Performanse motora 1.6 MPI vs 1.5 DCI

prethodna tema - sledeća tema

Sir Oliver

Ma on jednostavno MORA da se tera u obrtaje i da urla. A kad se to radi. poprilično dobro ide. Samo treba navići, tj. isključiti uši i ne slušati dernjavu na 4500-5000 o/min.
Neko je jednom napisao pravu stvar: "odvrni muziku i uživaj".
I drink to make other people more interesting.

Veterinar

On nije bio na 4500-5000 obrtaja. Ne mislim na svoj motor.

@ Loganovac

Nije off topic. Zbog 4x vece predjene kilometraze, das mi fore do coska?  :laugh1:

Sir Oliver

Pa na koliko je obrtaja bio njegov motor kada si se iznenadio? Ne razumem te.  :ne:
Ko je bio na 2800 na uzbrdici u Barajevu?
I drink to make other people more interesting.

Veterinar


Sir Oliver

Au sušu ti poljubim...   :ha:
Ja još nisam imao srca da ga rknem na 5500.
Hvala na objašnjenju, baš me interesovalo koji su obrtaji bili u pitanju kad se "borio" sa tobom.
I drink to make other people more interesting.

Keka

Bilo je i vise, saltao sam skoro na 6000. Drugacije ne moze.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Lazar@

#51
Nisam bas upoznat sa tuningom dizel motora,sta bi sve moglo da se tunira da bi se dobila koja konjska snaga vise na dci motoru? Naravno osim chip tuninga,sportskog filtera vazduha i izduva?  :hm: :lau: ...Kad mi istekne garancija planiram da uradim chip tuning i jos  tih sitnica,a sad da vidimo sta bi sve moglo da se uradi?Ne mislim sad da raskupusam citav motor i da dobijem 200ks,nego da ako je moguce preko ili oko 100ks :D  Imam dci 70ks

Zoran

Pošto taj motor ima turbinu mislim da se tu može podosta toga odraditi.
Sam svoj gazda - vazda.

ivan-bgd

Lazare imas temu o chip tuningu a dobices 25 konja sto znaci imaces 95 tj 93 posto je motor 68 ks :to:

Lazar@

zar prvi motori(modeli) nisu imali 68ks,pa 70ks i sad ove od 85?

Loganovac

Smešna je razlika između 68 i 70KS, ne vredi ni raspravljati. A 85 i 106 (110) KS su postojali i tada na drugim Renoovim vozilima. 110KS je konstruktivno različit i ima turbinu sa varijabilnom goemetrijom, dakle van "našeg" je domašaja.

Inače, onako kako si nazvao temu, na dCi-ju možeš da tjuniraš motor, ogibljenje, upravljanje, pogon, karoseriju (smanjenje mase i povećanje čvrstoće kojekakvim rol-barovima), ugrađuješ elektroniku (kojekakve ASR, ESP sisteme...), you name it...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Lazar@

#56
Kad sam rekao dCi mislio sam na motor a ne citavo auto  :too:
necu da pravim trkaca i ne trkam se i imam stepway-a,tako da necu da mu mijenjam ogibljenje jer mi fabricko odgovara i zbog visine i zbog udobnosti.Znaci samo hocu malo da ojacam motor,jer osjetim da mu fali snage ponekad,preticanja pri manji brzinama su ok,al kad ufatim 90-100kmh,pa me neko bas nervira pa ocu da ga preteknem  :ranting: (kao sto se desavalo par puta na pravinama),moram da se udaljim od njega pa onda po gasu jer vozim petom brzinom,a zasto vozim 5?Zato sto mi se u 4 pri brzini od 90-100kmh cini kao da imam manje snage nego 5 brzinom,tj motor tjera obrtaje i dere se a ne ide :c:  :cekicem: Tj nisam do sad prelazio 3700rpm ni u jednoj brzini,a vidim da mu je najveca snaga na 4000rpm   :Smiley:
Znaci treba mi snaga tu do 3500rpm



Loganovac

Ja nemam tih problema. Šaltujem u četvrtu i preskočim ga za tri sekunde. 'Teli ste dizlo...  :zloca:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

zac


Loganovac

Da. I ja više volem fijaker...  :kava:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.