Oborena svetla danju ili drugi oblik dnevnih svetala-moguća rešenja

prethodna tema - sledeća tema

Vihor

Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

Goky

da li se garancija ne gubi uopšte ili to priznaje samo AK Francuz... baš me zanima kako su ti objasnili.... jer kad sam pitao za tako nešto u Nišu kod AC Krunić rekli su mi da ta opcija nije uopšte moguća...
Sandero Stepway 1.0 TCE 90 Expression
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sandero Stepway TCe 90 Prestige
Dacia Sandero 1.4 MPI Laureate
Fiat Punto Mk1 1.2 8v + TNG
VW Buba

Vihor

Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

Loganovac

Citat: Goky poslato 25.03.2010. - 17:07
da li se garancija ne gubi uopšte ili to priznaje samo AK Francuz...

Rekao bih - ovo drugo.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.


Goky

ima dosta ovakvih rešenja... koliko mogu onako laički da primetim uređaj vuče pobudu sa alternatora.... moj kolega pravi uređaje kojima ta pobuda nije potrebna...

kada sam se raspitivo za Škodu Fabiu automatsko uključivanje svetala se doplaćivalo 17 E.... i predstavlja standardnu dodatnu opremu....
Sandero Stepway 1.0 TCE 90 Expression
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sandero Stepway TCe 90 Prestige
Dacia Sandero 1.4 MPI Laureate
Fiat Punto Mk1 1.2 8v + TNG
VW Buba

Loganovac

Taj signal se koristi da bi se svetla upalila tek kad alternator počne da proizvodi struju, odnosno kad motor proradi i mislim da u principu nema boljeg rešenja. Sviđa mi se ideja sa dimovanjem, ali i to će na struji od desetak ampera da disipira toplotu iako je sigurno čoper u pitanju, znači kutijica će se grejati. Dalje, treba neko da se seti da isključi dimovanje predveče, pa još ako je kolovoz vlažan - ne vidi se dal' su farovi upaljeni i bez toga, a kamoli dimovani... :ces:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Goky

Danas sam pozvao AC Krunić i AK Kompresor i pitao da li postoji mogućnost ugradnje automatskog paljenja svetala... odgovor je NE... što najverovatnije znači da u slučaju nekog kvara na vozilu garancija može biti poništena zbog ugradnje automata... odnosno da AK Francuz, nakon ove modifikacije na vozilu, na svoju ruku preuzima dalju garanciju na vozilo...

Pitao sam danas kolegu što se tiče pobude... rekao mi je da automat registruje promenu napona (sa nekog stalnog + očitava taj napon) i da ne vuče žice do alternatora...
Sandero Stepway 1.0 TCE 90 Expression
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sandero Stepway TCe 90 Prestige
Dacia Sandero 1.4 MPI Laureate
Fiat Punto Mk1 1.2 8v + TNG
VW Buba

Loganovac

Pitaj kolegu da li su svetla odmah upaljena čim daš kontakt (verovatno jesu, a gase se dok verglaš, kao i radio). Zar nije bolje da se svetla, koja su veliki potrošač, ne uključuju automatski čim daš kontakt već tek kad motor proradi?
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

petar313


Da li ovo spada u zakonsko rešenje za dnevna svetla?

http://www.dacia-logan-mcv.org/images/webalbums/uk/daylightledstrings/index.html

P.S. Ja sam krenuo u istraživanje kako preći na LED svetla. Za početak ću ipak krenuti od pozadi. tj. stop svetla i pozicija... ali to je ovde off topic.

Keka

Osim sto mu elektronika kisne i sto je izlozena atmosferskim uticajima, nije lose. Mozda bi bilo bolje da je postavio unutar fara.

Vece pitanje je kako povezati zadnju poziciju i ove LED trake, a da se ne upale prednje pozicije i dimovanje ekrana.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


petar313

Došao sam u posed LED traka sličnih kao iz linka gore. Ove su u potpunosti zaštićene silikonom. I vodootporne. Crna pozadina i samolepljive su.

Evo kako izgleda test na mom stolu. Koštaju me, do sada, 900din. Predloženo rešenje, koje je stiglo uz njih, je da se vežu na poziciju  :hm: .







Ja razmišljam da ih, do leta, upotrebim.  :cul: Najradije bi ih ubacio unutar fara i koristio kao dnevno svetlo. Imam više ideja kako bi ih povezao, ali ću još malo da razgledam tuđe farove...   :c:

edit: jedno objašnjenje: Druga slika je sa uklj blicem, svetlo u prostoriji uklj. Treća slika je bez blica, svetlo u prostoriji uklj.

DarioGTI

ja bi te trake montirao unutar fara, po dnu fara, kao kod novog a6, a spojio bi ih umjesto pozicija, dakle zarulje od pozicija maknuti.....
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

meda011

r
Citat: DarioGTI poslato 24.05.2010. - 10:00
ja bi te trake montirao unutar fara, po dnu fara, kao kod novog a6, a spojio bi ih umjesto pozicija, dakle zarulje od pozicija maknuti.....

Da li far može da se otvori?

nik

CitatDa li far može da se otvori?

Može.

CitatDa li ovo spada u zakonsko rešenje za dnevna svetla?

Ne jer zakon predviđa da moraju da rade oborena svetla i pozicije, a i svaka promena i dogradnja na vozilu mora da bude atestirana (čitaj mogući problemi na tehničkom)
Zakon nam je žešće tupav, po njemu su čak i fabrička rešenja dnevnog svetla (Audi) nezakonita.