Sta vam se dopada, a sta ne na vasoj Daciji?

prethodna tema - sledeća tema

krle

Citat: dsit poslato 03.03.2010. - 13:19
Ne znam da li je vec bilo reci o tome al nervira me sto kad povucem rucicu brisaca i naspricam staklo ne krene automatsko brisanje vec onda moram naknadno da palim bricase. 

Ovo se može    uraditi:
http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=100.0

dsit

#166
Citat: veterinar poslato 03.03.2010. - 14:35
Sa druge strane, desavalo mi se da staklo na Citroenu Saxo bude strasno prljavo (made by vrane i sl.), da bi mi odgovaralo da sam mogao dobro naprskati staklo, sacekati da se prljavstina natopi, pa onda ukljuciti i brisace, kao sto mogu na Logushu. Nije strasno.

Meni gotovo nikad...zato sam i naveo da bi mi onako bilo zgodnije..
Ipak ne kenj... vrane non stop po soferci a po kisi i bljuzgavom  picim dosta cesto na medjugradskim relacijama. Pa jos kad ovaj ispred stalno baca prljavstinu,ume fino da zasmeta... :nami:

Jelenko

Ajde da i ja prokomentarisem o svom ljubimcu.....

Za pare koje sam dao (6000 evra) mnogo toga mi se svidja prije svega zato sto je novo,a jedino male zamjerke su to sto su stedjeli na nekim sitnicama koje ne kostaju puno a mnogima znace dosta,(bar kad se radi o modelu kojeg ja imam)
1.Na suvozacevoj strani (na štoku)nema prekidaca kad se otvore vrata da se upali svjetlo u kabini

2.U gepeku samo su stavili prostirac(tepih)na podu a sa strana nema nista go lim

Sve ostalo je ok,kako neko napisa "koliko para toliko i muzike.....)jbg sve u svemu Logan je pravo auto,cista 10 za njega.....

Loganovac

Ovo o čemu si pisao zavisi od nivoa opreme. Laureate sve to ima, i više od toga.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

dsit

Citat: JELENKOP6 poslato 04.03.2010. - 14:54

1.Na suvozacevoj strani (na štoku)nema prekidaca kad se otvore vrata da se upali svjetlo u kabini


Ju,ju,ju....  :conf:
Mislio sam da se sktrarenje u tom delu zavrsava na zadnjim vratima.

Jelenko

#170
Uslikacu i okacit cu slike ovdje,pa vidjecete o cemu je rijec ma sramota,samo su me malo finansije zezale,pa sam morao uzeti ovaj model,ali ne kajem se nikako.....

ps;Ako budem znao prebacit slike ovde....ako ne kad ufercim kako se stavlja,stavicu... :ces:

Evo i slika kao sto sam obecao...

mladen895

Posle 40 000 ne mogu da se naviknem na sedište koje je jako loše i na činjenicu da se i dalje ne ugrađuju zadnji diskovi umesto doboša.Ako zanemarimo socijalnu plastiku na vratima i nebo od neke čoje, auto je za naš standard i potrebe fantazija.
Kad se mora,sve  je tesko.

david

To je to, sve prema cenama i nasem standardu. Imamo u kuci Forda Escorta i njegova su sedista udobna, oblikovana prema ledjima u odnosu na Daciu ali ja sam zadovoljan. Nisam isao jos na duzi put pa neznam, to najbolje znaju taxisti ali po meni je ok...

msecanmo

#173
Citat: david poslato 06.03.2010. - 10:19
To je to, sve prema cenama i nasem standardu. Imamo u kuci Forda Escorta i njegova su sedista udobna, oblikovana prema ledjima u odnosu na Daciu ali ja sam zadovoljan. Nisam isao jos na duzi put pa neznam, to najbolje znaju taxisti ali po meni je ok...
Mom sanderu 1.4 je 3 mjeseca ,sa njim sam napravio 2500 km i šta reči . Potrošnja 70%grad i 30% otvorena cesta prosijek 8.3 litra.(ja zadovoljan) Udobnost i upravlljivost po neravnim cestama i oštrim zavojima ocijena 5+. Auto je super upravljivo kočnice dobro dozirane,komande spojke i gasa mekane,mjenjač neznaš da šaltaš ocijena 5+. Brisače sam stavio boschove samo radi veče dimenzije 56 cm i brišu nečujno ( stari se nisu čuli samo su mi prekratki).Što se tiče motora jako je povozljiv, možeš ga vozit 5 sa 60 na sat i vuče solidno za 1.4 ide dobro kad ga stisneš na 3500-4500 i motor mi nije toliko preglasan kolko se priča(možda je bolja izolacija nego kod logana).Kad ga vozim 5 na 3000 obrtaja oko 120 na sat tad je malo glasniji ali za auto te klase meni normalno. Imam i auto fabiu 1.4 koju sam također uzeo novu prije 7 godina ali SANDERO mi je po udobnosti, motoru ,snazi , potošnji , upravljivosti  itd. puno bolji ocijena 5+  :too: :too:

