Uniqa osiguranje

prethodna tema - sledeća tema

perke21

Kupih novi auto i normalno odlučih da uzmem kasko. Na Sajmu sam obišao sve osiguravajuće kuće i učinilo mi se da je Uniqa najpovoljnija.

Evo ga paket: "Ukoliko žele da na putovanje krenu svojim vozilom, posetioci UNIQA štanda, kao i oni koji posete poslovnice UNIQA osiguranja širom Srbije do kraja marta, mogu da po specijalnim uslovima nabave kasko osiguranje. Uz kupljenu polisu kasko osiguranja UNIQA daje gratis pomoć na putu 24 sata dnevno, putno zdravstveno osiguranje u trajanju od godinu dana sa boravkom u inostranstvu 15 dana, osiguranje stana, zeleni karton ukoliko poseduju UNIQA polisu osiguranja od autodgovornosti, kao i poklon: bluetooth slušalice."

E sada ide iskustvo. Odem u poslovnicu u Prote Mateje i tamo mi kažu da se kasko paket ne može uzeti kod njih jer se dobijaju pokloni. Gde da idem? U našu centralu na Novom Beogradu (Bulevar Milutina Milankovića, - Bogu iza nogu-primedba autora). U redu, ja uzmem samo polisu osnovne autoodgovornosti. Odem u centralu (prođem ceo Beograd) i kad sam stigao u Centralu kažu mi da me mogu primiti tek za pola sata (gužva). Sačekam i oni mi urade ugovor i sve prođe u redu (prođe ceo dan). Ipak stigao sam u MUP (u Mladenovcu) da registrujem moj novi auto, kad tamo gospođa na šalteru kaže: "Sa ovom polisom nešto nije u redu". Naime, žena u osiguranju je popunila polisu koja važi "od 22.10.2010. do 22.10.2010." Zamislite moje zaprepašćenje!!! Pošto je bilo već 19.00, a MUP radi do 20.00 nije bilo šanse da dođem do BGD i ispravim greške. Telefoniram gospođi (poslovnica radi do 20.00) i kažem joj šta se desilo. Ona mi reče da joj je žao i da SAMO dođem i ona će to ispraviti. Sednem u, sada star, auto i odem za BGD. Sav ljut ulazim u poslovnicu, gospođa čeka i pita da li možemo da podelimo troškove. Ja odgovaram ne vi će te sve da platite. Smeh. ja joj pokažem šta je zabrljala i kažem joj kako da ispravi. Ona mi pokloni plan beograda i tri rasporeda časova, da se iskupi. Još mi je i dala Evropski izveštaj o nezgodi, inače papir koji mi je trebala dati pri uzimanju polise taj dan pre podne. Završim ja to vratim se kući. Sutradan registrujem auto.

Ali, tu nije kraj. Kada sam došao kući uzmem bluetooth slušalice. Pročitam uputstvo, uključim da se baterija puni. Slušalica ne radi. probam opet, ništa. Pročitam uputstvo još jednom, pročitam i uputstvo na engleskom. Sve sam dobro uradio. Nazovem call centar Uniqa osiguranja i reklamiram neispravnost. Ljubazni glasić me ispita da li sam radio ovo i ono. Utvrdi ona da sam sve uradio kako treba i kaže mi donesite sledeće nedelje slušalice u centralu mi ćemo vam ih zameniti. Danas ponovo odem na Novi Beograd, potrošim vreme da bi zamenio poklon. Kad me tamo sačeka nasmejana gospođica (ili gospođa) i kaže: "koji je vaš kontakt telefon", ja izdiktiram, a ona će "Pozvaćemo vas", ja: "Nećete mi sada zameniti?", ona:"Ne. Očekujemo novi narudžbinu pa kad stigne pozvaćemo vas. Zar ste mislili da ćemo vam zameniti odmah?" Opet smešak. Ja odem "zadovoljan kući".

Super nam je. Zapadne fore, svi se smejemo, imamo kombinacije, snašli smo se, a ko će da radi nema veze. Klijenti su nadrndani i nemaju pojma. Naložićemo ih reklamom pa posle može kako hoćeš.

Eto to je moje iskustvo. Prednost interneta je i brza razmena informacija. Smatram da Forumi služe da se iznesu pozitivna i negativna iskustva, pa ljudi koji ovo čitaju ne moraju da se uče na svojim greškama (kao ja).

Zaključak neka svako napravi za sebe.

Pozdrav od zadovoljnog klijenta koji će svoj poklon dobiti za koji dan.

kiconix

Nije to samo Uniqa, svuda su te zezalice. Sve su to samo prevaranti koji zive na nasim ledjima, pravi paraziti.

