Novi Logan

prethodna tema - sledeća tema

Loganovac

Da, ali kod 1.4 se u skoro celom radnom opsegu (od 1000 do 5500rpm) ne razlikuje za više od 10%, a od 2500 do 4700 za svega 2%!!! Pa vidi se po obliku, na prvi pogled.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

ppejic

Da, ali nije ista skala po verikali. Trebalo bi sve nacrtati u istoj razmeri, tu bi se videlo najbolje koji motor je najupotrebljiviji.

Loganovac

#722
Čitam sa dijagrama:

dci - max moment oko 220Nm na 1700-2500rpm, 10% je manji (dakle 200Nm) na 1500 i na 3000rpm, dakle to je taj opseg

1.4 - max moment oko 112Nm na 3100rpm, 10% manji (dakle oko 100Nm) na 1100 i na 5500rpm.

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

ppejic

Koliko je bezbedan novi Logan/MCV?

nik

Imajući u vidu da je razlika u masi praznog Logana 33, odnosno, Logana MCV 75 kg u odnosu na ispitivani Sandero (sa istim motorom 1,2 16V) ima neka razlika, ali je na nivou promene motora (Sandero dci je teži od Logana MCV 1,2 16V) i malo je iluzorno porediti. Defakto su Logani nebezbedniji zbog veće mase, ali koliko  :ne:.

Pri sudaru je ipak u jednačini F=m*a mnogo izraženiji uticaj usporenja nego mase, koje opet zavisi od mnogo drugih faktora (brzina, vrsta prepreke i td).

silent

Da li novi Logan/Sandero imaju dnevna svetla? Tj. da li se neka svetla (ne kratka) pale odmah nakon paljenja motora?

kiconix


vujanovgoran

Imaju dnevna svetla i pale se cim das kontakt, ne postoji mogucnost da ih sam ugasis.
Dizla je dizla
i opet dizla!!!

silent


ppejic

Neki od vas su se uverili u upravljivost i ležanje na putu novih rumunobila na okupljanju u Boru.

Vođen pohvalama trazio sam na netu i pronasao ESC test. Evo pa uporedite ko bolje drži pravac prilikom NCAP testa za ESC. Nije mi jasna razlika, kada ova generacija Focus-a slovi za veoma urpavljivo vozilo sa vrlo malo naginjanja karoserije u krivinama, sto bi Mat rekao "fun to drive".

   


Kanda se Sandero značajno manje naginje ili mi se čini? U čemu je kvaka?

Loganovac

Da slovi - slovi. Da se naginje - naginje se. Da "dupe" driftuje - driftuje. Da je dobio 71% poena za "safety assist" - dobio je.
Dačija je najgori auto na svetu. Osim što niti slovi, niti se naginje, niti driftuje, niti ima poene (55%). Svi proizvođači automobila ga intenzivno mrze, baš kao i iskompleksirani vlasnici skupljih automobila zvučnih imena. A i pojedini iskompleksirani vlasnici same Dačije.

Šta tu nije jasno? Marketing je čudo.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

miki-bgd

I ja mrzim daciju  :c1:


:lau:

DarioGTI

Sandero drži k'o zaljepljen, a Focus valjda zamislio da je Mustang sa povađenom elektronikom  :fiju:
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

ppejic

#733
I sto kaze matori, ima nas svakakvih.
Ovde vidjam uglavnom Duster, Sandero i u 99% slucajeva snaške ih voze, pa kontam da su to druga kolal u porodici, za vožnju po gradu.
Mada u poslednje vreme novi MCV sve cešće vđeni i voze ga dečki i mlade tate.

@Dairio

Treba samo još uporediti i radius okretanja vozila.

ppejic

Da li nove Dačije imaju sajlu ili poluge od ručice pa do menjača?