Evo slika pa ću ponaosob iznijeti utiske o radu raznih sklopova i sistema.
(https://s1.postimg.org/7rhatfp5fv/22908381_1919429744986279_761247933_o.jpg) (https://postimg.org/image/7rhatfp5fv/)
(https://s1.postimg.org/7v0wr5ivaz/22908690_1919429714986282_1813417102_o.jpg) (https://postimg.org/image/7v0wr5ivaz/)
(https://s1.postimg.org/3j23jm0env/23023214_1919429754986278_1712851707_o.jpg) (https://postimg.org/image/3j23jm0env/)
Motor : Jednostavan i dugotrajan. Jedini problem je bilo "utapanje" leptira gasa. Malko sam zavio šarafčić koji određuje nulti položaj. Sistem za podmazivanje izvrstan isto kao i sistem za hlađenje. Auto nikada nije imao povišenu temperaturu u vožnji a vozio je prikolicu šahtova za trebinje po najvećoj vrućini prošle godine.
Bravo počele da se edituju i slike :lux:
Zoki kakve su ti to bele tačke oko brzinomera?
Ne znam što si slikao gumu ali mi liči na po šari na Continental Eco contact 3, juče ih skinuo sa Punta (stavio zimske), bez problema prešle po 75.000 km.
Gume su iz prve ugradnje i vožene su svako ljeto. Odokativno su prešle oko 250 000 km svih 5 zajedno. Pošto sam i rezervnu koristio povremeno.
Kratko i jasno - bravo !
Putničko vozilo uspešno transformišeš u radno i dostavno, bez gubitka performansi. Svaka čast. :respect:
P.S. stavi i neki br. telefona ili svoju www adresu na prikolicu, kada već prisutna reklama :wink:
:aplause: :respect:
Transmisija: Na nivou zadatke. Kvačilo izvrsno. Mjenjač na temperaturama ispod -20 °C malko zapinje pri ubacivanju u 2. gu i 5.tu. Poluosovine su dobro rasklapane i bit će ubrzo zamijenjene.
Sjajno, svaka čast.
Samo jedno pitanje. Kažeš nikada nije imao pvišenu temperaturu u vožnji?!? Šta to znači na našim tablama? Da nikada nije pokazao 6 crtica???
Nikad nije pokazao 6 crtica niti je upalio lampicu na instrument tabli. Ventilator upali po potrebi.
Alal vera Zorane :to:
:aplause: :aplause: :aplause: :aplause:
Svaka čast na kilometrima - valjalo je ih je sve odvoziti. Dačija je dokazano kvalitetna, ali ova je imala i pravu domaćinsku brigu :aplause: :wave:
Sistem za upravljanje : 2 x pomazana letva volana uljem za mjenjač. Zamijenjena jedna krajnica. Volan se dobro oljuštio.
Čestitam Zoki! :respect:
Sistem ogibljenja : izvrstan omjer udobnosti i čvrstine. Fabrički su amortizeri i opruge kao i lijeva lafeta. Prepakovana je desna lafeta i zamijenjeni su aksijalni ležajevi.
Citat: dekiv68 poslato 29.10.2017. - 18:05
Zoki kakve su ti to bele tačke oko brzinomera?
:ces: :ces: :ces:
Čestitam!!!
Zoki, čestitam i ja "osvetla' si nam obraz".
Samo Vihoru da objasnim za one bele tačke koje Zokiju služe kao markeri kada šalta iz prve u drugu, iz druge u treću, iz treće u četvrtu, pa onda peta do 200 i to
sve sa prikolicom, po sistemu all inclusive. :Smiley:
Šta reći na ovo, osim :"Naklon do poda, Majstore !"
Zaista si čudo.
:respect: :lux: :hall: :aplause:
:friends: :ziveli:
Citat: Raja poslato 30.10.2017. - 11:59
Samo Vihoru da objasnim za one bele tačke koje Zokiju služe kao markeri kada šalta iz prve u drugu, iz druge u treću, iz treće u četvrtu, pa onda peta do 200 i to
sve sa prikolicom, po sistemu all inclusive. :Smiley:
Jok. Ona prva je kad vuče prikolicu (40km/h), druga je kad se gospođi žuri (preko 80km/h), treća je neostvareni san njegovog jadnog mučenika Sandera (120km/h ili druga kosmička brzina), četvrta je tek da se zna kako voze Raja i Deki uz Begaljicu, a peta, normalno, Loganovac prebacio na beMzin pa hita na okupljanje... :hihi1:
:Smiley: :Smiley: :Smiley:
Bijele tačke su max. Brzine za prvu, drugu, treću. ..
To je imao svaki zastavin auto koji nije imao obrtomjer. To sam stavio za slučaj kvara obrtomjera.
Vihore druže, je l' sam bio u pravu? Tako voze samo stare kuke koje su se obučavale vožnji na čuvenim bolidima Zastava 750.
Izduvni sistem : Nije pipnut nikada.
Cestitam :too: a sada u pohod na 500.000 km ! Stvarnо је zanimljivo cuti Zoranove dogodovstine i videti koliko koji deo moze u njegovom slučaju da izdrzi..madal nisam znao da profesionalcu tog kalibra potrebno da obelezava max. brzine za prvu, drugu, trecu ...ili, je to mozda samo neka stara navika :ces:
Hehe, za onu tačku na 200km/h imaš piće od mene. :ziveli:
Mislim da je to Zoran obračunao zaustavni put da prikolicom!?
