Aktivacija HSA (Hill Start Assist-Sistem za pomoć prilikom kretanja na uzbrdici)

prethodna tema - sledeća tema

Goky

Stepway mi je isporučen krajem septembra a iz proizvodnje mislim da je izašao krajem avgusta ili početkom septembra. Ubrzo posle toga počela je proizvodnja facelift modela koji je, između ostalog, kao standardnu opremu imao i Sistem za pomoć prilikom kretanja na uzbrdici /HSA/.
Pripremajući se za ugradnju rikverc kamere naleteo sam na netu na članak koji opisuje kako se pomoću DDT4ALL uključuje HSA (https://lisandru.eu/automotive/ddt4all-hacks/dacia-logan-sandero-ddt4all-hidden-features.html).

Skinuo sa neta DDT4ALL, instalirao na komp i pokušao sa ELM327 BT OBD2 Code Reader Bluetooth Auto Diagnostic Tool OBDII da izvršim aktivaciju. Na žalost nisam uspeo jer DDT4ALL traži da ELM327 ima PIC18F25K80 Chip.
Pokušali smo i sa nekom dijagnostikom koju kolega sa posla, koji se bavi autodijagnostikom, koristi ali ni sa njom nismo uspeli, pa smo sve odložili dok mu ne stigne Renault CAN CLIP.

Danas, napokon, nakačili Stepu na Clip i uz malo peripetija aktivirali HSA. Isprobali na uzbrdici i sve finkcioniše.

Takođe, pokušali smo da aktiviramo i prikaz temperature motora koji je opisan na linku iznad ali nismo uspeli kaže da ta funkcija nije podržana.




Sandero Stepway 1.0 TCE 90 Expression
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sandero Stepway TCe 90 Prestige
Dacia Sandero 1.4 MPI Laureate
Fiat Punto Mk1 1.2 8v + TNG
VW Buba

Zoran

Sam svoj gazda - vazda.

Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

kiconix


Midzi


MitarMrgulic

Već polako vidim, da će veći broj nas, nakon isteka garancije, tražiti "hakersku pomoć" za aktiviranje bord kompjutera i raznih opcija za koje smo "nepravedno zakinuti" u fabrici  :friends:

Ne znam jesu li Zoki i ekipa veterana, u svoje vrijeme, mogli zamisliti da će se umjesto okastim ključem i kliještima, auta popravljati i aktivirati tabletima i laptopima :):)

Imam fabrički Hill assist i dobra je stvar, jer nema "drndanja" ručne kočnice, koja će zbog toga vjerovatno trajati malo duže, jedino se na Hill asist treba navići da ga imaš, kao i navići na vrijeme za koje on "drži" auto, jer je nezgodno ako auto krene nazad...

Loganovac

Evo u ime veterana (Zokijev sam ispisnik) izjavljujem da ne mogu da verujem da i dan-danas vozimo ove konzerve sa četiri točka po zemlji. U svoje vreme zamišljao sam odiseju 2021. u fazonu Brus Vilisa  - Peti element.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

MitarMrgulic

Baš tako,

Mislim da su bliže izgledali leteći automobili, dok je mogućnost video-poziva, dakle da vidiš osobu sa kojom razgovaraš negdje u nekom dijelu bijelog svijeta, smatrana dalekom budućnošću i nedostupnom tehnologijom.

Danas već duže od decenije imamo skype, vibere i komunikaciju sa cijelim svijetom, a motor u autu, u suštini konstrukcijski skoro isti već 100 godina :)

U Sarajevu se već uveliko polaže vozački na autima, bez ispitivanja znanja kretanja pod ručnom, jer su sve neki hill assisti, elektronske kočnice i sl. pa je skoro i nemoguće testirati buduće vozače na klasičnu ručnu u brdu :) a kamoli međugas na FAP-u 12/13 za "C" kategoriju.

Ali da ne začatavamo temu...

Zoran

Svaka stagnacija je dosadna.
Ljudi bace ispravno a kupe nešto napredno što će im zadavati glavobolju
Sam svoj gazda - vazda.