S&S sistem

prethodna tema - sledeća tema

kiconix

Rekoh vec da je taj ss sr*nje.
Jos jedna prevara proizvodjaca zbog euro normi.
Licno mi se nije svideo, isekao me svaki put.
Dole ss.

MitarMrgulic

Takodjer i ja osobno mislim, da je za masine i mehanicke sklopove dobro da se voze u kontinuitetu, da idu u nekoj tecnoj voznji, da nisu u stani-kreni, pođi-koči opciji, koja najviše troši mehaničke sklopove kod auta.

Mislim da ušteda s&s sistema, nije uopšte nešto velika i da ta 2-3 dcl nisu vrijedna ovolike za*ebancije :)

Goran25

Danas su mi zamenili akumulator novim, u sklopu garantnog roka.




MitarMrgulic

Koliko je star auto, pa je otišao akumulator?

kiconix

Citat: Goran25 poslato 25.10.2018. - 11:57
da li je realno da imam problem sa istim posle 30k predjenih kilometara i nepune tri godine :glare:

CCCCCC

MitarMrgulic

Iskreno, rijetko da je nekome otišao prije 4-5 godina korištenja.

Na Meganu 1,5 dci koji sad vozi supruga, akumulator se predao nakon skoro 6,5 godina....

Samo je jednom teže zaverglao, išao i palio kako treba slijedeća 2 dana i onda nije htio ni sa okrene....Srećom, auto bio u garaži pa niko nije ostao na putu.

Došao sa serviserom, sa prenosnim akumulatorom, upalili, pa odvezli u servis da se zamjeni, jer ovi kod nas u ovlaštenom servisu, niti nose alat, niti rade bilo šta na terenu...meni su izašli u susret, da dođu da pokrenemo auto, da mogu odvesti u servis   :ziveli:

kiconix

Jel Megane sa S&S sistemom?

MitarMrgulic

Nema S&S sistem, ali sam svejedno nakon što je prešao 5 godina starosti, oko godinu strijepio da bi mogao otkazati, a nisam htio preventivno mijenjati, jer mi se "nije vadio zdrav zub"

kiconix

Ovde se zavrsava dalja diskusija posto pricamo o babama i zabama.

Goran25

Nakon što su mi zamenili akumulator, imam utisak da nikada nije bolje svetleo i palio kao što je slučaj sada...

nik,

Za garanciju na akum. mi je rečeno da traje 5 godina, bez onog dopunskog dela od dve godine. Srdačno smo se pozdravili uz reči da sednem i vozim bez razmišljanja, dok sam u garantnom roku.

S&S nisam praktikovao često pre toga, pa neću ni sada. Dešavalo mi se da u gradu kod brzih stani-kreni situacija ne reaguje na kvačilo, nego moram da ga palim na ključ. To su baš neke situacije gde staneš tek toliko da mu aktiviraš taj stand by režim. Leti ga gasim zbog klime, pod obavezno.

Veterinar

Postavljam pitanje kao laik. Da li je moguće u SS automobil staviti klasicni akumulator i obrnuto? Po čemu se sve razlikuju?

kiconix

Samo predpostavljam, obican ce pre da zvizne ili nece imati snage za ta silna paljenja (obzirom da ga elektronika kontrolise)
Obrnuto, ne vidim problem.

dekiv68

Evo šta Akumulator shop piše o akumulatorima tipa EFP i AGM sa S&S sisteme:
https://www.akumulator-shop.rs/kategorija-proizvoda/kategorije-akumulatora-po-nameni/automobili/akumulatori-za-vozila-sa-start-stop-sistemom/
a evo šta kaže Varta
Osnovni principi start-stop tehnologije
https://www.varta-automotive.rs/sr-rs/tehnologija/start-stop-sistem
"Absorbent glass mat" (AGM)
https://www.varta-automotive.rs/sr-rs/tehnologija/tehnologija-agm-akumulatora
EFB tehnologija
https://www.varta-automotive.rs/sr-rs/tehnologija/tehnologija-efb-akumulatora
Evo još nešto o vrstama akumulatora pa i za vozila sa S&S
https://www.youtube.com/watch?v=QAsYzyuPka0

I da odgovorim na Vetovo pitanje. Mislim da bi akumulatori za S&S mogli na vozila bez S&S i obrnuto, ali bi njihovo kombinovanje značajno smanjilo njihov životni vek.

Veterinar

Mnogo vozača sa S&S sistemom isključuje isti prilikom polaska. To znači da anlasovanja nema nista više. Opet,  kad dođe vreme na zamenu akumulatora razlika u ceni je velika. Zato sam pitao,  vredno je polemike.

kiconix

U slucaju da si jedan od onih koji to sr*nje iskljucuju redovno, obican akumulator ce ti sigurno zavrsiti posao.