Vek trajanja Pločica i Paknova

prethodna tema - sledeća tema

DarioGTI

Citat: hobbista poslato 22.09.2011. - 13:55
Ako rucna drzi, onda nista ne diraj :)

Potpis!

Ako baš želiš provjerit, skineš doboš pa vidiš  :jea: Neznam da li može drugačije... Ima negdje na forumu proces kako se skida doboš, čak i sile stezanja matice su navedene...  :to:

Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

Drajver

@hobbista
Šta ti pod "ručna drži" podrazumevaš ?
Navešću ti svež primer - službeni grande puntać - drži na zadnjem  zubu - baš drži, čekali 23 dana nove doboše...zamenjeni i sada drži na 2-3 zubu - baš drži :)
Logika, ako ima ikakvog udela u praksi, je na strani povremene kontrole u servisu i zamene po potrebi ( teško da ja na NBG i onaj u okolini Užica isto habamo kočioni sistem, da "lale" ne spominjem!  :nami:
Mislim da je za dugotrajnost pločica/paknova pre svega zaslužna konfiguracija terena gde se tera vozilo, kilometraža i vozač kao priča za sebe a na kraju empirija ( primer - odeš u servis a bez gledanja kažu dođi na xxx km ).

Zoran

Za dugotrajnost pločica na prvo mjesto bi stavio vozača (kočenje motorom) pa sve ostalo...
Sam svoj gazda - vazda.

hobbista

Pod "rucna drzi" nisam mislio da drzi na zadnjem zubu (kada se muski nategne), vec pri normalnom podizanju.

Ja ne savetujem skidanje dobosa zbog provere, zbog jedne sitnice koja se zove: lezaj zadnjeg tocka.
Ukoliko postoji sumnja, bolje je oterati auto na valjke (na neki tehnicki pregled) i proveriti koliko paknovi "drze".
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

jasho

Citat: DrJekyll poslato 22.09.2011. - 13:50
Kako da zavirim ispod doboša? :conf:

Na Dž servisnom pregledu digli su mi sandera na dizalicu i majstor je skinuo neku gumicu/čep sa unutrašnje strane točka /doboša i pogledao i rekao da su mi pakne ok, i samo je vratio tu gumicu-čep!?

DrJekyll

U ponedeljak sam zamenio pločice kod Žive posle pređenih 25000. Cena 4500 original Renault-ove. Bilo mi je ponuđeno i Motrio za 2900 sa zamenom, ali one ne ulaze u garantni rok, mada ih ne bih ni stavio. Inače pločice su bile bliiizu metala, znači potrošio sam ih samo tako.
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

Nikolagavijal


Keka

Ja sam stavio Motrio na 60.000 i sad na 130.000 km i nemam zamerki.

Plocice inace ne spadaju pod garanciju zato sto je to potrosni materijal.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


LeNgenda

Citat: DrJekyll poslato 09.11.2011. - 11:39
U ponedeljak sam zamenio pločice kod Žive posle pređenih 25000.

Ti k`o da si autom silazio sa Geneksa...
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Vihor

37000 km, još ko nove!     :cool:
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

Ayrton

Znaćeš ko si ako vodu nosiš!

DrJekyll

#101
Citat: Keka poslato 09.11.2011. - 13:08
...Plocice inace ne spadaju pod garanciju zato sto je to potrosni materijal....

Meni rekli da ne mogu da mi stave Motrio zbog garancije, samo Reno original. :conf:


Evo slike, slikao sam onako, a zaprepastio sam se koliko je mali ovaj disk.
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

Keka

#102
Mali, ali zato tanak  :Smiley:

http://www.renault.rs/servisne-usluge/motrio/

CitatRenault već više od 100 godina spada među marke koje ispisuju istoriju automobilizma, i pri tome posebnu pažnju poklanja svakom pojedinom korisniku Renault vozila. U Renaultu smo posvećeni tome da našu ponudu prilagodimo potrebama pojedinaca, a ne da se pojedinci prilagođavaju vozilima.



Zbog toga je Renault razvio program MOTRIO, koji je pre svega namenjen održavanju starijih vozila. Program MOTRIO obuhvata ponudu rezervnih delova, ponudu paketa usluga i ponudu potrošnih delova. Pri tome se posebna pažnja obraća na optimalan odnos između cena i usluga odnosno proizvoda, sa ciljem da se što više izađe u susret kupcima.



Tokom godina, program MOTRIO se neprestano obogaćuje, tako da se od početnih 12 grupa proizvoda i usluga danas došlo do 40, među kojima je najnovija ponuda pumpi za vodu. U celom programu rezervnih delova MOTRIO danas ima preko 8.000 različitih rezervnih delova.


PAKETNE CENE


Paketne cene uključuju rezervne delove i rad koji je potreban za održavanje i promenu delova. Ove cene su formirane na osnovu normi koje su propisane za održavanje vozila. Kupac je na taj način upoznat sa cenom pre početka intervencije na vozilu, i pri tome je VREDNOST PREDRAČUNA = VREDNOST RAČUNA.

CitatOsnovne odlike programa MOTRIO su:


    - Optimalna ugradnja svih rezervnih delova i njihova zahtevana funkcionalnost. Njihov dizajn obezbeđuje sigurnost i zaštitu okoline.



    - Prilagođenost tehničkim zahtevima starijih vozila.



    - Optimalan balans između cena i usluga.



    - Standardizovan i optimalan proces koji obezbeđuje najniže cene bez smanjenja kvaliteta i efikasnosti.



    - Dokaz kvaliteta proizvoda i usluga iz programa MOTRIO je garancija u trajanju od 1 godine za rezervne delove i usluge (2 godien za akumulatore), isto kao i za originalne rezervne delove.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


dacijetina

Zamijenjene plocice nakon predjenih 63000km (mislim da se zovu Abs, holandske), ulje u kocionom sistemu Valeo i krajnica desna(neki belgijski proizvodjac). Majstor je skinuo dobose i kompresorom oduvao prasinu, nesto je podmazao, nastelovao je rucnu i rekao da sa paknama mogu preci jos 20000km.
Inace, koliko cesto cistite kocnice od prasine? Ja nisam nikad do sad.
Ako si ikada probao da letiš, šetaćeš Zemljom pogleda uprtog ka nebu;
tamo gde si bio i gde se čezneš vratiti.
                                                                   Leonardo da Vinči

Veterinar