Da li nam treba čipovanje?

prethodna tema - sledeća tema

Lazar@

Citat: Turbo poslato 02.07.2013. - 20:08
Da li bi bilo moguce da nadjem nekoga ko ima fabricki 1.5 dci 63kw/86ks i skinem njegovu mapu
i prekopiram je na moj 1.5 dci 50kw/68ks?Preturajuci po tehnickim karakteristikama ova dva motora su ista,
eventualno mozda ima razlike u turbini mada mislim da je ista.Ako je moguce to bi verovatno bio najsigurniji chip.
Nista spektakularno,motor bi malo zivnuo a opet sve fabricki.
mislim da ovo nije moguce odraditi...Ali mozes da uradis remap ili ti stelovanje vec postojece mape na jace vrijednosti i da dobijes oko 90ks bez ikakvih problema...moze cak i vise  :dobro:


vozio sam se u Alfu romeo 156 1.9JTD 16v 140ks 305nm...fantasticno ide...kasnije odradjen agresivni cip(i gasenje erg ventila)+straight downpipe(skinuti lonci i umjesto njih stavljene cijevi)...Posle ove investicije od 250e(i chip i downpipe odradjeni za te pare) auto je imalo 200ks 400nm...Razlika ogromna...0-100 za 6 sekundi...paljenje guma u prve tri brzine...Mnogo zabavan za voznju,jer nema nikakvu kontrolu proklizavanja  :doh: :lau:

e sad normalno toliko od dacije ne mozemo ocekivati,em manja kubikaza,duplo manje konja i ventila...Max sto mozee da se izvuce je nesto malo preko 100 konja...Ali je i to prejako za fabricku lamelu i kvacilo

Turbo

Ma netreba meni neka azdaja vec neki krsteni tuner
koji ce da odradi remap kako valja,to jest da pojaca parametre
tako da motor i dalje ravnomerno razvija snagu i obrt. moment.

Zee

Procackaj malo po forumu postoji tema vezana za chiptuning, naime dolaze ljudi iz Rumunije sa njihovog Dacia foruma u dogovoru sa nasim clanovima i rade "krsteno chipovanje" po veoma pristupacnoj ceni.  :wave:

vujanovgoran

@Turbo, uskoro treba da bude druzenje i cipovanje u Vrscu
http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=5747.0
tamo ces najsigurnije dobiti sve dgovore i uraditi cipovanje.
Dizla je dizla
i opet dizla!!!

Zee

@vujanovgoran
To je to, bravo kolega  :aplause: :aplause: :aplause:

glavonja3

Pitam li se koju su dobiti kod cipovanja za 1.2 16v motor?  :ne:

vujanovgoran

Isto kao i kod 1,4mpi, 1,6mpi ilibilo kog drugog auta sa malom kubikazom,dobije malo vise konja koji mu olaksavaju voznju sa klimom.
Dizla je dizla
i opet dizla!!!

zac

Citat: Zee poslato 07.07.2013. - 14:18
Sta se desilo sa tvojim ventilima na kraju, jeste li ih ti i Zac proveravali?

Nismo jos...provericemo.

vujanovgoran

Zac, nemoj zaboraviti da proveris i pritisak u tvojim gumama  :lau:
Dizla je dizla
i opet dizla!!!

zac

Za moje gume ima vremena do sledece godine..  jos nisu skroz prazne. :laugh1:

DrJekyll

Citat: vujanovgoran poslato 07.07.2013. - 17:27
Isto kao i kod 1,4mpi, 1,6mpi ilibilo kog drugog auta sa malom kubikazom,dobije malo vise konja koji mu olaksavaju voznju sa klimom.

Nije poenta to "malo više konja", nego taj obrtni moment. Ako primetite malo kod benzinca 1.4 videćete da je tromiji pri manjem broju obrtaja (iliti ide kao slina  :doh: ), e baš se to menja i auto povlači bolje već na 2-2500 obrtaja, a ne tek na 4000.
U tome je cela stvar i poenta. I to je po meni nešto što bi i fabrika trebala da uradi, a ne što su napravili auto da bude neki tamo Punto startniji, a postoji mogućnost da se to popravi. Možda ima neki razlog što su ostavili takva podešavanja, a možda je i nešto drugo po sredi....ko zna.
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

Lazar@


Loganovac

Ne razumem, ajde malo pojasni.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Turbo

Jako zanimljivo ali 400 i kusur evrica.

Loganovac

Pa, da li nam treba to čipovanje?
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.