Odrzavanje akumulatora

prethodna tema - sledeća tema

Kada ste poslednji put prekontrolisali stanje akumulatora

ne sećam se
15 (36.6%)
nedelju dana
3 (7.3%)
mesec dana
10 (24.4%)
godinu dana
5 (12.2%)
kontrolišem kad neće da upali
8 (19.5%)

Ukupno glasova: 41

Loganovac

Ŝta bi to bilo paralelno pražnjenje? Ako je napon na akumulatoru 14,neŝto volti on se puni. Alternator obezbeđuje struju za sve potroŝače i plus dopunjava akumulator. U suprotnom bi napon akumulatora bio 12,neŝto Volti.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Andrix

Mislio sam kad se stavi na punjac-puni se u fulu a kada je na kolima potrosaci vuku struju.
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Loganovac

Ma jasno, ali to alternator obezbeđuje na teret SUS motora i nena uticaja na punjenje akumulatora.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Andrix

Dobih na poklon multimer, koji nemam pojma da koristim, al ajd.Izmerih napon akkua kaze 12.38 v, upaljen auto 14.6 v. Nesto mi slabo deluje kada je ugasen. Danas je voznja bila oko 8 km pa gasenje pa 8 km pa posle 2 pa 2 km, do pumpe i kuce, sve grad. Idem za neki dan do Nisa pa cu bas izmeriti posle 2.5 h voznje napunjenost. Inace desilo mi se zimus na putu za Zatibor posle oko 170 km kada sam stao na pumpu i dao kontakt posle 5 min mirovanja da mi pokaze na tabli da je beterija slaba i da startujem motor. Uplio normalno i posle dalje mi stajalo da proverim punjenje. Stao kod prvog elektricara i on izmerio 14.6 v u radu i kaze teraj. Predocio ljudima u servisu kaze desava se kadaje opterecen potrosacima, a meni bio samo upaljen vent. na 1, bez svetala, klime...
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari