Gašenje motora

prethodna tema - sledeća tema

saša61beograd

Uverio sam se više puta da motoru nakon gašenja raste temperatura,ali to ipak nije više od (cenim)3-4 stepena,znači daleko od prokuvavanja.Slažem se u vezi hranjenja svinja.
Ipak da imam motor sa turbinom pustio bih ga minut dva da radi na leru.Zapravo da imam 1,2 TCE hladio bih ga lepezom posle gašenja,čisto da ne mislim.
Jedini put kad mi je proradila druga brzina ventilatora i upalila se šesta crtica (na nekoliko sekundi) bilo je nakon gašenja motora i ponovnog paljenja posle minut-dva.To se desilo na 35 stepeni C.

david

Ja cu navesti moje iskustvo pre mislim 10god. Bili smo u Sabcu na zabijački sto kazu Slovaci ovde, odradili dve svinje za nas i napunili gepek i z.sediste valovima sa mesom i kobajom sem masti. Lego Volvo dizel do zemlje i nas dvoje u kolima i lagano iz sela do kuce 73km. Kad sam uterao kola u haustor odmah ga ugasim i bukvalno odmah explodira debelo crevo od hladnjaka gornje. Od tada posle duze i zustrije voznje negasim kola odmah, sacekam max 1min. Zamisli da stanes na pumpi ili na pis pa se to desi ali sreca, u kuci a subota vece, pa ujutro kod jednog sto mota ta creva pa uzmem nesto priblizno slicno, nabudjim i radilo dugo.

Keka

Crevo je moglo da pukne bilo kad, nema to veze sa gasenjem motora, samo se jednostavno potrefilo tako.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


kiconix


Zoran

Cuo sam da opeli koji imaju onaj FAP filter kada pocne proces izgaranja (ciscenja) upali se nakakva lampica i dok ona gori motor se ne smije gasiti. Kako li je sa Dacijama ?  :wave:,
Sam svoj gazda - vazda.