Kupovina polovne Dacia Logan

prethodna tema - sledeća tema

Aleks

Ma naftarice su zakon!  :to: Nego, ja razumeo da je covek "prelomio" i da "juri" benzinca.
@Gagi, u pravu si sto se tice ustede bmb-dizel, ali nije zanemarljiva usteda ni u kombinaciji bmb+tng.  :wave:

Gagi1/2

Jeste Aleks  :wave:. TNG i dizel su tu negde. Tu se sve svodi na stvar ukusa :) .
Poneo sam se time što je ivan22 pominjao naknadnu ugradnju plina...

Zoran

Za te pare može se kupiti jako lijep Logan. Imaj na umu da relativno štedljivom vožnjom (80 km/h) motor 1.4 troši samo malo preko 5 l (5,2 - 5,4). Čak i zimi potrošnju neće povećati za cijeli litar. U ovu priču se ne uklapa vožnja po Beogradu  :rtfm:.
Sam svoj gazda - vazda.

ivan22

zahvaljujem se svima na iznetim mišljenjima, i meni je najprihvatljiviji izbor benzinac 1.4, mada sve zavisi od stanja konkretnog vozila.
Obzirom da planiram kupovinu auta starog 5-6 godina (zapravo od 2012.godine to će već biti auto star 7 godina  :banghead:), i da planiram da ga vozim bar još narednih 5-6 godina, a verovatno i duže, za to vreme će ukupan broj pređenih km doći do cifre oko 200.000, zamolio bih da mi neko iz prve ruke da svoje mišljenje koje su slabe tačke ovog motora i vozila kao polovnjaka, koje će me "muke" najverovatnije snaći za to vreme, na šta bih trebao da obratim posebnu pažnju (npr. video sam u jednoj temi da je potencijalni problem korozija). Naravno dosta toga je već rečeno po raznim temama, nisam još sve pregledao, ali možda bi bilo korisno da se sumira na jednom mestu, pod kupovina polovnjaka.
U svakom slučaju kupovinu planiram za proleće, pa imam još par meseci fore da razmislim i da se odlučim.

sibelius

evo malo da osvezimo temu tj da ne otvaramo novu.
narode namerio sam se da nadjem logisu dizelasa pa sam hteo da upitam vlasnike dizelasa na sta da obratim paznju, kvake 22,i tako to
naravno najvise mislim na motor.
sve informacije pa cak i one najbanalnije su dobrodosle kako nse ne bik za*ebo

Zoran

Standardno, turbina i sistem ubrizgavanja su njskuplji za popravljati na polovnjaku dizelašu.
Sam svoj gazda - vazda.

sibelius

a kako da proverim turbinu?
msm trenutno se lomim izmedju dve i cetiri godine starog logana.
boga mi i razlika je u ceni 2000 evra.
ovaj stariji je laureat a ovaj mladji ambience plus oprema.
i dvoumim se debelo
ovaj je mladji jos u garanciji ali dva soma nisu na bacanje.
nisam pametan uopste

Zoran

Malo teže je nama lajcima da potrefimo u kakvom je stanju turbina. Evo nekih preporuka koje bi mogle ukazivati na manjkavosti turbine: Crni dim iz auspuha  na usponu,  slatkasti okus spaljenog ulja u izduvnim gasovima, zamašćen kraj auspuha, nedostatak živosti motora,veliko zagrijavanje kućišta turbine, šumovi, grebanje, vibracije visoke učestalosti...
Sam svoj gazda - vazda.

Keka

Uzmi benzinca sa TNG i ne razmisljaj. Em su jeftiniji, em nema sta skupo da se pokvari.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Loganovac

Može i bez TNG ali uračunaj odmah i cenu ugradnje plinskog uređaja.
Što se dve godine starog auta tiče, uvek se zapitam ko to prodaje auto posle dve godine - uvek mi tu nešto vonja...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Veterinar

#40
Nemoj neozbiljno shvatiti ovo, ali dogovaraj se o pregledu auta u prepodevnim casovima i to kod kuce vlasnika i pojavi se dva sata ranije. Smisli izgovorr, ne najavljuj se. Ako bude anlasovao samo sekund duže nego što ti se čini uobičajenim, beži od auta i ne rizikuj dodatno. Naravno, neka se auto pali sa podignutom haubom i pipni da li je hladan.

Ukoliko je neko pratio, možda ga začudi moje ponovljeno pisanje sličnog posta.
Skupi (a oosetljivi) delovi dci motora su dizne. Jedna dizna košta previše, reparacija je takodje skupa. Imao sam problem sa diznama i problem sa paljenjem je bio sve veći dok nisam došao u situaciju da ne mogu da upalim auto. To bi se posebno manifestovalo kada auto odstoji (do sutra, dok sam na poslu i sl.).. Ukoliko bih uspeo da ga upalim, u narednih pola sata (sat, čak i sat i po) upalio bi najčešće iz prvog pokušaja i bez potrebe za dugim anlasovanjem. Dijagnostika može pomoći, ali uradio bih ono što sam naveo u početku posta koliko god delovalo "bedasto".

Zoran

Veterinar  :to:, baš si to jednostavno objasnio (poraniš a bez najave...)
Sam svoj gazda - vazda.