S&S sistem

prethodna tema - sledeća tema

dekiv68

Čini mi se veoma zanimljiv tekst,
Šta je to start-stop sistem i da li uništava motor https://www.polovniautomobili.com/auto-vesti/saveti/6956/sta-je-to-start-stop-sistem-i-da-li-unistava-motor

slavko_bgd

Odličan tekst. Istinit. Ništa nije slagano niti tendenciozno napisano.

Goran25

Hvala Dekiju na tekstu, definitivno vredi pročitati.

Inače, ja ga gasim redovno u letnjim mesecima zbog klime.  I par puta mi se desilo da u ekstremno kratkim situacijama "stani-kreni" ne upali  auto već moram na ključ.

slavko_bgd

Ja ga gasim redovno, mislim da je za moje uslove vožnje nepotreban. Što se tiče klime, obzirom da sve dosadašnje Dačije imaju manuelnu klimu, motor se ne pokreće automatski ako podešena temperatura u kabini izađe van zadatog opsega tako da je normalno da nam radi motor pod klimom da se ne bismo kuvali u kabini. Isto važi i zimi za grejanje. Kod na primer Renaulta sa automatskom klimom motor se pokrene, izađe automatski iz S&S-a, i leti i zimi ako je temperatura u kabini van zadatog opsega ("inhibition by thermal confort") .

shole

#245
Primetio sam na novom dusteru da se uopste ne pali s&s dok je klima ukljucena na ovim vrucinama. Ovih dana sam se vozao po Mostaru,temperature su oko 40 stepeni i auto se nije gasio. Dok kad vozim po Bg zna se desiti da se ugasi pod klimom ali i da se sam upali bez dodira kvačila kada naraste temperatura u autu.

slavko_bgd

Da, zato što NewDuster ( Duster2 ili HJD) ima automatsku klimu kao svaki normalan Renault  :)

shole

#247
Moj ima obicnu,nema automatsku,kao na starim loganima,jedino ako nije drugaciji kompresor.

slavko_bgd

Onda isključuje S&S zbog pada napona koji uzrokuje ventilator hladnjaka koji uvek radi pod klimom, verovatno i ventilator kabine, a ne zbog temperature u kabini. Manuelne klime ("obične")  nemaju senzor temperature u kabini. Obrni-okreni, dođe mu na isto u suštini... da se ne ponavljamo, sve je već elaborirano o tome u ovoj temi.
:ziveli: