Razlike u voznji Sandero i Sandero stepway

prethodna tema - sledeća tema

badzo

Evo zanima me ima li kakva razlika u ova dva modela jer je stepway povisena.Naginje li se vise,jeli tromija i kakav je ugodaj voznje?? :dance:

kiconix

#1
Vala, stvarno je otislo daleko.  
Obrisano sve  :offtopic:
Kao sto ste videli, tema je od pocetka otisla u aut, obrisao sam sve.
Raspravljali smo o kocnicama, a o razlici izmedju dva sandera ni govora, temu o kocnicama imamo.
http://www.daciaforum.in.rs/index.php?board=42.0
Pocinjemo ponovo, Badzo je postavio pitanje, molim sve clanove da daju konkretan odgovor na pitanje.

bmiillan

razlika u visini je dva santimetra sto nije neki problem sto se tice potrosnje, ali je i menjac bar za petu brzinu
skracen tako da mu je krajnja brzina 10 km manja nego kod obicnog sandera. razlika u ubrzanju se ne primecuje.
nemoj na silu uzmi veci cekic

Keka

Nisam siguran.
Po tehnickim podacima sa sajta, menjaci su identicni, kao i prenosni odnosi. Stepway je nesto tezi, a zbog visine ima veci otpor vazduha, i to je razlog manjoj maksimalnoj brzini, losijem ubrzanju (1 sekunda) i povecanoj potrosnji goriva.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


bmiillan

posto nemamo tacne podatke nemozemo biti sigurni, ali sumnjam da zbog dva cm
razlike u visini i zanemarljive razlike u tezini mu opada brzina za 10 km.
nemoj na silu uzmi veci cekic

Veterinar

Sa sirim gumama gubi dodatno na ubrzanju. Ne znam sta toliko utice na krajnju brzinu, ali sve je moguce. Secam se kako je moj tata na autu za trke na svim spojevima gde je moguce lepio lepljive trake (rubovi oko farova i slicno) i tvrdio sa su to mesta na kojima auto gubi zbog gotovo zanemarljivog otpora vazduha, ali kad je rec o celoj trci, njemu je 30 obrtaja vise pri maksimalnoj brzini - znacajno.  :ne:

Zoran

Pošto je auto visočiji od tla vjerovatno je i turbulencija ispod auta veća?

                                                                                            Zoran
Sam svoj gazda - vazda.

Loganovac

Kakva god da je, sadržana je u brojnoj vrednosti koeficijenta otpora vazduha Cx i ne treba je posebno razmatrati.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Veterinar

Da ne bih filozofirao o razlici u voznji, s obzirom da nisam vozio pomenute modele, bilo bi dobro da se javi neko ko je zaista seo za upravljac oba automobila, ukoliko takvih ima.

Milan013

Citat: Veterinar poslato 04.12.2010. - 16:42
Sa sirim gumama gubi dodatno na ubrzanju.

Ovo ne mora da bude iskljucivo tacno. Siri tocak => veca gazeca povrsina => bolji grip => manje proklizavanja tocka
A opet moze se i diskutovati i o parametrima koji govore u prilog tvojoj tvrdnji, npr o uticaju otpora vazduha sireg tocka, njegovoj eventualno vecoj tezini... itd...

Ali da ne odemo opet u offtopic kao prosli put, iako je bio zabavan :D

Ono sto je sigurno jeste da Stepway vise "pliva", "ljulja" kako god hocete da nazovete taj osecaj :) jednostavno zato sto je malo visi i tezi... neko ce vise voleti taj osecaj a neko ce vise voleti cvrsci osecaj koji pruza obicna verzija.

Nisam vozio obicnog, samo sam se jednom prilikom vozio u njemu. Kao pasivni putnik razlika nije mnogo primetna, verujem ipak da je znacajnija razlika sa volanom u rukama.

Zoran

Kolika li je razlika u čeonoj površini, da se tu šta ne krije?

                                                                     Zoran
Sam svoj gazda - vazda.

hobbista

Siri tocak => veca gazeca povrsina =>veći otpor=> bolji grip => manje proklizavanja tocka
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

dsit


Veterinar

Sira guma - veci tocak -  :ne: ...? Cak nisam ni siguran da li je ovo off topic.

bmiillan

u slucaju stepway-a    sira guma - isti tocak   

ovo je sigurano off topic  :Smiley:
nemoj na silu uzmi veci cekic