Za sad ne nadjoh nista pametnije od ovog, na datu temu, pa ako ko ima sta bolje nek okaci link.
http://www.e-automobile.ro/categorie-transmisii/118-dacia-duster-4-x-4-tractiune-integrala.html
Imam ja servisno uputstvo. Ako te zanima mogu okaciti negde
p.s. jel se to spremaju neke modifikacije na dusteru ili samo onako :)
Ako je servis manual, to imam, ako je nesto sto objasnjava sistem rada moze, no vec polako sam usao u stos :-)
bunilo me to dali u auto modu kada kocim motorom usporava i zadnja osovina, jer stekoh utisak da nekad da (neposredno nakon prethodnog proklizavanja, te i aktiviranja pogona) a uglavnom ne ...
Necu nista da modifikujem bar ne na pogonu, ostalo bice al ne zurim jos je igracka nova i nije dosadila, al bice izmena ponekih naravno. (gume, rubovi, dodatna rasveta tog tipa)
evo nadjoh i ovo
http://www.awdwiki.com/en/nissan/
Da, da servis manual je u pitanju...
Hm, a koliko vidim iz ovog objasnjenja, pri kocenju motorom on moze aktivirati zadnju osovinu, cak i ako je u 2wd rezimu?
ispravi me ako gresim...
Mene je zanimalo dal je u auto modu prilikom skretanja aktivna zadnja osovina uvek il tek u slucaju klizanja, al ne mogu bas da ga provalim...
Mislim da ne koci zadnjom osovinom u auto modu do trenutka proklizavanja.
e pa tu se i ja lomim, u 2wd se nazad nista ne desava, lock je dobar za spustanja sa kamenitih strmina jer onda motor koci sva 4 a auto mod ne provaljujem skroz... jeste ovo nisanov sklop ali nesto mi se cini da softver ovde drugacije vozi hm ... cackam pa kad se, ako prosvetlim, pisem :-)