Sandero - sos!

prethodna tema - sledeća tema

sanderoman

Evo sosa.
Sandero kupljen u Hitu pred novu godinu, star sedam meseci, do sada presao 10000km. Vec sam imao nekoliko reklamacija i evo kako sam se proveo. Od pocetka odlazim u servis Ak Kompresor jer radim u blizini.
Ventili zvece od pocetka, smanjilo se pre 2000, reklamirano, u servisu rekli to je tako zbog loseg goriva ako hocu da mi nasteleuju moram da platim!? Kao da ja mogu da biram koje gorivo da sipam, ja da platim!?
Volan trese od pocetka, primeceno tek posle 1500km kada sam ga poterao 120 na autoputu. Reklamirano, sredjeno, tockovi nisu bili dobro izbalansirani tj. i gumama treba malo vremena da legnu, ok, razumljivo.
Nasloni sedista imaju lufta, reklamirano, servis kaze ima i gorih slucajeva, to je tako?! Posto jos nisam bio na redovnom, kazu sve takve zamerke prijavite kad dodjete na redovni. Ok.
Na oko 2500km primecujem da auto sitno trza kada krecem u 1. ili u rikverc, lici na proklizavanje kvacila, pocinje bas dobro da
proklizava, pogotovu kada sam na uzbrdici i krecem. E sad ne lezi vraze problem se ne javlja uvek i vec pretpostavljam kako cu se provesti ako reklamiram.
Reklamiram, iz servisa kazu da prilikom probe vozila nista nisu primetili ali da su malo spustili kvacilo, pa da vidimo ako opet postoji problem da se ponovo javim.
Nakon te intervencije, auto ponovo trza, manjim intezitetom i opet povremeno ne konstantno.
Opet reklamiram, u servisu opet kazu probali smo auto nista nismo primetili, nastelovali su kvacilo po fabrickoj normi. Ja zahtevam razgovor sa sefom servis,
dolazi neki majstor, valjda glavni i dogovaramo se da zajedno provozamo auto. I naravno, bas kad je majstor tu, problem se ne desi
u toku te voznje. Pitam sta sada da radim, probleme ne izmisljam. Dobijam savet da problem prijavim renou, pa ako oni odobre menjanje kvacila oni ce da zamene jer
ne smeju nisata da diraju ako problem nije evidentan. Ok, razumljivo.
Zovem Reno oni kazu hajde da odete u drugi servis i da mogu da trazim da se auto malo duze testira, najavljuju me u Hit auto. Tamo me primaju bez otvaranja naloga i sa referentom odmah pravim probnu voznju. Opet nemam srece, problem se ne pojavljuje.
Referent kaze ako je lose kvacilo problem mora uvek da se javi. Moze da se desi da posotji negde neka mala deformacija, da neki od pipaka ne stoji bas kako treba i da onda pri vecem gasu dolazi do podrhtavanja.
E sada, problem nastaje kad mi taj covek kaze da ako bih zahtevao da se menja kvacilo, u svakom slucaju bi ja morao to sve da platim jer kvacilo je potrosan materijal i ne podleze garanciji. Da se taj problem javio
do 2-3000km onda bi mozda moglo da se menja o trosku Renoa. E tu se iznerviram i odmah ponudim sud kao resenje jer sam ja taj problem i prijavio u prvih par hiljada a da me zezaju do sada. E onda covek kaze da se onda bolje vratim u Kompresor
pa da oni tamo opet provere auto i da glavni majstor napise da li je auto ispravan ili ne, pa onda da trazim vestacenje ako zelim. Zakljucujem da oni sada ne zele da se mesaju i ponovo zovem Reno i dogovaram se da opet odem u Kompresor a da ce
oni u medjuvremenu razgovarati sa sefom servisa. Zakazao sam u Kompresoru i sada cekam da me prime. U medjuvremenu mi je izuzetno tesko jer sam upao u zesci sos tamo gde najmanje treba da ga bude a to je nakon kupovine novog auta.

Sa starim autom (star 10god.) sam isao dva puta godisnje u servis a sa ovim za 7 meseci vec pet puta.
Platio sam posteno auto, uzeo kredit, pazljivo ga razradio i dalje ga pazljivo vozim.
Kupio sam nov auto da bih smanjio odlaske u servis i smanjio troskove za vanredne popravke a ispalo je da sam dobio auto sa fabrickom greskom i da prodavca i servis to bas mnogo ne zanima.

Da li je neko imao slican problem? Ja ustvari i ne znam kakav problem tacno imam jer niko i ne zeli da ispita, pretpostavljam da je proklizavanje kvacila a mozda je i nesto drugo u vezi sa kvacilom i prenosom.
Ako ostane auto u ovakvom stanju ja cu sigurno morati ranije da menjam kvacilo ili lamelu ili i jedno i drugo, pre nego sto je to uobicajeno.
Ako i zamene kvacilo to je rezervni deo nije deo iz prve ugradnje, opet mu je manji radni vek.
Preostaje mi samo sud. Da li sam u pravu?

Vihor

Meni se par puta tako nesto desilo, onako, malo trzne prilikom polaska, samo u prvu. Ima to negde mislim obrađeno na forumu. Meni se čini, ali nemogu da garantujem, da mi se to dešava samo kada je neka kiša, vlažno vreme. Obrati pažnju na to.
Takav sam utisak ja stekao.
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

sanderoman

Pa to je, malo trzne, ali kod mene vise puta trzne dok krene i desava se par puta dnevno. Vise se desava dok je hladan ali desava se i kad se zagreje. Nema nekog pravila i to je nocna mora.

