Ugradnja plina sa zadržavanjem garancije ili ne?

prethodna tema - sledeća tema

DarioGTI

moje misljenje je: ako si vec kupio NOVI auto, koji je pod garancijom, i dakle platio si ujedno i tu garanciju, zasto onda "skrtariti" za 500eura??(budimo realni, 500 eura nije mala svota, ali naspram moguceg rizika jest! ).

zato ti je preporucujem da ugradnju obavis u servisu koji ti daje garanciju na uradeno, a ujedno ti ostaje i garancija na auto.

toliko od mene   :to:
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

Loganovac

Ljudi, nije nikakva novost da je naskuplji sport skidanje najlona sa sedišta. Ako krenemo u takvu matematiku, ispostaviće se da bi možda najjeftinije bilo da je čovek kupio polovnjaka iz uvoza, izvozao se par godina, prodao, kupio drugog i tako u krug. Međutim, svi znamo da je to manje-više lutrija. A mi koji ne volimo Bingo kupili smo lepo novi auto, skinuli najlon, idemo u ovlašćene servise i uživamo kao pravi mazohisti u bolu svom  :Smiley:

A tek kad bih ovde naveo koliko sam para dao za full kasko  :help:

Međutim, ne branim nikome da se kocka...  :to:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

fanatic

   Opet ja sa mojim stavovima...
Pre jednog sata sam razgovarao sa komšijom koji je pe par dan kupio Duster-a a čovek je Švajcarski penzioner i nije mu do para !
   Pitam ga za prve utiske i naravno šta planira za TNG. Znam, reče on, za obe opcije ali mi ne pada na pamet da im dam
još 500e, pa nisam valjda blesav da im dam za ove tri godine koliko sam dužan da mi oni "održavaju" auto još 1000e
koliko bi me koštalo da mi oni rade plin i da ga održavaju, da mi oni rade servis i da me deru, već ću te pare da stavim na stranu
pa ako se baš nešto desi uzeću te pare pa ću da popravim a ako se ne desi ništa ( a šanse su veoma male ) uštedeo sam hiljadarku i živce.
Ja ću tako, reče on, a ti kako hoćeš !!!

Šta reći ... ?        :rtfm:

slavko_bgd

Najpoželjniji su kupci i klijenti koji kupe nov proizvod sa garancijom, plate i proizvod i garanciju i onda se sami odreknu svega toga što su već platili.
San svakog prodavca...i "pčelica" za komšiju Švajcarca.

Veliki pozdrav svima na forumu!

miroleca

Da, ali recimo da ti nisi ovlašćen servis i da ti neko trži ugradnju, sigurno mu ne bi rekao - druže ja ću ovo traljavo da ti odradim, imaćeš problema sigurno, a izgubićeš garanciju !!??
Nego bi mu verovatno objasnio rizik, za i protiv, pa ako čovek odluči da kod tebe ugradi gas, ne bi ga metlom isterao iz servisa već bi ga ispoštovao kao klijenta i odradio posao najbolje što umeš. Jesam u pravu?

Jedini problem koji se ovde provlači je politika RNS da naplaćuju duplu cenu jer inače poništavajju garanciiju. Pljačka i lopovluk. Ljudi u strahu da ne ostanu bez garanncije (koja je inače jedan od razloga što ljudi kupuju novo) iskeširaju dodatnih 500 evrića i gutaju knedlu. Jer niko od nas ovde (čast izuzecima) nema 500€ da potroši a da ne oseti.

:wave:

Loganovac

Opet da dodam, nemam pojma o kakvih se 500 EUR ovde stalno priča, i ne mogu da verujem. Kad sam ja ugrađivao uređaj, cena ugradnje BRC Sequent 24 sistema u Elettrico Gas-u, u garantnom roku, koštala je 1050EUR. To isto se ugrađivalo za 800-850EUR u ostala vozila. Tad mi je kod Rašića nuđen Landi Renzo za 850 EUR ili Stagg-Tomasetto za 650 EUR. Ako poredimo babe i žabe, doći ćemo do čak i do 750EUR jer znam da su neki plaćali "fabričku" ugradnju BRC uređaja 1200EUR, a da je nuđena ugradnja Stagg-Tomasetto uređaja ne-znam-u-kom-servisu čak za 450EUR (Keka lično postavljao link) , međutim cifra koju sam ja stvarno investirao u svrhu očuvanja garancije je reda 250-300EUR. Uostalom, kako vidim sad ugradnja LandiRenzo uređaja u garantnom roku košta oko 900EUR - da li neko zna koji od tih servisa to isto ugrađuje u polovan auto za 400EUR?
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Saša

Ja jednostavno nisam ni jednog momenta imao dilemu, pogotovu što se radilo o razlici od 300 EUR (650 - 950; decembar 2009 - cene su u istom servisu: bez garancije i sa garancijom).
Razlog da neko ko kupi novu DACIU ne ugradi TNG u ovl.servisu i time rizikuje gubitak garancije može biti samo taj što je procenat ljudi kojima se desila havarija u garantnom roku, što neko reče, na nivou statističke greške.
Moj razlog da platim više je bio što nisam hteo da od auta "starog" mesec dana pravim polovnjaka.
Nov auto košta min. 8000 EUR, i ja mislim da ti ne treba dodatno razmišljanje zbog dodatnih 300 EUR.

U svakom slučaju, saslušaj svakog - odluči sam.
Pozdrav svima!

miroleca

Onaj ko hoće da uštedi, uštedeće i više od 500€. Video sam negde oglase i za ispod 400€. Ima nas svakakvih. Koleginica na poslu uzela Sandero početkom ove godine i ugradila plin, platila 100.000din. Cene fluktuiraju tako da razlika može biti i manja.
Na sledeću rečenicu: "Slušaj, ovo te košta 500€, ali ako ne želiš da ti ukinem garanciju - za koju znam da ti znači, daćeš mi još 400€ (može mi se, znam do koje granice mogu da idem i uzeću ti maksimalno para koliko ucenom mogu da ti izbijem iz džepa. " ... neko će da slegne ramenima i platiti, nekome će krv da proključa u ušima. Ja sam puno bliži ovoj drugoj reakciji  :D.

Na drugim kolima imam BRC, plaćen svojevremeno 1.200€ (dakle, nije se štedelo ni u materijalima, konstrukciji, tehničkim rešenjima - kao sada kada je cena prepolovljena), redovno održavan zbog garancije (uši otpadaju), a problema pogotovo u početku koliko hoćeš. Kada dođem kod njih - po njima sve u redu, ne vide grešku. Inače, servis je jedan od ovlašćenih za BRC. Pozitivna stvar je to što je auto prešao 150.000km na plin do sada, a ništa nije crklo. Vožnjom na plin, otplatio sam i BRC i kompletan auto. Poenta: išao sam na tada najbolji i najskuplji sistem, pa nisam prošao bezbolno. Uvek može da te potera maler.

Druga stvar, kakav je to rezon napraviti od novog auta polovnjaka. Ako odem kod Francuza i platim 600€ ugradnju, onda dobijam polovan auto, a ako mu platim 900€, onda mi ostaje nov auto? Auto ostaje isti, a razlika u ceni ostaje tebi. Na novim kolima teško da ima šta da se pokvari, zato i nije problem dati podugačku garanciju, jer time obezbeđuju mušterije i za ugradnju plina i za vanredne i redovne servise, koji koštaju... a bogami, naplate i podlošku kada menjaju ulje. Strašno. Ako poštuješ uslove garancije, više para njima, manje para tebi. Ali zato mirno spavaš i ne razmišljaš. Ako se ništa ozbiljno na kolima ne pokvari, odvedi ženu na letovanje. Ako potrošiš više para na popravke nego što si uštedeo, onda ti se rizik nije isplatio.
Svako će od nas tu naći neku svoju računicu i time se voditi. I dokle više da se prepucavamo na ovu temu. Ajmo  na  :ziveli:

Pozdrav !!

bmiillan

imas i varijantu koju na našem tržištu nudi ZAVOLI. za nova vozila i ona starosti do 6 meseci
sa ugradnjom gasa (~650e) imaš varijantu doplate 50 e za polisu osiguranja koja pokriva sve
eventualne štete nastale na motoru (od strane gasnog uredjaja) do visine od 5000e.

www.zavoli.rs
nemoj na silu uzmi veci cekic

Saša

Citat: miroleca poslato 31.08.2010. - 09:04
Druga stvar, kakav je to rezon napraviti od novog auta polovnjaka. Ako odem kod Francuza i platim 600€ ugradnju, onda dobijam polovan auto, a ako mu platim 900€, onda mi ostaje nov auto? Auto ostaje isti, a razlika u ceni ostaje tebi.
Ovo nije rezon nego realno stanje stvari. To znači da eventualne kvarove plaćaš iz džepa - kao za bilo koji drugi auto van garancije.

miroleca

@bmiillan
Odlična informacija. Pitanje je samo da li se gubi kompletna garancija na vozilo ili samo na motor/elektroniku? Recimo, pojavi se kvar na letvi volana, polisa to ne pokriva, a RNS te pozdravi rečenicom "Vi ste ugradili plin a niste nama platili harač. Kako da vam posle toga garantujemo ispravnost letve volana?"

@Sasa
To što eventualne kvarove plaćam sam umesto uvoznik/diler, ne znači da vozim "polovnjaka". Uostalom, auto je bio nov u fabrici na kraju pokretne montažne trake. U autosalonu je skoro nov (ipak je vožen nekoliko kilometara, neko je sedeo u njemu, okretao volan, pritiskao pedale itd... uprkos najlonu na sedištu), a kada ga izvezeš iz salona, auto je polovan. Ovde pričamo o garanciji. Pogrešno si se izrazio... Nebitno.

Pozdrav !

Loganovac

Jeste odlična informacija, ali smo je i ranije imali, potraži. Da je auto u salonu "skoro nov" - to je filozofija van mojih moći poimanja i neću se njom baviti. A ako ćemo baš mak na konac, i ti si se pogrešno izrazio, eventualne kvarove ne plaća uvoznik/diler nego proizvođač.

Iluzija bi bila očekivati da ćeš za 50 EUR povratiti fabričku garanciju na vozilo. Za te pare, koliko se sećam, servis koji je izvršio ugradnju uređaja preuzima garanciju na tvoj, ionako nov, motor - ako me pamćenje dobro služi. A u skladu sa tvojim gore izloženim principima, tebe ovo ionako ne treba da zanima jer je u pitanju isto bacanje para kao i onih mojih 300EUR.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

miroleca

Odlična informacija za one koji žele i jare i pare !  Ja želim samo jare...  :D

Priznajem, nisam se lepo izrazio. Neko u lancu fabrika/uvoznik/diler snosi troškove, što nama nije toliko bitno. Slažem se da je to verovatno fabrika, ili kako se oni već dogovore.

:wave:

bmiillan

garancija važi samo za motor. prodavac vozila ti ne može ukinuti garanciju na letvu
zato što si ugradio gas. tj. može da pokuša ali ako pripretiš tužbom vrlo brzo će se
predomisliti (oni i računaju da nećeš da se cimaš i maltretiraš). vrlo brzo će i kod nas
važiti zakon da ako bilo koja oprema koja se ugrađuje ima homologaciju prodavac
vozila ne može te uslovaljavati "njegovom" ugradnjom.
nemoj na silu uzmi veci cekic

Loganovac

#29
Iz tvojih usta u Božje uši! Trebalo bi stvarno da se i ova zemlja civilizuje po mnogim pitanjima.
Slažem se da je čisto vaćarenje poništiti garanciju na letvu volana jer je neovlašćeno ugrađen gasni uređaj.
Međutim, pitanje je šta znači homologacija, oprema bi morala da bude homologovana za tvoj tip vozila, a Renault neće ni da čuje za LPG uređaje, osim naravno u fabričkim ugradnjama. Da li pod homologovanom opremom mogu da podrazumevaju samo ono što se u Renault bazi nalazi navedeno kao dodatna oprema za konkretno vozilo ili bilo koji "kršten" uređaj? Dalje, morao bi u tom slučaju da postoji i zahtev za homologacijom servisa koji ugrađuje tu opremu, i onda dolazimo na isto!
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.