Originalni MED alarm - zar je to jedina opcija?

prethodna tema - sledeća tema

hobbista

I meni pise da je HPA ugradjen, ali imam istu ovakvu sirenu i daljince :(
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

LeNgenda

Sutra otvaram haubu i nosim rezervni daljinac, pa da vidimo...
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Vihor

Baterija u daljinskom? Nema šanse, samo slab aku i prilikom verglanja veliki pad napona, stavi voltmetar pa ćeš videti. Ispitivanje baterije, akumulatora, se vrši prilikom opterećenja, delimično pražnjenje i tada on pokaže realno stanje. Tokom pražnjenja vršiti i merenje kiseline i jedino tako se može dobiti pravo stanje olovnog akumulatora, baterije.
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

LeNgenda

I sa rezervnim daljinskim je isto. Cetvorostruki bip nakon otkljucavanja. Diodica nista ne prijavljuje.

Znaci, da vidim sta cu sa akumulatorom...  :ces:
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

hobbista

Jesi li prelistao ono sto sam ti poslao na PM ?
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

LeNgenda

Jesam, ali nista novo nisam saznao. Jel imas da mi ukazes na nesto?
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

hobbista

Nemam, nikako da sednem lagano da izlistam  :ne:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

zac

Citat: žac poslato 22.11.2011. - 17:23
Proveri prekidace na vratima, gepeku a narocito onaj kod motora, kojeg pritiska hauba.
Cesto taj prekidac zna da oksidira i da alarmu daje pogresnu informaciju, (kao da je hauba otvorena).

LeNgenda

Moze se reci da je problem resen, ako ga je uopste i bilo.

Nekih 80 i par kilometara (do Pozarevca, naravno  :)) je bilo sasvim dovoljno da se akumulator dovoljno napuni i da cetvorostruki pisak izostane pri otkljucavanju.

Tako da je cela mudrost ipak bila u akumulatoru i cinjenici da se auto slabo vozio poslednjih dana, pa se malko smrz`o. Stoo znaci da je ono sto pise u proizvodjacevom uputstvu tacno.

Nije lose, alarm kao indikator stanja akumulatora.  :cool:
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


LeNgenda

Da ti kazem i da necu, sutra ce nam biti drugi rodjendan, ovaj aku ima godinu dana da vrisne i da dobije sincica, ako vec ide u tom smeru.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Vihor

Proveri I kleme na aku bat, loš kontakt, hoće I to zeza
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

LeNgenda

Jes` ono i majstor kod Zive proveravao, dotezao pre dve nedelje kad smo bili, ali mogao bih i to sutra.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Vihor

Nije samo da se dotegne, nego prvo čišćenje pa ondak dotezanje
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

saša61beograd

Mesec dana po isteku garancije obili su mi Logana (pisao sam u "Obijanje") i ugradio sam u alarm za 60evra.Reaguje na otvaranje vrata i ima šok senzor,koji sam stavio na najosetljivije i stvarno lepo reaguje.Namerno ga nisam povezivao sa Cb-om,niti sam hteo blokadu paljenja.Služi,za sada uspešno,samo kao zaštita od obijanja.Imam Zeder pa mi je to bilo dovoljno.Zaključavanje je nezavisno od akiviranja alarma,nosim i ključ i daljinac i radim dve operacije svaki put kad otključavam auto (nije mi teško).Suština alarma je da unapred odvrati obijača a da bi to bilo on (obijač) mora da vidi diodu i nalepnicu na vratima.Koliko znam, originalni MED to nema!
S obzirom koliko je obijanje učestalo a MED možda nije najbolje rešenje, imam predlog za one u garanciji:Ugradnja solidnog a jeftinog alarma sa sopstvenim napajanjem!!! Na taj način alarm nema veze sa el.instalacijom kola,u ovlašćenim servisima nemaju pravo da se bune!Sigurno je skuplje, ali  je ipak jeftinije od štete prilikom obijanja.