DACIA - Lodgy novitet u 2012. godini

prethodna tema - sledeća tema

Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


drzarkod

Kolega...jel si provozao krug... :too:

ppejic


Veterinar

Citat: Jovunalola link= :trofej:topic=3558.msg93273#msg93273 date=1336556676
Ovo je moj sledeći auto. :) I to sa sedam sedišta!

Slucajno sam video ovo.  :respect:

Prednosti su : veliki prtljaznik, treci red sedista, pri blagom pomeranju polugice pokazivaca pravca migavac odradi par taktova, integrisan radio, dobra zvucna izolacija, odlican audio sistem (Ambiance oprema, zvucnici su veliki, i u prednjim i u zadnjim vratima), podizaci u vratima...

Mane - pojasevi bi trebalo da mogu da se podese po visini bez obzira na nivo opremljenosti, tapacirunzi lose iskrojeni u predelu svih vrata (dole, kod kedera) , vizuelno mali tockovi u odnosu na veličinu automobila, pocetni trag korozije na 3.5, god. starom primerku.
Sve sto je specificno za sam primerak koji vozim pisacu u odgovarajućoj temi.  :wave:

LoganBoy

Jeste li videli što je Lodgy dobio novi turbo benzinski motor 1.3 Tce četvorocilindraš 130 KS 240 Nm na 1600 rpm aaa... E to je makina ! Konkurente ostavlja u prašini. Krivine savlađuje bez i malo respekta za iste. Ako želite doživljaj divlje snage dovoljan je samo blagi pritisak na papučicu gasa ..... Ni Piroški ga ne bi bolje opisao.

Kocijas

Da, 15.450e, preskupo u odnosu na novi duster u kome za taj iznos dobijes automatsku klimu, lodgy je nema u ponudi uopste. Duster ima i bolju zvucnu izolaciju i ko zna sta jos, model je 2018 za razliku od lodgy-ja koji je i dalje iz 2012-te.

LoganBoy

To su dve različite klase i filozofije. Lodgy je MPV a Duster SUV. U Logiju možeš igrati fudbal a Duster je u putničkom prostoru kao i Logan. Ima zadnje doboš kočnice ?!? Lodgy je superjeftini Espace (prostraniji od novog Espacea). Dinosaurus koga nije zahvatio downsizing. Videćemo koliko će izdržati dok ga ne zamene nekom igračkom. Da je malo lepši i malo kvalitetniji, koštao bi 10k eura više kako to inače biva. Cene su takve i tu nema mnogo filozofije već samo izbor onoga što ti treba uz bolne kompromise.

Veterinar

Lodgy je super jeftini Grand Scenic.

MitarMrgulic

Sa cijenom od oko 15.000 eura za 1,5 dci nije baš super-jeftin...

Mislim da je ranije Lodgy bio prilično jeftiniji, nego u posljednjih godinu-dvije.

LoganBoy

Lodgy je u dizel varijanti uvek bio za preko 2 k eura više od benzinca. Dizel nikada nisam ni razmatrao za kupovinu. I sada dizel obilazim u širokom luku kada gledam cene novih automobila. Čuo sam da je sa pojavom ovih DPF filtera koji traže regeneraciju opšti trend u evropi da se kupuju benzinci. Škoda ima veoma duge rokove isporuke jer ne mogu da dobave toliko benzinskih motora TSI VW kolika je potražnja. U benzinskoj varijanti je Lodgy bio sasvim ok i sa prvobitnim 1.2 Tce i kasnije sa 1.6 Sce benzincima i sada sa 1.3 Tce koji je dosta jak motor i za taj auto ne treba jači. Moja filizofija vrednovanja automobila se možda razlikuje od većine. Sa ovim downsizing-om osnovna funkcija automobila se dovodi u pitanje a to je prevoz ljudi i tereta. Za mene automobil vredi onoliko koliko ti pruža putničkog i prtljažnog prostora (glavni kriterijum), dok naravno i kvalitet motora, karoserije, izolacije i završne obrade jesu važni kriterijumi i dalje. Kada vidim da je moj stari Logan ph1 na zadnjoj klupi efektivno širi za celih 8cm o Škode Octavie i drugih vozila istog brenda, pa kada vidim kako je novi Renault Espace spuštenog krova da opušteno lupaš glavom gore na zadnjoj klupi, pa Citroen C5 Aircros na zadnjoj klupi takođe loš po visini, pa C4 Spacetourer dobar po visini ali sa neudobnom modularnim sedištima na zadnjoj klupi da ti dupe otpadne od nekog gvožđa i plastike između tih zasebnih sedišta a koštaju ko đavo, onda se stvarno nameće zaključak da je Lodgy verovatno povoljan sa cenom.

speedo

Danas i većina benzinaca ima DPF filter, počevši od Dačija.

LoganBoy

Naravno. Benzinci imaju sličan filter koji se drugačije zove. Kod benzinskog filtera nema neke posebne regeneracije i svih problema sa tim u vezi zato što je benzin čistije gorivo i regeneracija se dešava bez posebnih peripetija za vozača. DPF je uništio dizele u pogledu gradske vožnje. Sada svaki kupac mora dobro da razmisli da li će kupiti benzinca ili dizela. Opšti stav u svetu je da ako voziš prevashodno u gradu kupuješ benzinca, a ako voziš često i na otvorenom možeš kupiti dizela. Regeneracija se radi na otvorenom putu mislim na preko 2000 rpm određeno vreme. Ovi što voze dizele više u gradu ne retko svoje automobile "izvode u šetnju" i besciljno voze na otvorenom da bi odradili regeneraciju. Zato me novi dizel motori apsolutno ne zanimaju u životu i kada gledam cene gledam samo benzinske verzije. Kada kažem motor, mislim benzinac. Na dizel orem ....

Aleks

Kod novih dizela vozač pojma nema kada je pokrenuta regeneracija DPF-a. Nema nikakve potrebe za isterivanjem na otvoren put.

szs

Može da se primeti ako non-stop buljiš i pratiš trenutnu potrošnju (kao Keka i ja  :lau: )
Voziš, ne menjaš gas, a on odjednom digne potrošnju litar ili malo jače
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Aleks