Elektrika : ništa nije dirano sem sijalica. Anlaser i alternator su netaknuti kao i elektronika motora.
Khm, khm, a pumpa :zloca:
:crazy: :ziveli:
buahahahahaaa :lux: :lux: :lux: :lux: :lux: :lux: :lux: :lux:
Bravo, Zoki, legendo
U svakom slučaju, :respect: samo da brojiš do 400000 pa muka da te uvati, čestitke
Hobby, stvarno sam zaboravio da je zamijenjena :c: .
Sistem kočenja :Nedavno zamijenjene fabričke disk pločice. Na paknama je par puta zapekla poluga na koju se kači sajla od ručne. Kada se ručna razlabavi na šarafčiću ispod cilindra treba jedno 200 puta povući i otpostiti ručnu da bi se naštelovala kako treba.
Čestitka za vozača i čestitka za auto.
Ležajevi točkova : Nikad nije bilo problema.
:aplause: :respect:
:aplause:
:aplause:
Citat: Zoran poslato 29.10.2017. - 18:09
Gume su iz prve ugradnje i vožene su svako ljeto. Odokativno su prešle oko 250 000 km svih 5 zajedno. Pošto sam i rezervnu koristio povremeno.
Vidim da letnje voziš još od kupovine auta. koliko si zimskih guma utrošio za to vreme? Ili si na još početnom setu i koje su zimske gume :conf:
Opiši malo, ako Te ne mrzi stanje enterijera. Da li su sedišta još uvek dobra kao na početku?
Sava Eskimo S3+, vozim ih po 4 zime. Drugom setu je ovo četvrta zima. Solidan kvalitet za tu cijenu od 84 KM po gumi.
Sjedišta nisu poderana, u leđnom dijelu sam stavio pojačanje jer je pukla jedna opruga.
Instrument tabla je izgrebana magičnom krpom jer je jako mekana.
Odavno smo apsolvirali da je Zoran pažljiv vlasnik i vozač, što dokazuje i ova cifra.
Nego Zorane nešto računam iz dosade....to znači da si dao za gorivo BAR
22-24.000 evra! Tj bar 3 nove Dacie su prošle kroz rezervoar. Baš se isplatila! :aplause: :aplause:
Da. A pumpadžije mole Boga da mu ne padne na pamet da ugradi plinski uređaj. :cool:
Stvarno, na plinu bi uštedeo čudo para na 400k km
Verovatno jednu novu Dačiju :ne:
A'l bi se onda zezao za kvarove samo tako... Nemojte ovo da se pretvori u rat plin/benzin.
Zoran je profesionalac,a ne amater i turista,njegov Sandero je radna mašina i sigurno je sve iskalkulisao kako mu odgovara.
Ja sam imao do sada 3 auta na plin ( Fića 92000 km, 125p 125000 km, Renault 4 GTL 200000 km. ) puno puta sam računao ali za sada je na benzinu.
Mogao bi da uštedi vožnjom na plin. Ipak, ne mogu da se ne osvrnem na dosadašnju uštedu ostvarenu Zokijevim stilom vožnje. Zoki ostvaruje prosečnu potrošnju ispod 6l/100 km. Većina ostvaruje prosečnu potrošnju oko dva litra veću. Kažu da je vreme novac. Zokiju od tačke A do tačke B treba u proseku više nego prosečnom vozaču. Opet, tu razliku u vremenu pretvorio je u dobitak, jer je potrošio bar 8000 evra manje od prosečnog vozača.
Ako tome dodamo način održavanja, lako je zamisliti da je, zahvaljujući znanju, spretnim rukama i rentabilnoj voznji na samo održavanje i potrošni materijal potrošio bar 4000 evra manje u odnosu na prosečnog korisnika automobila koji bi tražio uslugu servisa.
To mora da se oseti u kućnom budžetu i standardu. Svaka čast, Zorane! :aplause:
Što jes' - jes', svaka čast na tome! :to:
Veterinar-čestitam na razumijevanju, nemam ništa za dodati na tvoj komentar.
Karoserija: dosta čvrsta i potrebljiva.šupljine natopio uljem za mjenjač prije par godina. Malko korozije jedino oko čepa rezervoara.
Kako je moguće da te gume nisu potpuno plastične-trule posle toliko godina i kilometara? To me fascinira najviše od svega :lux: :ne:
Meni set guma traje u prosjeku 35 000 kilometara....
Evo sam prešao 100 000km i treba da kupim zimske gume(što bi bio četvrti set)
Potrošnja goriva : prezadovoljan. Najčešće je 5,2 do 5,5 l/100 km otvorenog puta. Sa malom prikolicom do 600 kg troši do 6l a sa velikom prikolicom 1250 kg u brutu troši oko 7,5 l.
Najveći teret je bio 300 kg u autu i zakačeno još 1250 kg.
Propustio sam 2 kvara. Ablender i amortizer gepeka.
Ako izdrži još 100 000 km opravdat će moje povjerenje.
Zahvaljujem se svima na podršci .
Imam utisak da me Veterinar bolje poznaje od rođene mame. :ziveli: