Sta vam se dopada, a sta ne na vasoj Daciji?

prethodna tema - sledeća tema

Keka

Malo ste zastranili sa tim branicima, na Jugu je branik u funkciji cvrstine koje zapravo nema, na Loganu je branik deo tacno proracunate zone deformacije radi zastite putnika. BTW i ispod naseg branika ima sina.

Ako branik ne absorbuje silu nego je prenese dalje na skoljku, na kraju trpe putnici.

Evo ilustracije Jugovog cvrstog branika i Renaultovog mekanog:

http://www.telegraf.rs/vesti/768924-kragujevac-vozac-juga-poginuo-u-sudaru-sa-taksijem-foto
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


vujanovgoran

Info: I Dacia ima sinu ispod branika, i svidjaju mi se milion puta vise nego kod onog naseg, na svu srecu bivseg, Jugica.
Dizla je dizla
i opet dizla!!!

zac

Kao prvo, ovaj Jugo nije zdrobljen zbog branika vec zbog staromodne konstrukcije same karoserije i velike siline udarca...a to nema veze sa branikom..., drugo, Logan ima napred sinu koja je zavarena za krak sasije...sto je lose, posto da bi se zamenila mora da se vari na auto.
Logan nazad nema nikakvu sinu...i bez obzira na 3. zvezdice na kres testu, ne smem ni da pomislim sta bi bilo sa putnicima prilikom jakog udara od pozadi, a to kazem zato sto kada me je pre dve godine na gazeli stigao jedan i cuknuo me malo, mozda sa 20-30km/h...branik je ostao skoro neostecen...ali vezni lim ispod se ipak skroz deformisao. Rezervni tocak nisam mogao da izvadim iz lezista... a ni da otvorim gepek... xa sta bi bilo da me je stigao sa 70-80...verovatno bi me spakovao na metar duzine.
Logan je nazad kao od stiropora..

DrJekyll

Citat: žac poslato 06.07.2013. - 23:02
Logan je nazad kao od stiropora..

Zato treba voziti Sandera :whistling: :lau:

Sad bez zezanja, video sam par "otpozadi" stizanja i Sandera i Logana, sad da li je sve to slučajnost, ali svaki put kada je neko sustigao sandera njegov auto se podvlačio pod njega, a kod logana sam viđao sa ga malo "skupe" nazad, ali bez tog podvlačenja....e sad nisu ih udarali isti automobili tako da to i nije neki primer, ali me baš zanima da li ima neke razlike.
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

saša61beograd

Pasivna bezbednost Yuga i Logana je neuporediva.Kad sam pomenuo Yuga mislio sam samo na branike.Ukratko,Yugovi branici su bili jeftini i efikasni (štitili su limariju kod lakših udaraca).Loganovi branici nisu ni jeftini,ni efikasni kao Yugovi i to mi se ne sviđa.

Loganovac

E ovo je vrh biser!  :hall:

Jugićevi branici efikasniji od Loganovih?  :lol1:

Ono, možda.... kvrcneš banderu, on se raspadne u paramparčiće! Pisao sam da sam imao dva dobra udarca (gradska vožnja) odpozadi bez ikakvih posledica, osim što su deformisane žabice pa mi je od tada leva strana branika malo niža od desne (opasno se sekiram zbog toga  :whistling: ). Imao sam tri stojadina, što sa čeličnim, što sa plastičnim uskim i širokim branicima. Ovakvi udarci upokojili bi bilo koji od pomenutih na Zastavi momentalno.

Branici na modernim vozilima imaju ulogu da bez oštećenja apsorbuju manje udarce, ne da nešto značajno doprinose pasivnoj bezbednosti, i kao takvi su se na mom autu dokazali čistim desetkama. Pri ozbiljnim udarcima, kad već dođe do deformacije bazbednosnih zona gužvanja (gde li se to nalazi na Zastavama  :ces: ) branike možeš i da nemaš na vozilu, efekat je maltene isti.

Jel neko veruje da bi ga bullbar spasao u slučaju takvog udesa?

Da rezimiram, branici se definitivno nalaze na mom spisku Dačijinih pluseva.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

vujanovgoran

Citat: saša61beograd poslato 07.07.2013. - 08:08
Ukratko,Yugovi branici su bili jeftini i efikasni (štitili su limariju kod lakših udaraca).
Naprotiv, imao sam Yugica kada me je jedan stigao od pozadi. Nije bio jak udarac. Toliko da mi je branik ostao malo iskrivljen i nije pukao, ali mi je limariju ulubi skroz. Toliko o kvalitetu Yugica. Uostalom Loganovac vam je lepo objasnio.
Za Yugiceve branike cista jedinica u svakom smislu, za Dacijine branike cista desetka u svakom smislu.
Dizla je dizla
i opet dizla!!!

saša61beograd

Ljubav je slepa.Koja su to kola bolja od Logana/Moskviča?
Molio bih da se okonča priča o Yugu.Ti branici su osmišljeni pre 33 godine!Od tada bi se očekivao veliki napredak u konstrukciji branika (čak i kod jeftinih kola).Ja taj veliki napredak ne vidim kod Logana.

vujanovgoran

Dizla je dizla
i opet dizla!!!

Zee

Moram da se slozim sa Sasom, uporedjuju se babe i zabe tj. dve tehnologije sa skoro 35 godina razlike u starosti.
Logana imam sada, a imao sam i tri Yugica, tako da bih imao svasta da pisem, ali bolje da ne idemo dalje u offtopic.

Meni se kod Logana, na primer,  ne svidja pojava da kada prilikom parkiranja dodam malo gasa, obrtaji skoce ali se posle toga jakoooo polako vracaju na 750 obrtaja.
Svidja mi se, naravno izmedju ostalog i to da sa 3000 obrtaja idem oko 100km/h.  :)

vujanovgoran

Citat: Zee poslato 07.07.2013. - 16:07

Svidja mi se, naravno izmedju ostalog i to da sa 3000 obrtaja idem oko 100km/h.  :)
Kod Logana II dizle 100km/h sa 2000 obrtaja :wink:
Dizla je dizla
i opet dizla!!!

DrJekyll

Da...to za obrtaje i mene malko nervira...pogotovo kada kočim motorom, nekako sve ide sporije i kao da nema otpora...al aj, šta da se radi. Mora ta kO :glare:
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

Zee

@vujanovgoran
Sunce li mu zarko, taj se ziv ne cuje na 100 km/h.  :doh:
To volim, solidno se kreces, nista se ne cuje, a potrosnja u minus.  :woo-hoo:

@DrJekyll
Upravo tako, ali navikne se covek.  :ziveli:

vujanovgoran

Upravo tako Zee, unutra se nista necuje, smanjili su mu broj obrtaja sa boljim menjacem, uradili bolju izolaciju. Sa starim 1,5dci sam 80km/h isao sa 2000 obrtaja, a sa novim na 1400-1500 obrtaja. Rekao sam vec da su Logan I i Logan II nebo i zemlja. Naravno pricam o dizlama, za benzinjare ne znam.
Dizla je dizla
i opet dizla!!!

ropee

Lodgy-a vozim sad oko 2 mjeseca .
Napravio sam oko 3500 km , ono što mi se ne sviđa su sjedala , nemaju bočnog oslonca nikako , položaj sirene (ništa novo ali zar je bilo teško uglavit sirenu u kolo volana ? ) , jačina sirene , zbilja je gotovo nečujna , nemogućnost podešavanja volana - osim u laureate opremi  :ces:, nemogućnost podešavanja sjedala - osim u laureate opremi  :ces:

Ono što mi se sviđa : izgled, komfor , upravljivost , radio/CD/bluetooth  :too: , potrošnja , ....