Chip tuning?

prethodna tema - sledeća tema

Loganovac

Povećava značajno snagu a smanjuje potrošnju...  :ces:

Jel mislite da su Renoovi inženjeri toliki majmuni da je neko pametan iz neke tuning kuće u odnosu na njih posisao svetsku mudrost?
Verujem da je svašta moguće, ali pitam se, čak i da jeste, koliko će taj motor trajati.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Dachaa

Dacia Logan 1.5 dCi - (2005-2013) :(

Lazar@

ja na moj stepway  cim izadje iz garancije planiram da uradim zvucnu izolaciju  :hall:  Jer me nervira buka motora,a samim tim i da ga cipujem jer ce i ta izolacija da doda par kg  :zloca: Nego interesuje me ima li ko iskustva sa ovim chip boxovim? Recimo mogu da uradim remap za nekih 150e,a mogu da kupim chip box(oko 350e) da dobijem istu snagu al ako nesto podje do zlu samo prikljucim fabricki...

BHP original   68
BHP with tuning   85 BHP. Can easily be adjusted higher by the user.
Torque with tuning   200 NM. Can easily be adjusted higher by the user.

Sta mu ga znaci can easily be adjusted higher by user?Sta sad ja ako mi padne na pamet mogu da ga cvrcnem na 100 konja? wtf  :ces:

Keka

Mozes i na 200 KS, jedno 2 sekunde pre nego sto crkne.

Ako vec hoces da se igras sa time, nadji krstenog majstora da ti uradi remap fabrickog cipa, ove boxove i ostale sarene laze preskoci.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


ivan-bgd

Chip box 229  evra,+ 20 % snaga. Poslao mail i dobio taj odgovor.Što se tiče ,,ozbiljnosti,, majstora svi su ozbiljni al niko ništa ne garantuje,a cene šarene od 50 do 300 evra :ces:

Lazar@

Poslao e mail da vidim koliko kosta chip za sandero 1.5dci 70ks...cekam da mi odgovore a vidim ovamo neke okvirne cijene:
AMS Chiptuning & tuning
(za dobitke do 15ks) - 120e
(za dobitke od 15-35ks) - 160e
(za dobitke preko 35ks) - 200e

Loganovac

+ koliko košta skraćenje životnog veka, naročito u ekstremnim slučajevima. Poznato je da se magare može tovariti dok ne crkne, bitno je proceniti gde je prihvatljiva granica.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

ivan-bgd

Prvi put čujem da konjaža utiče na cenu chipovanja.To mi još niko nije rekao niti odgovorio kada sam se raspitivao :ces:..ali sve preko 20 % je po meni previše i mučenje automobila. :ces:

Lazar@

koliko sam ja upucen moze se cipnuti na 85-90ks skoro bez skracenja zivotnog vijeka...Mada sve zavisi kako se vozi i kako se odrzava auto  :dobro:

staracstol

Ponovicu se, sa 65ks i 160Nm na 85Ks i 200Nm, presao 100k i nista. Volim da ga nagazim, pogotovo uzbrdo. Servis svakih 10k, Elf full sintetik i filteri i to je to.

Lazar@

#100
evo dogovora od momaka koji rade chip tuning
ja:
"Radite li chip tuning na daciju sandero stepway 1.5dci 70ks 160nm?Posto hocu da je cipujem cim izadjem iz garancije :) "
oni:
"Pozdrav, radimo naravno, snaga ide na 95ks i na 195Nm, u zavisnosti ocete li STD mapu ili jacu, na jacu je dobitak na 110ks i 210Nm, i moze i nesto izmedju...
Cijena je 200e, samo dok izadjete iz garancije mozda bude manja, i da napomenem da nema potrebe da se brines o garanciji, niko ne moze provaliti jel auto chipovano ili nije, nema vidljivih "dokaza"tako da, mozes slobodno i sad odradit remap...Skoro smo radili jednu,u kombinaciji sa jacom mapom i sporckim filterom 114ks 0-100kmh 9s"

:hm: j**** ti fabricki 70konja, sa cipom moze da se dobije 40konja...On kaze da nema nikakvih posljedica za motor ako se redovno ide na servis

Keka

Izem ti majstora koji kaze "sporCki filter".

90 KS ima dCi sa interkulerom. 110 KS ima dCi sa interkulerom i turbinom varijabilne geometrije.

Ti nemas nista od navedenog.

Ja bih njih siroko obisao.

Bez obzira za kojeg majstora se odlucite, ja bih insistirao da se posle intervencije izvrsi merenje na Dyno masini, pa ako nisu ostvarene dogovorene vrednosti, nista od placanja. I naravno, pisana garancija na motor u slucaju cipovanja preko 90 KS.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Lazar@

#102
Lik mi kaze da normalno cipovanje treba da da 95ks a sve zavisi od modela i od tacnog datuma proizvodnje...znaci + - 5ks...A za 110ks:
"Sto se tice dobitka od 40ks... moguce da ide na onliko sa agresivnim chipom, na tu mapu se sigurno jace haba set kvacila pa i turbina, normalni i sigurni chip sam ti vec napisao koliki je dobit (20-25 konja)"

Za garanciju mi kaze da ne moze da mi da garanciju na auto ali moze na elektronske djelove tj kompjuter itd...e da kaze mi i da mu navedem tacan datum proizvodnje auta jer neke imaju osjetljive i dobro zasticene kompjutere pa izbjegava da ih radi ;)



P.S. Je l' moze neko da mi objasni ili da mi da link da procitam i da vidim kakva je razlika izmedju moje turbine i te sa varijabilnom geometrijom?

Dachaa

Sa 70ks na 90ks mislim da je sasvim ok,osetice se u medjuubrzanjiu sigurno,ipak je 110ks mnogo.. :to:
Dacia Logan 1.5 dCi - (2005-2013) :(

kiconix

Samo da napomenem, u Kovacici sam vozao onog Rumuna (crni MCV), cipovan na 115 ks.
Ja imam fabricku Octaviu od 110 ks, nije ni za porediti.
Ili su njega dobro uradili za taj cip ili nije ni diran, to je toliko kilavo da ja nemam reci.
Da sam na tvom mestu, ne bih ja tu nista diro.