S&S sistem

prethodna tema - sledeća tema

booky011

Pazi ako tako posmatramo stvari onda je to O.K.
Premda u današnje vreme retko ko koristi migavce ,ladno mogu i da ih ne ugradjuju u auta.
Pa i brzinomer nam definitivno ne treba , jer i ovako i onako našim  pandurima nešto moraš da platiš , a RPM ili ti obrtaljka , tek to koji će nam djavo.!
Šalu na stranu potpuno mi je ne shvatljivo da nema pokazivac temperature.  Al' bitno je da ima Sr..je & Sra.je
Ne mogu da provalim kad se ono "A" pojavljuje i nestaje ? Probao sam u svim uslovima i režimima.
Jedanput sam čak i uspeo da ga aktiviram, svetlelo je i auto se nije gasio. Šta sam mu uradio ,pojma nemam?
Ako kaniš pobediti , nesmeš izgubiti !

szs

#76
@booky011
CitatNe mogu da provalim kad se ono "A" pojavljuje i nestaje ? Probao sam u svim uslovima i režimima
Pali se uvek kada je zahtev da motor radi (aktivan ključ u bravi), S&S nije deaktiviran (ne sija crveno na prkidaču) i auto stoji. Nekada je to A a nekada precrtano A. To već zavisi od mnogo uslova. Tako bi trebalo da bude uvek, osim ako se ručno ne isključi na prekidač.

Da se vratimo na moje pitanje.
Da li je neko slučajno probao da ponovi moj problem na svom autu?
(Nakom prvog paljenja, prvi pritisak na dugme S&S ne pali svetlo disarm. Tek drugi pritisak na isto dugme to omogućuje)
Hvala
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Veterinar

Ako se setim, pokušaću sutra ranom zorom.  :to:

Moj logan ima lajsnu, doduše nisko. Ima sada i rezervni točak. Nema pokazivač temperature. Voleo bih da ga ima, ali nema ga. Opet, kupili smo pre 15 godina Citroen Saxo i vozili smo ga uspešno 15 godina bez pokazivača temperature. Voleo bih da ga je i on imao, ali nije.
  Svako gleda stvari na svoj način. Kupio sam Logana koji je za mene (za mene!) best buy, jer sam dobio puno toga i finansijski (uz beskamatni kredit) uklopio u manje od 10000 evra. Pet godina ću biti miran, garancija to pokriva.

Start/stop je deo opreme. Koristim auto mnogo, prešao sam (samo, ali je auto kupljen nedavno) 2000 km i sviđa mi se kako sistem radi. Slavko je napisao da je anlaser (kao i akumulator) na S/S modelima drugačiji. Verujem da je tako. Brat vozi automobil sa S&S sistemom šest godina i nije imao probleme. Kad upadnem u gužvu kakva je juče bila u celom gradu isključim sistem. Nikakav naročit napor, kao kada isključim klimu kada ne želim više da radi... ili grejače zadnjeg stakla. Možda pogrešno razmišljam, ali ne verujem da mnogo grešim.

Da li je neko posmatrao taksiste na taksi stanicama? Koliko puta pokrenu motor kad se pomeraju za parking mesta? Verujem da će taksisti na forumu iz prve ruke moći da nam napišu koliko često menjaju anlasere i akumulatore zbog toga. Mislim da sam svim start/stopovima tokom dana nemam toliko pokretanja motora koliko vredan taksista u toku svog radnog vremena. Još štedim gorivo pomalo. I čuvam prirodu. Tako razmišljam.  :ne:

Zoran

Anlaser je konstrukcijski puno kvalitetnije urađen na modelima S&S. Čitao sam detaljan članak u novinama o tome prije par godina i ne sjećam se tačno brojeva ali mi se mota po glavi 50 000 startovanja za normalni a minimum 150 000 startovanja za anlaser koji opslužuje sistem S&S.
Sam svoj gazda - vazda.

Veterinar

Citat: szs poslato 20.10.2016. - 14:57
Da se vratimo na moje pitanje.
Da li je neko slučajno probao da ponovi moj problem na svom autu?
(Nakom prvog paljenja, prvi pritisak na dugme S&S ne pali svetlo disarm. Tek drugi pritisak na isto dugme to omogućuje)
Hvala

Jutros sam se setio nakon (samo) 100m, pritisnuo sam jednom dugme i na njemu se uključila crvena lampica. To je bilo praktično odmah nakon polaska.

Vihor

Citat: Veterinar poslato 21.10.2016. - 11:10
Jutros sam se setio nakon (samo) 100m, pritisnuo sam jednom dugme i na njemu se uključila crvena lampica. To je bilo praktično odmah nakon polaska.

danas po paljenju auta posle 5 s jednom pretisnuo taster i upalila se crvena disarm
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

saša61beograd

Citat: Zoran poslato 21.10.2016. - 06:35
Anlaser je konstrukcijski puno kvalitetnije urađen na modelima S&S. Čitao sam detaljan članak u novinama o tome prije par godina i ne sjećam se tačno brojeva ali mi se mota po glavi 50 000 startovanja za normalni a minimum 150 000 startovanja za anlaser koji opslužuje sistem S&S.
Zorane,sigurno je tako kako si napisao.Ali nije taj kvalitetniji anlaser poklonjen nego je sve to debelo naplaćeno.Reno tako uvaljuje svoj skuplji proizvod i onima koji ga ne žele.I pravi se fin,kao brine o ekoligiji i smanjuje nam troškove (o našem trošku !).A ušteda je relativna i diskutabilna.Kao sa plinom,štedim na gorivu,trošim na dizne i ateste.
Ne znam da li je S&S uslov za ispunjenje Euro 5 ili 6 norme.Ako jeste,onda ok.A ako nije,onda je to prisilno uvaljivanje.

