1.5 dci 90hp Laureate MCV ili 1.2 TCe Lodgy Ambiance ili 1.5 dCi Lodgy Ambiance

prethodna tema - sledeća tema

ppejic

Sva tri su tu negde po ceni. Lodgy je dodatnom opremom doveden na nivo MCV Laureata (osim nepotrebne sminke).

Procenjena godisnje kilometraza, 25000 km, 10000 km grad i 15000 km autoput
Potreban kao porodcno vozilo, i kao malo veci automobil za duze relacije.
Lizing na 4 godine, koliko je i garancija, a posle se vraca Renaultu, znaci ne brinem o kasnijoj prodaji.

Za sta se odluciti?

Veterinar

MCV dci. Mala kilometraža za probleme, jeftina vožnja, solidne performanse, autonomija...

vujanovgoran

Ja bih se odlucio za Logan Laureate MCV 1,5dci 90hp. Puno mi je lepsi od Lodgy-a, motor extra, mala potrosnja, ful oprema, nema boce za gas - vise prostora u gepeku, nema atesta kad god se neko seti da treba nesto menjati. U dci sipas i ne mislis, servisi se sada rade i kod njih na 15000km.
Dizla je dizla
i opet dizla!!!

ppejic

TCe Lodgy nije na TNG

Po odnosu snaga motora/masa praznog vozila tu su svi skoro isti. ALI kada se ukrcaju putnici i prtljag, tada TCe postaje dominantniji u odnosu na dCi u MCVu ili Lodgy-ju. Ovo je bitno kod duzih putovanja gde treba krstariti 1500 km autoputem.


Keka

Ne znam gde su navedena tri po ceni tu negde, kad je Lodgy u navedenim varijantama 13.600 (Laureat), odnosno 13.200e. Navedeni MCV je 12.500.

MCV je lepsi, jeftiniji i manje trosi.

U TCE ne moze TNG, pa je svaka kalkulacija na strani dizela, narocito zbog kilometraze.

Valja razmisliti i o MCV dCi 75KS, 800 evra jeftiniji od 90KS varijante (11.700).

Odrzavanje brzine nije problem, ubrzanja, ako su bitna, mogu da budu problem.

Pored toga TCE je nov proizvod, dCi je proverena masina.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


ppejic

U Austriji su ove tri varijante u +/-500E razlike

Sto se tice TCe nove tehnologije, oslanjam se na garantni rok od 4 godine, i nije me briga sta ce biti posle, jer auto vracam banci (Rnaultu)

Keka

Ja bih onda uzeo TCe.

A Dokker TCe? Ili MCV TCe?
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


vujanovgoran

@Keka
Oba Lodgy-a su Ambience, a MCV Laureate, to je velika razlika.
@PPejic 1,2 je 75KS, a 1,5dci 90KS
Dizla je dizla
i opet dizla!!!

Veterinar

 :to: Gorivo će plaćati PPejic, pretpostavljam. Za 100000 km koliko će preći, mislim da će razlika u ceni goriva biti bar 2000 evra u korist dci motora. Mada se to čini malo, mislim da nije. I kada se odbiju nešto veći troškovi održavanja, dci je povoljniji.

ppejic

Najidealnije bi bilo kada bi 90 hp dCi bio u MCV Ambiancee, ali cvrc, Dacia se pravila pametna.

0.9 TCe je moguce dobiti u MCVu sa Ambiance nivoom.

Keka

Sta je njima 2000 evara za 4 godine  :Smiley:

Pa jos da ga vrate kad istekne garancija....bio sam ubedjen da tamo babe voze kola na pijacu nedeljom i prodaju ih nama posle 10 godina i 120.000 km.

Salu na stranu, MCV je dovoljno velik za porodicu. Lodgy i Dokker su glomazni i teski.

Cenim da MCV dCi 90 KS ide kao zmaj, ima nizi otpor vazduha i trosi kao upaljac.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


vujanovgoran

Nisam nikako za verziju 0,9TCe, suvise su slabi motori i za Sandero kada ukljucis klimu.
Dizla je dizla
i opet dizla!!!

DarioGTI

Citat: vujanovgoran poslato 17.12.2013. - 00:27
To su isti motori K9K612, samo drugi cip, nisam nikako za verziku 0,9TCe, suvise su slabi motori i za Sandero kada ukljucis klimu.

Vozio ga nisam, ali ovo mi naprosto ne drži vodu.  :-)1
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

Veterinar