Sandero - potrošnja

prethodna tema - sledeća tema

Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

ppejic

Citat: bracakg poslato 02.07.2010. - 09:10
pozdrav svim clanovima!juče sam sigao iz Bečića i sto se tiče potrošnje ja sam prezadovoljan prosek 5.2l klima mi je bila uključena od mora negde do Prijepolja prosečna brzina 51km/h sa jednim rezervoarom iz Kg do mora i nazad i još ostalo malo ukupno 927km a  potrošeno 48.8l tako da se plin ne isplati ugrađivati jer treba baš mnogo da se pređe da bi se isplatilo

hmmm, dobio si 20% povoljnije rezultate potrosnje nego fabrika   :dobro: Gde si kupovao benzin?

Peja

Keka

Citat: bracakg poslato 02.07.2010. - 23:47
pa evo ako trosi 6l plina to je negde 300 din a benzina 5.2 to je negde 600 din grubo znaci razlika je 300 din ili oko 3 evra na 100km
Ovaj deo racunice se moze uslovno uzeti u razmatranje, posto ne poznajem ni jednog vozaca koji ima benzinca i koji mu u proseku trosi 5 litara benzina, to je mnogo mala potrosnja :fiju:

Citat: bracakg poslato 02.07.2010. - 23:47znaci za 1000 evra ili 950 koliko kosta ugradnja plina (nebih da gubim garanciju) imas oko 350l benzina a to je voznja nekih 50000-60000 km ko prelazi 10000 godisnje kao ja to je 5-6 godina voznje taman dok istekne garancija a ko zna kolika ce cena biti plina itd.itd
Ova racunica nista ne valja, za 1000 evra mozes da kupis oko 880 litara benzina (realno mozes da predjes sa tim gorivom 12500 km), po trenutnim cenama,  ili oko 1850 litara gasa (realno mozes da predjes sa tim gorivom 21000 km). Sa 350 litara benzina ko predje 50000-60000 km trosi u proseku 0.6 litara na 100 km, a tako malo ne trosi ni moj Zippo upaljac. Ako si mislio na ustedu po onoj "idealnoj" racunici koja je bolja od najbolje fabricke potrosnje, onda razliku od 1000 evra otplatis na 30000 km, sto je smesna cifra.
Realno, na 50000 km usteda je sledeca: 3500 litara benzina (4000 evra) naspram 4000 litara gasa ( 2150 evra).
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


bracakg

u pravu si nisam dobro izracunao ali meni je stvarno do Becica i nazad potrosio 5.2l i poBC i posle kad sam dosipao 48.8l za 927km ipak ne ugradjuem plin dok ne istekne garancija posto ne prelazim mnogo

Zoran

Pre neki dan sam napravio turu Kreševo - Slankamen - Beograd - Kreševo. Ja i 3 odrasle osobe u autu. Penzionerska vožnja 80 km/h. Potrošnja 5,04 l/100 km. Sandero 1.4 bazni model.

    Zoran
 P.S. Jest brzina smiješno mala ali je sigurno podatak 5,04 tačan.
Sam svoj gazda - vazda.

Goky

Vozim Sandera 1.4 Laureate najniža potrošnja koju sam uspeo do sad da zabeležim je oko 5,8l.
Sandero Stepway 1.0 TCE 90 Expression
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sandero Stepway TCe 90 Prestige
Dacia Sandero 1.4 MPI Laureate
Fiat Punto Mk1 1.2 8v + TNG
VW Buba

sphex

Svaka vama čast, ja ne znam da li zato što je auto još u razradi (prešao 1400 km), ili zato što vozim po beogradskom delu autoputa (znači prva-druga-prva-druga u nedogled), ili ja ne znam da vozim štedljivo (mada retko prelazim 3000 obrtaja, max brzina 110 km/h u par navrata kad odsustvuje gužva na autoputu). Uglavnom po BC ne pada potrošnja ispod 9l... a ni po "džepu" ne pada, sipam 25 l = 3000 din na svakih sedam dana minimum, pokazivač goriva dođe uvek na slično (dve crte odozdo i dve manje odozgo), a pređeni km ne lažu - oko 250 km nedeljno minimum.... da li ja sada da se zabrinem malo?
we brake for nobody!

Zoran

Potrošnja stani kreni zna biti jako velika. Zimi na -15*C sam išao svako jutro na kavu i nazad nakon sat vremena. R5 1.4 five je u tim uslovima imao potrošnju 10 l/70 km ili ( 14,3/100km). Ništa ne brini to je sve ok.