Keka

Trebalo bi da se desava pri naglom startu, pogotovo ako je motor hladan. Zasto-ne znam.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Deki

Usluge servsa u Hit Autu su, u velikoj većini slučajeva, po dosadašnjim iskustvima članova Foruma uglavnom loše: http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=177.0
Mada to nije nikakva uteha naslušao sam se priča o lošoj usluzi i kad su u pitanju Reno i Nisan.

Pošto je auto u garanciji trebalo bi da pokušaš da probleme reklamiraš i kod drugih servisera u Beogradu (Auto Živa, AC Marković, Reno Sava) kod kojih do sada nisi bio - Bez priče da si već bio u nekim servisima

Još jedna od mogućnosti je da o problemima koje imaš sa autom pišeš direktno fabrici Dačija ako ništa da saznaš šta će oni da odgovore mada predpostavljam da će da te upute na tvog koncesionara - mada nikad se ne zna.

Sud svakako može da bude rešenje ali je pitanje koliko će to sve da te košta, koliko će da traje i kakav će biti krajnji rezultat ?
Svi smo mi deca. Jedina razlika je u našim igračkama.....

sanderoman

Ok, dobar predlog, sigurno cu morati da se obratim i Daciji...

Svarog

Možeš da se obratiš Dačiji ... ali možeš i malo više da pritisneš papučicu gasa. Elem, nešto poput toga što ti opisuješ za proklizavawe kvačila sam i ja par puta primetio na mom Loganu. Motor je isto 1.4, a prvi put sam to primetio kad sam bio prešao manje od 5000km. Naravno, to me je mnogo iznerviralo, ipak je to nov auto. Onda sam napravio mali eksperiment, tj. ako kvačilo proklizava ono bi valjda uvek proklizavalo u manjoj ili većoj meri, zavisno od opterećenja. Čim bih probao s gasom za nijansu većim, "proklizavanje" tj. sitni trzaji su nestajali, a auto je normalno kretao iz mesta, čak i na uzbrdicama. I evo dođoh do 12.000km bez majstora i zamene lamele, a sve je u redu. Da je tada kvačilo proklizavalo, šta bi onda bilo do sada? Mislim da je tu glavni ,,krivac" tromost naših 1.4 motora. Zato isprobaj malo auto sam, negde gde nema gužve, pa onda piši Dačiji.

Drugarski pozdrav!

Vihor

Ista, ista, ista prica kao i kod mene, samo, 1.5 dci
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

sanderoman

Hvala drugari na iskustvima. Sad je auto opet u Kompresoru, obecali su da ce ga malo vise testirati pa cemo da vidimo. Kod mene se to javlja i na manjim i vecim obrtajima i kad je vruc i kad je hladan i to je ono sto mi govori da sam izgleda ubo primerak sa nekom greskom.

Veterinar

Da li je tamo utvrdjeno u cemu je problem? Tema je zapoceta, ali nije zavrsena. 

sanderoman

Pa i problem je nezavrsen i dalje vozim ovako. Elem, u kompresoru su mi treci put rekli da ne vide u cemu je problem. He, ne shvataju da kad nekome kazes tri puta da ne vidis problem, treba ili da zatvore radnju ili da mi izdaju potvrdu da sam lud. Naravno, nije se desilo ni jedno ni drugo. Predstavnistvo Dacije je u tel. razgovoru obecalo da ako problem i dalje bude postojao da ce biti resen u garantnom roku. Problem se i dalje javljao i prijavio sam ga na prvom redovnom servisu koji sam nakon svih ovih iskustava odradio u Rano Savi. Oni su samo malo spustili kvacilo (opet) i rakli da se javim ukoliko opet bude problema jer ce onda tek zvati predstavnistvo pa da vide sta dalje. To je bilo pre mesec dana sada se problem smanjio, nema klasicnog cimanja pri kretanju ali i dalje ima sitnog podrhtavanja. Znaci, nisam neki strucnjak, ali moj je zakljucak nekon raznih konsultacija da kvacilo negde ima neku malu FABRICKU GRESKU i da prilikom spajanja lamela ne naleze kako bi trebalo. I tako i dalje vozim auto sa FABRICKOM GRESKOM i niko osim mene za to nije nesto mnogo briga. Greska verovatno  jeste mala ali je iritirajuca jer ja sam tako mogao i da im ne platim auto u celosti vec ostanem duzan nekih 200-300 evra i da se pravim lud.
Problem je sto se niko nije potrudio da vidi da li greska postoji ili ne, sto nije preterano tesko ako ljudi nisu muvare e ako jesu onda to ide ovako. Tako sam ja jedan ne bas zadovoljni Dacista i ne znam da li mi je glava u torbi ili ne.... Pozdrav za ovlascene servisere i uvoznika!  :gun: :palica: :cekicem:

kiconix

Bilo je reci o tome, ja vozim sa takvim podrhtavanjem od nekih 30k, sad sam na 124k, jos uvek isti set kvacila i podrhtavanje je manje nego tada.
Glava sigurno nije u torbi, samo vozi.

Zoran

 Na kićinoj sam strani, dosta auta sam vozio i rijetki nisu podrhtavali. To ti je kao normalno. ne brini samo vozi.

                                                                                                                                        Zoran
Sam svoj gazda - vazda.

sanderoman

Pa ok ali niko od onih koji to treba da kazu nije rekao nista vec se samo prave ludi, to je lose.

kiconix

Nikakva novina u Srbiji, meni su porucili prekidac pre 3,5 godine (hit), jos nisu zvali :badmood: