Sandero Stepway 1.5 dCi 70 ili Sandero Stepway 1.5 dCi 90

prethodna tema - sledeća tema

Dadokg

Pozdrav svim clanovima foruma. Nadam se da cete uspeti da mi pomognete u odluci. Na slatkim mukama sam.
Imam ponudu od jednog dilera za Sandero Stepway 1.5 dCi 70 za 10.100 evra. Razmisljam se da li uzeti njega ili Sandero Stepway 1.5 dCi 90 cija je cena 10.963 evra. Oprema je ista tako da je jedina razlika u motorima. Zeleo bih cuti vasa razmisljanja. Da li vredi izdvojiti vise novca i kupiti noviji model ili uzeti stariji euro 4 model?
Znam da je ovo mozda za temu u kojoj se debatuje o ova dva motora ali ta tema nije aktivna od februara, pa rekoh da otvorim novu temu.
Hvala vam unapred na konstruktivnim predlozima i razmisljanjima!

speedo

Ako ti 863 e ne predstavlja problem, onda nema sumnje, jači, brži, bolji...

saša61beograd

Uvek bih pre uzeo dizel bez interkulera i sa fiksnim lopaticama turbine,ukratko jednostavniji.Da li se u tome  razlikuju ti motori,ne znam, proveri.
Koliko znam i taj od 70ks lepo ide.A i ostaje ti lepa suma za kasnije .



ivan-bgd

ja sam uzeo pre 2 meseca stepway od 70 ks.ostao kazu u hit autu jos taj sa tim slabijim motorom tj slabijom konjazom i sad im dolaze sa jacim euro 5 motorom od 90 ks.iskreno fali mu malo konjaze..ali solidno ide a trosi ko upaljac...manje elektronike ima od tog novijeg a i ne verujem da ces naci taj slabiji..posto rekoh sad stizu kontigenti sa jacim motorima.na tebi je da odlucis...ja da sam imao da biram uzeo bih taj jaci ali je bio i skuplji za nekih 600 evra a i nije ga bilo a meni bila frka za kola, prodao stari auto uplatio letovanje cajtnot s vremenom..itd itd...eto ako sam ti bilo kako pomogao bice mi drago .sve u svemu za te pare nema nista bolje a da lepo izgleda:)

Keka

Za tu razliku ja ne bih ni trenutka razmisljao  :crazy:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Svarog

Vozio sam se Loganom s dci motorom od 70KS i fino to ide. Ipak, ako možeš sebi da priuštiš razliku u ceni svakako uzmi tog Sandera s 90KS.

bind

Ja evo guram vec godinu ipo  sa Stepway-om  1.5 dCi 70 i za sada sam prezadovoljan.
Ali, kada bi sad kupovao auto, kupio bi tog novijeg  Stepway-a 1.5 dCi 90.

Dadokg

Hvala Vam puno ljudi. Pomogli ste puno. Bice onda 1.5 dCi od 90 konja. Malo sam prostudirao performanse i jednog i drugog i noviji model je dosta startniji,sto je vrlo bitno kod preticanja i bezbednosti samog preticanja. Trosi manje. Po informacijama na sajtu Dacie po ubrzanju do 100km/h i max brzini je bolji od benzinca 1.6 sto me je iznenadilo,prijatno.
Sve u svemu vredi doplatiti ovu razliku.

Hvala jos jedanput  :to: i nadam se da cu uskoro objaviti i fotke kada auto bude preuzet.  :ziveli:

neskafa

Citat: saša61beograd poslato 14.10.2011. - 14:19
Uvek bih pre uzeo dizel bez interkulera i sa fiksnim lopaticama turbine,ukratko jednostavniji.Da li se u tome  razlikuju ti motori,ne znam, proveri.
Koliko znam i taj od 70ks lepo ide.A i ostaje ti lepa suma za kasnije .



+1
When we are born, we cry that we are come to this great stage of fools.

saša61beograd

U svim temama ovog tipa ljudi su se na kraju odlučivali za skuplje (jače) verzije.A vozeći se Srbijom nikad ne pređu 3000 obrtaja i gotovo nikad ne iskoriste ni 50% mogućnosti kola.I da se sme brže,nema gde,naravno ako se sluša zdrav razum.
Kad se kupuju nova kola svi potroše 10-20% više od planiranog,nikako manje!U tim trenucima dobro je uz sebe imati nekog razumnog i skeptičnog,a ne "napaljenog"savetnika.Ko zna žašta sve ušteđene pare mogu zatrebati.

Dadokg

Razumem te u potpunosti ali veruj da nisam od napaljenih koji posvecuju paznju max brzini i ubrzanju.
Ali probao sam Stepway od 70 konja u jednom auto salonu, nije mi ostavio utisak prevelike agilnosti. Sta vise nije puno bolji od Golfa 2 koji sada vozim (1.6 dizel). A znam koliki mi je problem pri preticanju i da uvek treba dobro da razmislim i osmotrim pre nego li krenem u preticanje. Ocekujem od novog automobila da i u tom segmentu bude bolji. Zato sam i pogledao karakteristike ova dva modela i video znacajnu razliku u ubrzanju do stotke, vise od 3 sekunde. To nije malo. Sto se tice maximalne brzine to nije ni bitno, sto ti kazes nema gde voziti tom brzinom kod nas a nije ni dozvoljeno.

ivan-bgd

nemoj da zaboravis da  u tom jacem modelu imas i fap filter koji je papreno skup osim ako ne zelis da zadrzavas auto na duze staze,jer i kada sam ja kupovao svoj auto receno mi je da je odrzavanje ovog ,,obicnijeg,, dci stepwaya jeftinije

LeNgenda

A i moze da se cipne na 85 ks, razlika izmedju dCi od 68 i 85 ks je samo u mapi ECU-a. To je oko 300 evradi.

Ja glasam za Euro 4.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Aleks

Ja bih uzeo model sa slabijim motorom, ide sasvim pristojno. Ako bi mi bas zafalilo tih 20-ak konja, tu ti je brate chip-tuning i resena stvar! Kolega Staracstol je "nasvirao" Logana, presao gomilu kilometara posle toga i jos uvek (Bogu hvala) uziva u voznji istog.  :lazy:
Raspitaj se koliko kosta chip-ovanje, sigurno je manje od 600 eur. kolika je razlika u ceni izmedju ta dva dci-ja.
Pa skuplje odrzavanje jaceg, vise elektronike....  :ne:

ivan-bgd

i ja sam hteo da ,,nasviram,, svog ali sam nasao za neklih 150 evra tu uslugu.u zemunu iza starackog doma ima neki lik ili firma koja to radi.ne znam tacno gde...probacu da pronadjem a imas i momke na tosinom bunaru u trznom centru, koji to isto rade.al ne znam koja je cifra kod njih.medjutim ima jedna zackoljica receno mi je da moze da se provali na servisu tako da moze garancija da se izgubi...a da lhoce pre svakog servisa da ti upisuju ponovo fabricku mapu pa posle servisa vracaju..ne znam..tj hoce ali verovatno i kosta..i ne znam bas da li je kod ovog od 70 konja i 90 razlika samo u mapi...?ako je tako to je onda super...i ako je razlika samo u mapi..onda i ovaj od 70 moze da se nacipuje na preko 100 u sta sumnjam..ipak ima tu jos neke zackoljice.sve u svemu kada sam kupovao racunao sam sa cipovanjem..pa videcemo..a ima ova tema obradjena u tuningu doduse meni nesto nedorecena..neko je za neko protiv..pa sad covek sam treba da pdluci..... :ces: