S&S sistem

prethodna tema - sledeća tema

szs

Update 3
Iznenadio me prijatelj i svratio na kaficu danas i doneo unimer. Neki Fluke žuti. Izmerimo u 17:30 (5h nakon gašenja) akumulator na klemama i pokaže nam 12.22v a na OBD 12v. Ako uzmemo to za uobičajenu grešku OBD-a znači da je akumulator svih ovih dana bio BAR ispod 50% svog kapaciteta ujutru. A sada na 50% posle više od sat vožnje bez nekog velikog opterećenja.

Inače info sa par stranica specijalizovanih za auto baterije koje sam posetio se vrlo malo razlikuju (u drugoj decimali) a ovo je negde srednja vrednost:
Napunjen    Voltaža
100%    12.7 - 13.2
75%            12.4
50%            12.2
25%            12.0
Ispražnjen    0 - 11.9
(Sve ovo je za merenje bez opterećenja ili punjenja)
Koliko je servisna vrednost za ovaj akumulator nemam ideju ali ne može da bude nešto drastično različito. Sutra zovem servis da zakažem ponovo.
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Goky

szs zašto ne odeš do nekog akumulator servisa koji ima uređaj koji ispituje akumulator, neka ga uključi i testira, mada su to mogli da urade i u ovlašćenom servisu.
Sandero Stepway 1.0 TCE 90 Expression
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sandero Stepway TCe 90 Prestige
Dacia Sandero 1.4 MPI Laureate
Fiat Punto Mk1 1.2 8v + TNG
VW Buba

szs

Citat: szs poslato 28.10.2016. - 13:31
napon na akumulatoru (to je meni i dalje najsumnjivije) jer je dijagnostika pokazivala na novom autu koji je upravo došao sa vožnje samo 69% napunjenosti. Uterali ga u servis ponovo i priključili na punjač. Nakon dobrih 50tak minuta i rada na komjuteru odoše ponovo na test vožnju i rekoše da je sada OK.
Oni to i uradiše. Napisao sam to ranije. Medjutim, prema njihovim rečima trebalo bi da ostavim auto (na neodredjeno vreme) kod njih da to reše. Nismo rodjeni u autu ni gospodja ni ja ali ga vozimo svakodnevno i treba nam za posao. Izeš ovlašćeni servis i fabričke dijagnostike ako ti razvlače nov auto po servisu da bi posle X dana tek utvrdili da je npr akumulator!?!? Za vreme velikog servisa (van garancije, 1 dan) u Tojoti sam dobio zamenski auto. Kod nas je to bajkovita bajka.
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Loganovac

Citat: Keka poslato 31.10.2016. - 18:02
Cene S&S akumulatora:

http://www.akumulator-shop.rs/kategorije-proizvoda/starter-akumulatori/putnicka-vozila/exide-agm-start-stop

Znači oko 30% su skuplji od standardnih (isti proizvođač). Opet kažem Exide je možda Exide, ali dvaput je dvaput, S&S ili bez. Za 200EUR imaš 5-6 ovih mojih crnih Bugarina pa da se kladimo šta će duže da potraje, S&S ili bez.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Keka

Znas i sam da nije sustina u duzini  :crazy: vec u karakteristikama akumulatora i zato u S&S moraju specificni, sa specificnom cenom.

Da ponovim, nemam S&S i uopste mi ne nedostaje.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Loganovac

Ja rekoh šta rekoh.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

szs

Mala dopuna za one koje zanima kako radi S&S kod Reno Clia pa verujem da je slično ako ne i identično kod Dačije. Podatke je izneo novinar/tester vozila jednog sajta koji je iznerviran logikom S&S tražio podatke o radu sistema direktno od Renoa.
Ukratko...Pored svih uslova koji su i ovde pomenuti, jedan od osnovnih je SOC tj stanje napunjenosti akumulatora.
Referentna vrednost za S&S kod Reno vozila je 62% napunjenosti akumulatora (SOC). Ukoliko je SOC ispod te vrednosti S&S se NEĆE uključivati oko 30 minuta tj dok se ne dostigne 80%.
Ni njemu ni meni ta logika ne pije baš sasvim vodu. Obratite pažnju naročito na deo članka gde se pita isto pitanje (kao i ja) kako da ne radi posle duže vožnje a radi nekada odmah posle starta?
Prilično sarkastični članak možete pročitati ovde: https://goo.gl/GT7XKW
Nakon ovog članka, ona priča u Reno Sava da je moj S&S "zabagovao" na 69% deluje kao totalni  :bullshit:
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

dekiv68

Meni jutros opet zabagovao S&S dok sam čekao u redu da iz vojvode Stepe uključim na Autokomandu. U redu kod kafane Sport se isključio , ali kako se auto ispred pomerio nije hteo da se ponovo uključi pa sam nakon 10s blejanja morao da restartujem (isključim-uključim) na ključu. U stvari dešavalo se sledeće: nakon normalnog isključenja (motora) nakon zaustavljanja i izbacivanja u ler pomerio sam auto pola metra napred na leru bez pritiskanja kvačila i auto se startuje, stiskam kočnicu i kvačilo stajem, motor se gasi i S&S zbunjuje (više se ne pali motor ma kolko stisli kvačilo, kretali se napred, ili delovali na dugme za uklj.-iskl.).
Zakrčili ste ulaz u kružni tok, a auto ni da bekne dok ga ne restartujete na ključu.

Zaključak: je*eš S&S :suicide:. Čista glupost.

Veterinar

Ugasio se sa stisnutim kvačilom?

dekiv68

Da i onda zabagovao

Veterinar

Sa stisnutim kvačilom ne bi smeo da se gasi, ganjaj servis, jer je pitanje šta će u budućnosti da bude.  :ne:

dekiv68

Oću, al to znači minimum 1 dan odsutnosti sa posla  :doh:

Daniel

Juče sam bio do Ušća gde je bio opsti haos u garazi.
Prisustvovao sam samospaljivanju jedne X6-tice u stani kreni voznji.
Ne znam jel do S&S ali sam se odmah setio ove teme. :friends:
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

nik

Kako samospaljivanju, zapalio se ili...?