Veliki servis

prethodna tema - sledeća tema

Gde ste uradili veliki servis?

U ovlascenom servisu
60 (37%)
U neovlascenom servisu
63 (38.9%)
U privatnoj reziji
31 (19.1%)
Nema potrebe
8 (4.9%)

Ukupno glasova: 162

Zoran

Dijelovi iz prve ugradnje su jako kvalitetni, uradi kako želiš. Ja sam prvi put mijenjao zupčasti na nekih 110 km i nešto preko dvije godine starosti.
Sam svoj gazda - vazda.

skiter69

odradio mali servis, uilje, filteri, a do godine ćemo veliki. sa ili bez vodene videću.

damirko

Uradjen veliki i mali servis kod "HOBBISTA".Ostavio sam auto ujutru i otisao po isti uvece.Covek radio ceo dan dok nije zavrsio posao a bilo je dosta posla...  :aplause:
Svaka cast Hobbista  :ziveli: , od mene samo reci pohvale za njega i velika preporuka ostalim "forumasima"...

Logan 1.5 dci,kraj 2006 god,91000km...

-Set 2.K.
-Pumpa vode
-PK Kais
-Roler PK
-Ulje 900NF SW40
-Antifriz G12
-Ulje za menjac
-Ulje kociono
-Filter vazduha
-Filter polena
-Filter ulja
-Filter goriva
-Kugla-leva i desna

Garancija 2god.Ukupno 36000 din...

:respect:

Aleks

To je to.




Odrao te!  :Smiley:

Ljota

I garancija kosta!  :wink:

hobbista

#965
 :offtopic:
Ma ne znaš celu priču :D Bilo bi gotovo i ranije da nisam imao šegrta koji mi je dahtao za vratom sve vreme i postavljao pitanja koja generalno nemaju veze sa trenutnim poslom, tipa: "A kako radi vankel motor"? i slično.
Iz tog razloga sam 3 (slovima: tri!!!) puta stavljao zupčasti  :banghead:
- Prvi put sam skockao zupčasti i onda ukapirao da nisam stavio plastiku za poklopac koja ide ispod zupčastog  :banghead:
- Drugi put sam sve skockao i kada sam stavio plastiku ukapirao da nisam uzupčio pumpu  :lol2: Inače kod malo common rail motora se zupči pumpa a ovo je jedan od njih.
Onda je šegrt dobio zadatak da uzme metlu i počisti drugi kraj radionice  :zloca: i sve je postavljeno kako treba  :zurka:

Epilog:
Momak je završio karijeru samoinicijativno jer ne može mehanika da se radi samo sa lap topom. Ne znam šta uče u školama, ali nove generacije ne kapiraju da je lap top isto što i moment ključ ili bilo koji drugi alat. Generalno misle da se bocne dijagnostika i ukuca nešto što majstori kriju od njih, i auto je sređen. Naravno, bar 100€ bi da uzmu za to  :suicide:
Kada vide stvaran svet i da mehanika i manikirani nokti za večernji izlazak nikako ne idu zajedno - pobegnu  :ne:

BTW, servis je Abarth, a ja sam samo rudar tamo. U svakom slučaju hvala na lepim rečima  :ziveli:


EDIT:
U ovoj i svakoj temi gde se ja spominjem molim članove da zanemare moj status u upravi foruma. Tretirajte me kao ravnog sebi.
Svaka konstruktivna kritika kako na rad tako i na cenu je dobrodošla
:friends:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

zac

 :respect: Na iskrenosti...
  :ziveli: :friends:

Uskoro cu ja raditi kod sebe...oni delovi sto sam ih onomad kupio i prestavio ovde....a koji nekima ne valjaju zato sto nemaju fiskalni racun.  :doh:

hobbista

#967
I opet  :offtopic:  - trujem temu  :c:

Iskrenost ili ne, još nsam upoznao nekog bezgrešnog. Ali sam upoznao renomirane majstore koji svaku svoju grešku kriju kao zmija noge  :ne:
Pre par dana sam rešio jednog Fiata kome je u jednom od 3 najjača privatna Fiat servisa u Srbiji dva puta skidana i rađena glava, menjano svašta od delova i na kraju konstatovano da je sve OK (iako nije bilo). Rešenje je bilo prilično banalno i jeftino. Jedino je trebalo par dana da se "uhvati" gde je. A problem je nastao nakon velikog servisa.

Ovo iz prethodnog posta ne utiče na kvalitet radova. Jedina šteta je napravljena mojoj sujeti, jer sam samom sebi izgledao kao mamlaz koji 3 puta radi istu stvar  :cul:


Što se tiče tvog seta rekao sam ti već da nije nikakav problem fiskalni. Problem nastaje ukoliko iz nekog razloga pukne zupčasti ili zakuje španer. U tom slučaju od dobavljača ne očekujem samo novi set već i učestvovanje u nastaloj šteti, što mnogi neće da prihvate!
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Keka

Trgovina bez fiskalnog racuna predstavlja fiskalni prekrsaj, odnosno nezakonitu radnju.

Time se direktno stavlja ruka u dzep svim osobama koje platu primaju iz budzeta.

Druga, podjednako bitna stavka je zakonom propisana saobraznost i garancija koja se i bez garantnog lista ostvaruje sa fiskalnim racunom.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


silent

@ damirko, hobbista:

Da li je ovo bio prvi veliki servis na vozilu? U kakvom stanju su bili pumpa, kaiševi, roler?

Da li je ovo bila prva zamena menjačkog ulja?

hobbista

Da i da. Roler se čuo malo, ZK pristojno dobar, PK ispucao a pumpa je tek počela da ostavlja tragove antifriza.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Turbo

Ako nije problem voleo bih znati koji su proizvodjaci ugradjenih delova?
Vidim da je garancija 2 god.Kakva je situacija sa kilometrazom?

silent

Hvala hobbista :dobro:

Znači da su delovi u prvoj ugradnji prilično solidni. I dalje ne mogu da shvatim zašto su toliko skratili rok za veliki servis, kad ceo sklop očigledno može da izgura +50% preporučene kilometraže i +100% vremenskog intervala.

Veterinar

Rekao bih da je Hobbista odgovorio na to pitanje u svom prethodnom postu.  :ne:

Citat: hobbista poslato 27.03.2016. - 10:38
Roler se čuo malo, ZK pristojno dobar, PK ispucao a pumpa je tek počela da ostavlja tragove antifriza.

vujanovgoran

Zamljivo je da se kod nas na novim Loganima II 1,5 dci u ovlascenim servisima, veliki servis radi na 60000, a u Crnoj Gori 160000.
Dizla je dizla
i opet dizla!!!