Loganovac

Da li misliš da bi cena bila niža bez S&S sistema u vozilu? Pa ovo je spejs šatl za moj auto (što se opreme tiče) a znatno niže cene od one koju sam ja platio. Nije to pijac pa da je kilo luka 50 dinara a pola kila 25.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

szs

Citat: saša61beograd poslato 21.10.2016. - 18:27
Ne znam da li je S&S uslov za ispunjenje Euro 5 ili 6 norme.Ako jeste,onda ok.A ako nije,onda je to prisilno uvaljivanje.
Jeste, uslov je za EU normu preko 5

Danas sam imao malo više kratkih relacija. Na svakoj sam probao prekidač S&S i isto. Ne pali crveno na prvi nego tek na drugi pritisak dugmeta.
Možda je ipak pametnije da odem da reklamiram.
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

saša61beograd

Cena bi bila niža bez S&S.A ukupna cena je sad ista kao i ranije bez S&S zbog toga što nema rezervnog točka (recimo)!.Felna,guma i dizalica koštaju oko 100 evra.Toga nema,zato imamo S&S za iste pare.
Pijac?Skoro da jeste.Svi ugledni proizvođači nude tzv.konfigurator,mogućnost da od ponuđene opreme i opcija izabereš ono što ti treba (i da istovremeno ne platiš ono što nećeš).
Nisam protiv napretka,0,9 tce me i dalje oduševljva,ali zbog onoga što obavezno ide uz njega,verovatno ga nikad neću kupiti.A bilo bi logično jer sam zadovoljni vlasnik prethodne generacije.To je zbog toga što mislim da nas Reno ili RNS,ili oba,prave magarcima.Možda i grešim,ali imam pravo za svoje pare.

Veterinar

Felna guma i dizalica koštaju 100 evra, a imam S&S za iste pare. Rešio sam za 50 evra dizalicu i rezervni točak, ostao mi S&S. Ja sam mogao da kupim base model i da doplatim opremu koju želim. To bi bilo skupo. Ovako sam za 9700 dobio ono što sam sanjao. Puno toga gratis uz to.
Bio sam zadovoljni vlasnik prethodne generacije Logana.
Godinama sam zadovoljno vozio Stepway.
Sada sam prezadovoljan, ali ću svoj sud dati nakon par godina.

Pošto sam S/S sistem menjao za rezervni točak sa dizalicom, dobio sam gratis (u odnosu na mog prethodnog logana) tri vazdušna jastuka, ESP, ABS, ASR, maglenke, moćnu muziku, tri godine dužu garanciju, veći prtljažnik uz deljivu zadnju klupu i još mnogo toga. Cenim da sam u plusu.  :to:

bugi

Ja ne znam cemu tolika polemika o tome da nam reno uvaljuje nesto... Pa jel ima neki auto koji mozete kupiti a da nema s&s?? Ja koliko znam nema... Imate dugme za gasenje ako smeta, uz to imate izdrzljiviji anlaser i akumulator, meni je to ok, stim sto ce akumulator sigurno kostati vise pri zameni, al opet taj sistem stedi gorivo, hteli mi to da priznamo ili ne.... A svi znamo da za gorivo damo mnogo vise para nego za ceo auto i svo odrzavanje...

Loganovac

Citat: saša61beograd poslato 21.10.2016. - 19:30
Cena bi bila niža bez S&S.A ukupna cena je sad ista kao i ranije bez S&S zbog toga što nema rezervnog točka (recimo)!

10.503EUR + 1.100EUR plinski uređaj + 200EUR alarm = 11.830 EUR za auto sa 1.6 16V motorom 2007. godine, za kojim ovaj mališa stvarno mnogo ne zaostaje. Plus koliko košta ESP, ASR, S&S, kvalitetna izolacija, deljiva klupa, kvalitetni zvučnici i minus j*beni rezervni točak i dizalica ...........  recimo 15.000EUR. Danas se sve to dobije za 9.700. Toliko o ceni. Ne sudim o tome šta ko vidi u ogledalu, ali i pored svega nisam se ni u jednom trenutku osećao magarcem, naprotiv!
Inače, Dacia konfigurator postoji u svim "civilizovanim" zemljama u okruženju. U Srbiji ga nema jer smo sami izmislili nekakve homologacije i slične zvrčke koje otežavaju uvoz "kastomizovanih" tipova vozila - nije Dacia za to kriva.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Keka

Citat: szs poslato 21.10.2016. - 19:25
Jeste, uslov je za EU normu preko 5

Citat: bugi poslato 21.10.2016. - 22:10
Pa jel ima neki auto koji mozete kupiti a da nema s&s??

Moj karting je Euro 6, a nema SS.

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


bugi

Jel se doplacuje kod seat-a s&s?