Alternator nije sa Dacije, ali je slican i princip zamene reglera je identican. Ovaj konkretno je od Skode Fabije 1.9SDI surakov. :hihi1:
Probacu uz nekolicinu slicica da vam demonstriram zamenu cetkica-reglera na automobilskom alternatoru.
Identican postupak je i za nase ljubimce....Recimo STOP servisima. :laugh:
U ovom slucaju alternator je izgradjen iz vozila...sve ovo moze i na vozilu ako je pristupacno.
Molim admine da mi omoguce post za postom da bih postavio sve slike HVALA
nastavi :dobro:
Hvala kolega, da nastavim...
opet :write:
:hat:
Nastavi :too:
Sutra, kada stigne nov regler! :to:
Evo ti jos jedan post, Da mozes sutra da nastavis :friends:
Hvala, uvaženi kolega. Tema ti je baš ok :to:.
Dobra tema za sve one koji ovo do sada nisu radili :aplause:
Još da su fotografije malo oštrije ...
Na zalost slike su takve kakve su, trenutno nemam aparat na raspolaganju pa sam slikao mob. tel. :ne:
Evo danas kupljen nov regler (regulator napona), do duse neoreginalni...i placen 2300 din.
Postupak montaze reglera je obrnut od demontaze. Na jednoj od narednih slika se vidi razlika izmedju novih i istrosenih cetkica, zatim postupak ciscenja kolektora od nagorelog i masnog sloja....
Mala dopuna neće biti na odmet jer se tiče i ove teme. Neki regleri imaju žičani osigurač koji drži četkice u stisnutom položaju. Poslije montaže samo se taj osigurač izvuče i tek tada četkice imaju pravo nalijeganje na prstenove... :wave:.