                                           Zoran
Sam svoj gazda - vazda.

ppejic

I dok sam vozio na BMB nikako nisam mogao imati bolje rezultate od fabrickih, a vozio sam penzionerski. Tj, minimalna vangradska potrosna mi je bila u proseku 6.8L/100km sa klimom i saputnikom. Kada sam presao na TNG potrosnja mi se u svim rezimima eksploatacije povecala za 1L.
Sve ispod fabrickih podataka se ne moze postici sa 1.4 8V motorom. NIKADA.

Peja

Zoran

 Pokušaj voziti na otvorenom putu bez upotrebe kočnice. Ako me razumiješ, da nebi tamo negdje kočio sad odmah pusti gas i do tog mjesta ne trošiš gorivo niti kočnice na tom nekom zamišljenom mjestu. Od Kreševa do Kiseljaka ima 12 km i najmanje 60 krivina i na toj dionici najčešće kočnicu ne stisnem ni jedanput.

                                                                                                                                                                             Zoran
Sam svoj gazda - vazda.

msegovic

Sandero Stepway 1.6 u fazi razrade

Ovo je presek od pre oko 25 dana posle prvih predjenih kilometara....

Predjeno kilometara: 824km

Auto put: ~220km
Magistralni i regionalni putevi: ~420km
Brdsko-planinski putevi: 64km
Grad: ~120km

Klima: radila na oko 15-20% predjenog puta
Opterecenje: ~50% sam u vozilu, a ~50% ja plus 1-2 osobe
Brzina: ne preko 90-100km/h (period razrade, 'penzionerska' voznja...)

Potrosnja: 6.54 l/100km (mereno po principu pun – pun rezervoar, stepway nema BC...)



ppejic

Znači,

brdo+grad=184km priblizno (1.8x9.6) 17.6L
auto put+magistrala = 640km (6.4x6.5) 41.6L

U zbiru 59.2L sto odgovara "od čepa dp čepa" načinu merenja.

Uklapaš se u fabričke podatke.

Peja

sphex

@Zoran: hvala za savet, u principu to sam i radio manje više koliko je to moguće u uslovima na BG delu autoputa. A i do 1000 km sam ga stvarno štedeo od bilo kakve nagle, "sportske" vožnje. Pa ni sada ga ne derem. Samo ponekad doguram do 3200 obrtaja otprilike ili 110 km/h brzine... i to je to, ali to je stvarno retko kad je put čist. S obzirom na loš kvalitet podloge puteva u Beogradu i to mi predstavlja veliku brzina - buka u automobilu je baš primetna, a i osećaj sigurnosti je nekako manji u tim uslovima. Naravno to se sve menja na dobroj podlozi - poređenja radi za vikend sam probao novo urađenu deonicu kod Bubanj Potoka, i stvaro je primetna razlika. Jedino što svaki kamenčić osetiš ;)
Kočenje pokušavam da odradim baš kao što si i naveo - razmišljanjem unapred i otpuštanjem papučice gasa prvo, pa onda kočenje motorom, tek na kraju ide pedala.
@msegovic: svaka čast. Evo kada bi se ja sada poredio sa tvojim podacima, opet mi nije jasno što meni ne pada potrošnja nikad, ali nikad ispod 9l/100 km po BC-u. Jednom sam samo snimio da je 8.8 bilo..... Ponavljam ni novčanik ne laže mnogo u odnosu na BC. Doduše tvoja statistika pređenih km je podosta drugačija u odnosu na moju, pa je verovatno tu caka
Ono što jeste to je da auto teram u najgore doba dana (8-9 ujutru i 17-18 popodne) i to na autoputu gde 60-70% dela puta provedem u prvoj ili drugoj brzini. Tako da to ni ne mogu da nazovem vožnja po autoputu, već je to gradska jelte. Jedino to me "teši". Čekam trenutak da ga poteram na pravi put, pa da vidim prosek....
we brake for nobody!

jasho

#103


Ako pročešljaš temu videćeš da je vožnja 1-3 brzina ili gradska vožnja kod svih 9-10 litara sa i bez klime, a na otvorenom se kreće 5-6 litara u zavisnosti od brzine do 80km i u 5 brzini je najoptimalnija, sve preko 80km i 2500 obrtaja se povećava potrošnja!

Već sam jedno rekao na otvorenom skidam kapu, ali u gradu  :badmood:

sphex

^ `fala! Pregledaću čim stignem ;)
we brake for nobody!