1.6 MPI pitanje

prethodna tema - sledeća tema

bata

Posle 8 godina vožnje dizela, voleo bih da saznam koliki je broj obrtaja pri maksimalnom obrtnom momentu.
Sećam se da je na Zastavama oko 3000 ako me sećanje dobro služi.
To sam zaboravio da pitam prodavce u Hit-Autu, ljudi su toliko teški za davanje informacija,
na moje pitanje "Šta se dobija od opreme", prodavac mi je odgovorio  "Uh, svašta"  :ha:

Zoran

 Lijepo pitanje, vozim Sandero 1.4 mpi i najveći ob. moment je na 3000 rpm a mislim da je tako i za motor 1.6 8V.
Sam svoj gazda - vazda.

DarioGTI

slike govore vise od 1000 rijeci...  :to:



Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

bata

Hvala na odgovorima.

Za sada mi ostaje samo da razradim auto.

Zoran

 Dario GTI ovaj diagram ima značaj kao i EKG za čovjeka  :(  :to:.
Sam svoj gazda - vazda.

abc123

Kako je moguce da motor 1.6 MPI 90 ostane kao opcija nakon izbacivanja 1.4 MPI 75 zbog Euro 5 standarda kada mu je emisija CO2 veca (170 g/km prema 165 g/km). Videti na http://www.dacia.rs/modeli-dacia/sandero/karakteristike.html

Loganovac

Ne mislim da je ekologija njihov primarni motiv...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Keka

1.6 MPI ce za E5 standard biti dodatno ugusen na 85 KS, pa ce i emisija biti manja.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


abc123

Izgleda da su ovaj motor vec eliminisali iz Sandera u verziji za srpsko trziste izuzev kod Stepway varijante. Ili je u pitanju aljkavost na odrzavanju sajta:

http://www.dacia.rs/download/cenovnik_dacia_sandero_rs.pdf

DarioGTI

Nemojte se slijepo drzati podataka na webu, oni jesu azurirani, ali su ne potpuni. Najbolje je otici osobno do ovlastenog prodavaca i tamo pitati sta koga zanima.  :ziveli:
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

Keka

#10



Logan 1.6 MPI sa E4 motorom trosi vise od E5 motora. Tacka.



Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Loganovac

#11
Prva mera za smanjenje emisije produkata sagorevanja je smanjenje potrošnje putem optimizacije sagorevanja, znači potpunijeg iskorišćenja energetskog potencijala goriva. Da li misliš da su ljudi uvodili kompjutere i lambda sonde da bi smanjili emisiju ili da bi iz goriva i motora izvukli najoptimalnije performanse? Znači, ove majmunarije imaju zadatak da održe uvek optimalni odnos goriva i vazduha. Ostatak priče odvija se u katalizatoru gde se na keramičkoj mrežici presvučenom tankim slojem Platine, Rodijuma i Paladijuma vrše hemijski procesi oksidacije štetnih produkata CO, HC i NOx koji se prevode u CO2, H2O i N2. Optimalno funkcionisanje katalizatora se odvija u oblasti tačno određenog viška vazduha, odnosno kada je lambda faktor jednak jedinici.
Da rezimiram, smanjenje potrošnje "praistorijskih" krševa od kamiona i vozila postiže se upravo kompjuterskom optimizacijom procesa sagorevanja, čime se smanjuje, a ne povećava, emisija štetnih produkata sagorevanja.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.