udobnost sandera na dugom putovanju

prethodna tema - sledeća tema

goran79

ovako uskoro krecem za berlin put dug 1100km.dali je tko isao tko tako daleko sa sanderom? udobnost,najbolja brzina?

LeNgenda

Da li mi verujes da sam se onako usput ulogovao preko moba, video ovo tvoje pitanje i ustao iz kreveta i upalio komp samo zbog toga?

Kada me pitaju "Kakav je?" ja prvo kazem da put do Tasosa nisam osetio, kao ni troje saputnika. Pun auto i pun gepek, oko 110 km/h, potrosnja 6,2-6,3 litra benzina, sa svim (izdasnim) pauzama, granicama, putarinama, trajektom i drugim cudima, ukupno 16 sati u autu i NISTA, ni ukocenih ledja, ni glavobolje, ni nervoze, iako smo putovali od 18:00 do 10:00 (po nasem vremenu).

Na 120 km/h buka pocinje da bude ipak suvise primetna. Za one koji putuju natenane, Sandero je prava stvar. Ove godine cemo ga isprobati sa kofercetom na krovu.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

vojo76

Do cg primorja, za 12h putovanja, sam napravio samo jednu pauzu od 30min ( ne zbog sebe:) )
Nazad bez pauze al kraćim putem, bez problema.

Udoban je zaista, nemam prigovora.
Podesiš sedište i upravljač tako da ti odgovara i vozi.

Povećana buka motora može da ubrza zamor.
Brža vožnja izaziva određenu napetost (svaka individua ima svoj prag).
Neko je opušten i na 200km/h (al  taj ne vozi daciu  :Smiley: )

Vozi onoliko brzo koliko ti prija, i kako zakon kaže: "prilagodi uslovima puta".

Sretan put!


goran79

hvala lengenda na ustajanju iz kreveta da napises svoje dojmove.ja isto razmiljam da je za njega jedno 140 optimalno po njemackom autoputu.posto njemackog autoputa imam 650km samo ravno.sa 130 do 140 nebi smio ni trosit puno

Veterinar

Mislim da se ni kod nas znacajnije ne razlikuje zbog stanja autoputa voznja na 120 i 150 km/h. Cak sta vise, veca brzina - bolje preletanje rupa. 

DrJekyll

Išao do Greece otprilike 900+900km i oduševljen sam bio. Pri 160 može lepo po zavojima na auto putu da se vozi a da se ne brine za klizanje (kao sa Puntom), a što se tiče sedišta sve je super i udobna su, ali ja ti preporučujem ipak da na svakih 250-300km napraviš pauzicu. To ti je moja preporuka i biće ti najudobnija vožnja tako.
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

david

Ja sam na putu za Hr i nazad preko Cg presao 2100km sa Loganom i nisam osetio umor, vozio sam umereno i pravio pauze..

jasho

Pozdrav,

Potvrđujem pisanje svih prethodnika, jako udoban, ja sam najduže išao nekih 12 sati sa dve pauze bez većih problema, na autobahnu prosek mi je 140 km/h ali sam terao i do 160km/h, ali nisam osetio neku veću buku u vozilu, možda sa zimskim gumama malo je bučniji!

U svakom slučaju treba praviti pauze, pre svega radi sebe i bezbednosti puta! :ziveli:

neskafa

When we are born, we cry that we are come to this great stage of fools.

Vihor

eh, Berlin, srecno!, prelepo     :dobro: :doh:
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

goran79

ima da sandero prede do berlina!!!!!

zveki66

Danas sam stigao sa kratkog puta. Presao oko 500km. Nemam podesavanje volana i sedista ali to mi nije smetalo da se osecam potpuno udobno i da zaista svakim kilometrom uzivam u voznji. Radujem se unapred letu i jednoj duzoj relaciji.

Svarog

Ono što meni ponekad zasmeta na dužim putovanjima jeste poznata tvrda plastika, mislima na plastiku na vozačevim vratima gde oslanjam levu ruku ponekad. Suprotno tome, udobnost putovanja sam osetno popravio ugradnjom središnjeg naslona za ruku i to svakome preporučujem. Ja lično imam nešto malo problema s kičmom, ali mi u Loganu (podrazumevam da Sandero ima ista prednja sedišta) duga putovanja uopšte ne predstavljaju napor. Udobniji je Logan od nekih (mnogih) drugih automobila. A ni vožnja na zadnjim sedištima nije naporna.

goran79

sutra sandero krece za berlin.1100km.javim dojmove

Zoran

Sretan put  :wave:, javi se sa utiscima.
Sam svoj gazda - vazda.