troši.  Motor 1.6 je u stvari modifikovani 1.4 motor. Tada su u ponudi bili motori 1.4 i 1.6 8v i razlika od 300e nije bila presudna, kao ni manji troškovi registracije. Danas bih se odlučio za 1.6 16v motor bez razmišljaja, jer se radi o sasvim drugačijem konceptu.

Očekujem Kiconixovu reakciju, nadam se da će se setiti zbog čega   :Smiley:.

NikolaNis

Pa ko sam ja pa da se sa vama svađam, ako kažete 1.6 neka bude 1.6  :) :ziveli:

A sada ste me zainteresovali i za 1.6 16V, da li je on nešto drugačiji za održavanje, jesu li mu servisni intervali kraći ili duži ili je sve isto kao kod 1.6 8V?

Moram da napomenem da od održavanja kola znam da zamenim ulje, promenim rashladnu tečnost, skinem i vratim akumulator, operem auto spolja i iznutra i promenim brisače. :D Šta da vam kažem, veliki sam majstor.  :banghead:

Zato nemojte da se ljutite ako neka moja pitanja deluju smešno, ali valjda ću i ja vremenom nešto da naučim.  :kava:

Vidim da nije neka velika razlika u ceni između 8V i 16 V, oko 300 evra, sad ste mi opet ubacili crva u glavu... :conf:

@Keka, ne mogu tako da kupim auto jer se kupuje na ime invalida i auto bi bio oslobođen carine, znači auto koji ja budem naručio mora da bude van Srbije, da nije ocarinjen u tom trenutku, zato ću morati i malo duže da čekam na isporuku ali to nije problem. Lepo kaže naš narod, strpljen-spašen... :dobro:

david

Ja sam planirao 1.4 niti sam razmisljao o 1.6 a da ne govorim o 1.6 16v ili 1.5dci uglavnom odluka je pala posle razgovora sa nekoliko ljudi za razliku od 400e da idem na 1.6 jer planiram da ugradim gas i kako cu u letnje vreme paliti klimu definitivno je bolji izbor a sto god da se uzme nemoze se pogresiti zavisno od toga koliko se prelazi sa njim i koji su nam prohtevi ja sam hteo nova kola i 1.6 je za mene super a da sam uzeo 1.6 16v ili 1.5dci opet nebih pogresio tako da sto god da odlucis dobro je...