S&S sistem

prethodna tema - sledeća tema

Veterinar

Citat: mdbokic poslato 29.05.2018. - 18:19
Uvek sam hteo da ubacim u brzinu kad je ugašen na start stop ali nisam smeo....bojim se da bi ga pokrljao..

I ja sam razmisljao na taj način. Čim Slavko opisuje to, u redu je, a sutra ću videti kako to izgleda u praksi. To je za mene novost i imam dosta dodatnih razmišljanja. Za početak, kada sam držao menjač u praznom hodu dešavalo se da se motor pokrene sam posle nekog vremena, jer sistem prepoznaje da je to od koristi. Ubacivanjem u prvi stepen prenosa onemogucujem to (nadam se, ne verujem da će motor da se pokrene bez stisnutog kvačila).
Sad sam zamislio momenat kada bez kvacila poželim da ubacim u brzinu, i baš u toj sekundi se motor pokrene sam od sebe...
Kada je motor u leru i režimu "stop", posle nekog vremena nije moguće pokrenuti motor bez vraćanja kontakt ključa u nulti položaj. Da li se isto dešava kada je u brzini?
...

szs

@Veterinar
Samo, molim te, povuci ručnu ako to probaš. Za svaki sl  :ne:

E ono što mene interesuje.
Dešava mi se sada kada je toplo da odmah nakon paljenja na prvom semaforu (50m od starta) proradi S&S
Izadjem na put i kolona kod Autokomande stane a on ne odradi????
Posle npr 3 takva zaustavljanja proradi svaki put  :ne: Loodilooo  :banghead:
Ili krenem sa posla i stanem da propustim pešaka posle 1 km on radi kao pravi. Zatim predjem 25km i na prvom semaforu ne odradi a posle odradjuje na svakom???
Baterija uvek izmedju 12.7 i 13.8 i u jednom i u drugom sl. Posle svakog anlasovanja naravno ode na 14 par sekundi pa padne na uobičajen nivo
Koji je algoritam softvera S&S baš bi voleo da vidim.
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Vihor

Mislim da je pisalo već ali ajde da podsetim, s&s ima gomilu uslova i jedan da nije ispunjen s&s ne radi, temp motora, spoljašna temp, rikverc, nije u rikverc, klima, napon akumulatora, vozača ima, nema (kad je S&S u radu a izadješ iz auta auto se ne pali sam, kad si unutra može i sam da se upali) i ko zna šta se ima još od uslova. Ubaciti u brzinu kad se auto pali od s&S!? zašto, čemu to!?    :ces:
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

Veterinar

Zbog toga što, kod vozila sa Tng uređajem menjač može da zapne ako se požuri sa ubacivanjem u brzinu prilikom "start" aktivacije. To se izbegava tako što stisnes kvačilo, sacekas taj sekund da se motor pokrene i ubaciš u brzinu. Slavko je opisao drugo rešenje.

Veterinar

Isprobao sam Slavkovo rešenje, sve štima, kao što sam i očekivao.  :to:

szs

Ko želi da proba NA SOPSTVENU ODGOVORNOST!
Ubiti trajno S&S
https://www.drive2.com/l/496867381520367761/
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

eastcowboy

#201
Citat: szs
Ko želi da proba NA SOPSTVENU ODGOVORNOST!
But you must pay attention to select the appropriate engine control unit for your vehicle.
https://www.drive2.ru/b/498093336985338243/
https://www.drive2.ru/b/498774209560838186/

Citat: Loganovac poslato 27.06.2017. - 08:45
http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=8889.msg195145#msg195145
Hmmm, ne izgleda mi da je to to. Da li si probao da ovime sprečiš aktiviranje S&S u svakoj narednoj vožnji?  :ces:
Yes, the way over the software setting is the best solution for permanent deactivation.
here is something to read over s&s:
http://transfiles.ru/kec9y
Search the diagnostic document for:
Starting : Safe modes

Veterinar

Hm. Razmišljam kako bi bilo dobro da postoji neki sistem zaštite akumulatora kad je "stop" neograničeno aktivan. Mislim u smislu da se iskljuce potrošači. Stao sam ispred radnje, samo da uzmem pečat, ali mušterija me zamoli da izadjem radi konsultacije. Izašao, auto ostao u "stop" varijanti, a ja sam pola sata razgovarao napolju, zaboravivsi na to. Ventilator na 2, kamerica, muzika... U slučaju da ne može da se pokrene motor zvala bi se asistencija, ali ne isplati se ni jednoj strani to. Naravno, stoji da vlasnik mora da bude odgovoran, samo opisujem okolnosti...

Goran25

Prošle nedelje sam jedno jutro primetio za nijansu duže verglanje kod jutarnjeg paljenja. Istog dana u toku vožnje primetim da se radio sam restartovao i ponovo upalio, nikakvih drugih pojava. Od tada do danas pali najnormalnije kao i obično, čim daš kontakt.

Kreće zaplet, od tada primetim da na displeju nemam onu oznaku A sa kružnom strelicom. Pogledam dole kod Start Stop dugmeta sa uključivanje/isključivanje i vidim da dugme svetli konstantno, bez mogućnosti da se ugasi.

Jedna od opcija ne uključivanja sistema je ako akum. nije dovoljno napunjen, da li je realno da imam problem sa istim posle 30k predjenih kilometara i nepune tri godine :glare:

Moram da vidim sa servisom, rizik mi je da ga ostavim ovako pred zimu....

nik

Nije ništa čudno ili nemoguće da aku ljuljne za manje od 3 godine (posebno ako mu je garancija 2  :whistling:).
Ako ti je vozilo pod garancijom trk u servis.
U svakom slučaju proveri i punjenje kod autoelektričara.

Andrix

a alnaser ce tek da crkava gore nego kod taksista
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Veterinar

Ne nužno. Zanimljivo, ne poznajem taksiste koji imaju sa anlaserom problem na Daciji.  :ne:

saša61beograd

Pisalo je na forumu da je anlaser robustan i prilagođen S&S-u i verujem da je tako.A za akumulator,ko zna?I on je prilagođen,ali sigurno neće trajati 7-8 godina kao što se dešavalo sa fabričkim akumulatorima na starim Dačijama.S&S akumulator je oko 80% skuplji od običnog,da li se to kompenzuje kroz uštedu goriva,mislim da ne.Toliko.Već godinama s*rem po novim tehnologijama na forumu,pa neću više.

Andrix

Ja samo logicki mislim da nije isto za jednu voznju po gradu auto startovati jednom ili 10 puta...Samo treba da taj ima duze, deblje cetkice a i reparacija ce biti sigurno skuplja.A i za motor neznam bas koliki je stres da se tako pali/gasi - gradska voznja.
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Loganovac

Pa netje biti da će duže četkice rešiti problem. Mnogo štošta se troši i haba u anlaseru pored toga - biksne, zupčanici i kontakti "Bendix"-a, nagoreva i troši se kolektor... Verovatno jeste robusniji ali sve ima svoj vek.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.