VeDuS

Citat: msecanmo poslato 06.03.2010. - 22:12
Mom sanderu 1.4 je 3 mjeseca....... . Brisače sam stavio boschove samo radi veče dimenzije 56 cm i brišu nečujno ( stari se nisu čuli samo su mi prekratki).Što se tiče motora jako je povozljiv, možeš ga vozit 5 sa 60 na sat i vuče solidno za 1.4 ide dobro kad ga stisneš na......... bolji ocijena 5+ :too: :too:
Da li si stavio oba brisaca od 56 cm i da li negde zapinju,prelaze preko gume ili se dodiruju i sudaraju?
Koliko je dobro voziti 60 km/h u petoj brzini? :hm:
Pozdrav !

msecanmo

Citat: VeDuS poslato 06.03.2010. - 22:22
Da li si stavio oba brisaca od 56 cm i da li negde zapinju,prelaze preko gume ili se dodiruju i sudaraju?
Koliko je dobro voziti 60 km/h u petoj brzini? :hm:
Pozdrav !

Da oba su od 56 cm i ne dodiruju se nigdje i ne zapinju. Brisač od vozača prelazi oko2 cm preko suvozačevog ali vozačev je iznad njega tako da nema šanse da se diraju. A kolko je dobro vozit u 5 brzini 60 na sat. To samo vozim na ravnoj cesti bez jakok ubrzavanja i mogu ti reči da ne primječujem da se motor buni nego ide normalno.

LeNgenda

Citat: VeDuS poslato 06.03.2010. - 22:22
Koliko je dobro voziti 60 km/h u petoj brzini?

Nije dobro. Nisam strucan, ali mislim da su motori koji imaju klackalice ventila posebno osetljivi na preniske obrtaje. Cetvrta je prava mera za 60 km/h, meni je 50 km/h u cetvrtoj minimum, a po ravnom optimum u gradu, to je 2000 obrtaja, na 60 km/h je oko 2200 obrtaja. Petom po ravnom je minimum 70 km/h, to je opet 2000 obrtaja, ali znatno kilavijih i nesigurnijih nego sto je to 50 km/h u cetvrtoj.

Pisalo se o tome, ja cu ponoviti, koliko je treci nekako "kilav", toliko je cetvrti stepen prenosa najprimenjiviji kod 1.4 motora, oznaku menjaca sam zaboravio.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

msecanmo

Citat: LeNgenda poslato 06.03.2010. - 22:48
Nije dobro. Nisam strucan, ali mislim da su motori koji imaju klackalice ventila posebno osetljivi na preniske obrtaje. Cetvrta je prava mera za 60 km/h, meni je 50 km/h u cetvrtoj minimum, a po ravnom optimum u gradu, to je 2000 obrtaja, na 60 km/h je oko 2200 obrtaja. Petom po ravnom je minimum 70 km/h, to je opet 2000 obrtaja, ali znatno kilavijih i nesigurnijih nego sto je to 50 km/h u cetvrtoj.

Pisalo se o tome, ja cu ponoviti, koliko je treci nekako "kilav", toliko je cetvrti stepen prenosa najprimenjiviji kod 1.4 motora, oznaku menjaca sam zaboravio.
Hvala stari ako je tako onda nejdem ispod 2000 obrtaja  :to: Samo oču reči da je motor super i da se ne buni na male ili visoke okretaje nego sve mu paše :to: :to:

david

I ja stalno mislim zbog nasih ogranicenja koja je brzina odgovarajuca za oderdjeni broj obrtaja. U naselju npr kad je 50km/h za 4 brzinu slabo a za 3 jako ako ides 80km/h ekonomik za 5 brzinu da li je slab ili ici 4 brzinom. Na kraju sve mi se dopada  na Loganu :hihi:

Deda

...svidja mi se sto ne mislim o potrosnji. Ni ranije na benzinu ni sada na tng-u...
Auto je super.