Loganovac

#2
Šta da kažem, neko na teži način shvati da nema ni kod babe džabe...
Brate, saberi cenu onoga što ti nude gratis, više izađe od cene samog osiguranja!
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

perke21

Inače cena je 312€ za plaćanje u ratama (svaki mesec po 25 i nešto, jedino je prvi bio 45 i nešto zato što se plaća porez odmah). Kod ostalih je cena išla i do 400 €. Izbor osiguravajuće kuće je na svakom pojedinačno. Zato sam i pisao iskustva. Inače na Sajmu sam otišao na štand Delta osiguranja. nasmejana devojčica mi je izračunala premiju od preko 500€. kad sam došao kući analizirao sam šta je uradila ivideo da je za vrednost vozila stavila 12500€.
Na sve strane samo napucane ribe koje nemaju ni trunku mozga. Lepo se smeju, a klijenti (pošten svet) mora da sve prouči da ga ne bi zavrnuli....

Keka

Ostaje otvoreno pitanje (a bolje da nikad ne saznas) kako doticno osiguranje posluje po pitanju isplate stete. Nisam do sada cuo za njih, pa mi to ne uliva poverenje.

Svojevremeno sam imao saobracajku sa Kadetom, udario sam lika koji je iz sporedne ulice izleteo neosvetljen. Bio je osiguran u nekom "no name" osiguranju, koje je u medjuvremenu otislo u stecaj. Stetu sam jedva uspeo da naplatim u naturi, i to u vidu nekoliko stotina kilograma pastete  :fiju: Sreca u nesreci je sto se keva bavi trgovinom, pa je uspela da uvali pastetu za gotovinu.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Loganovac

U pravu je Keka. Treba voditi računa kome se daju pare za kasko. To ionako plaćaš da bi mogao mirno da spavaš, a kako da mirno spavaš ako posumnjaš da bi ušteda od nekoliko desetina evra izborom manje "sigurne" osiguravajuće kuće (ne daj Bože) mogla da dovede u pitanje isplatu u slučaju štete.
Inače, moja je greška u prethodnom postu, shvatio sam da si uplatio samo obavezno osiguranje... U stvari, lepo si napisao da poklončići idu uz kasko  :bonk:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Boss

Mozda ne bi bilo lose da se ova tema preimenuje u "Kasko osigiranje" ili slicno pa da kao takva ostane da bi se razmenila iskustva sa osiguravajucim kucama. :c:

Veterinar

Jedno "ne" je dovoljno da obrisem ovaj post. Nije li Zepter preimenovan u Uniqa, kad je o osiguranju rec? Pre par godina sam se kod njih osiguravao pred putovanja u inostranstvo (u "centrali", ziveo sam tamo).

Raja

Uniqa je velika i renomirana osiguravajuća kuća za razne vrste osiguranja. Krakatim plavušama i jeste osnovni posao da "nafataju" što više
klijenata dok druge službe u okviru kuće zaista odrađuju posao. Tako da od njih ne očekujte previše. One za sve moraju prvo da pitaju nekog do sebe ili iznad sebe.

krle

Najviše, one iznad sebe.  :Smiley:

perke21

Ono što meni smeta je neznanje i nestručnost. Svi imaju neke kombinacije, a kad pitaš konkretno koliko je 2 i 2 oni ti pričaju bajke umesto da kažu 4 (malo banalizujem). Kompletna kupovina novog automobila me je toliko namučila. Od banke (pisao sam o reno finansiranju) jedne pa druge pa na kraju do osiguranja. Tačno je da to nije čokolada pa uđeš u prodavnicu uzmeš sa rafa i platiš. Baš zbog toga mislim da bi oni koji su uključeni u prodaju novog automobila morali malo više znati od klijenata. Takođe način kako ti prodaju proizvod (npr. kasko) bi morao biti takav da klijent izađe zadovoljan. Ovako ja sada prenosim iskustva i oni koji čitaju posle  odu kod nekog drugog. Naravno ja sam mogao da ovde i napišem: "jako sam zadovoljan, ljubazni su, sve sam završio bez čekanja i sl." da se to stvarno tako i desilo. To i jeste Forum. Svi pokušamo da što objektivnije iznesemo svoja iskustva, a posle ljudi to koriste u svojim odlukama. I ja sam čitajući ovaj forum zaključio koji auto treba da kupim  :woo-hoo:

krle

  Prijatelju, dobro si sve rekao. Mi u principu od njihove napadne finoće i ljubaznosti nemamo ništa. Takvi su samo prvih petnaestak minuta, odnosno kada oni vode glavnu reč. Situacija se, prema mom iskustvu, drastično menja onog trenutka  kada ja počnem da postavljam pitanja.   

  U jednoj Banci gospođica me je toliko "iznenadila" svojim odgovorima da sam morao da je upozorim rečima :" Gospođice pogrešili ste ako ste mislili da ja od škole imam samo veliki odmor".   

perke21

Ili "Da li se ja kopčam na leđa?"  :Smiley: :Smiley: :Smiley:

mrprofy

Citat: krle poslato 31.03.2010. - 20:54
  Gospođice pogrešili ste ako ste mislili da ja od škole imam samo veliki odmor   

:respect:

Svi znaju da glume. Gledali ljudi u serijama i na filmovima. Problem je sto neko mora i da radi...

perke21

Meni se čini da ovde u Srbiji to "da radi" baš i nije važno. Kako se ovi iz Zastave pokajali što ih u Fijatu teraju da sklapaju kola ceo dan!!!  :banghead: