Drugari,
da li je neko pokušao ovu preradu ili zna da to možda može da se uradi-naime, na Loganu Prestige 1,6 16v 105 KS menjač je petobrzinski i uz to mu je očigledno diferencijal takav da u petoj može da se vozi već od 60, a veće brzine postiže baš u visokim obrtajima. Mislim da bi mu neki šestobrzinac sa malo dužim odnosima pao ko pijanom šamar. S obzirom da je motor od Megana, da li je tako nešto izvodljivo?
Hvala unapred!
Mislim da za taj motor ne postoji menjac
sa 6 brzina.
A sve ostalo je neisplativo.
U Rusiji imaju za kupiti parovi zupčanika za 5 tu brzinu sa različitim odnosima. To sam onomad čitam na nekom ruskom forumu.
Negdje na njemackim dacia forumima takodje ima tema sa prepravkom menjaca tj odnosa....
Zbog njihovih autoputeva.
Koliko sam skapirao moze da se upakuje zubcanik sa razno-raznih renoovih menjaca, da bi se dobila duza peta brzina
A nije svemirska nauka, dobar majstor to moze da upakuje za par sati
Citat: kiconix poslato 12.01.2021. - 06:57
Mislim da za taj motor ne postoji menjac
sa 6 brzina.
A sve ostalo je neisplativo.
Ono što sigurno znam je da ima Scenic 2 sa K4M i šestobrzinskim menjačem.
E sad, sve ostalo sa montažom, nosačima, prostorom i slično u Loganu, to već ne znam.
Citat: LeNgenda poslato 12.01.2021. - 09:18
Ono što sigurno znam je da ima Scenic 2 sa K4M i šestobrzinskim menjačem.
E sad, sve ostalo sa montažom, nosačima, prostorom i slično u Loganu, to već ne znam.
E kad bih znao gde može da se kupi set zupčanika i majstora da mi to ugradi :nami:
Hvala u svakom slučaju.
Citat: Jezda poslato 12.01.2021. - 14:39
E kad bih znao gde može da se kupi set zupčanika i majstora da mi to ugradi :nami:
Hvala u svakom slučaju.
Pa guglaj malo.
Evo za tridesetak sekundi na guglu sam nasao sve od kratkih trkackih prenosa sa lsd-om do dugih brzina za autoputeve.
(https://i.postimg.cc/DfgV5y3g/Screenshot-2021-01-12-16-49-26-304-com-android-chrome.jpg)
Menjac sa 6 brzina od Senika PH2 i Megana PH3 1.6 16v ne pasuje.Drugaciji je blok motora, drugacije je kvacilo, zamajac i poluosovine i drugacije je "zvono" menjaca.
Zubcanici od svih menjaca mogu medjusobno da se mijenjaju i kombinuju jer su gotovo isti.
Parovi zubcanika pete brzine iz JH3/JR5/JB3/JC5 menjaca pasuju jedni u druge.Tako mozes da se igras da dobijes kraci-duzi prenos.
Mislim da je kod tebe menjac JH3-142( a to mozes sam da saznas preko broja sasije) sa odnosima(odnose svih menjaca mozes naci na gugl) 37/33 za petu brzinu.
Ako bi stavio 39/32 dobio bi 9% duzi prenos.
Ako bi stavio 39/31 dobio bi 12% duzi prenos itd.
Opet sve ima na guglu.
Menjac mozes naci ja otpadu sa kojekakvih renoa, to moze da ti upakuje dobar mehanicar ca par sati.
Ja bih se obratio mozda i nekome servisu automatskih menjaca.
Sve u svemu to ti je investicija od minimum 300-400e :kava:
Od mene dosta.
:aplause:
Koliko puta mi je ruka sama krenula da ubaci u šestu...
Međutim, menjač toliko savršeno (pu, pu) funkcioniše da je greota jedno šrafče odviti bez preke potrebe. :ne:
Skuplja dara nego mera
Umesto modifikacije menjača ja bih platio zvučnu izolaciju i pravio se važan nakon toga.
Daj preporuku i cifru.
Nemam preporuku i ne znam cifru jer to nisam nikada radio kod nekoga.
Ali da sam vlasnik tog automobila i te kako bih se potrudio da ga zvučno ( samim tim i termički) izolujem.
Motoru i menjači ne fali apsolutno ništa ( fali zapravo to što se više ne prave) i ja tu ne bih ništa dirao.
Kako da se izoluje? Moj Logan ima onu oblogu ispod haube, možda bi moglo vrata i hauba zadnja da se izoluju, nema ja mislim gde drugo?
Uradi sam / Re: Zvučna izolacija - uradi sam
Postoji tema, pročitaj, prouči, možda pomogne (ne može da šteti).
Citat: slavko_bgd poslato 14.01.2021. - 09:16
Umesto modifikacije menjača ja bih platio zvučnu izolaciju i pravio se važan nakon toga.
Odosmo daleko. Naravno da znam za sve DIY projekte od kad je Foruma, ali nemam kad da se time bakćem, a i rezultati su pod velikim znakom pitanja manje-više za većinu predstavljenih projekata. Zbog ovog "platio" nadovezao sam se, jer bih i ja platio da to neko profesionalno odradi po sistemu ključ-u-ruke, taman koliko treba da bih posle mogao da se pravim važan.
"Platio" je bilo u smislu ne bih se sam baktao sa time kao nekad u mladosti. Omatorio sam. :wink: :ziveli:
Citat: Loganovac poslato 14.01.2021. - 19:36
Odosmo daleko. Naravno da znam za sve DIY projekte od kad je Foruma, ali nemam kad da se time bakćem, a i rezultati su pod velikim znakom pitanja manje-više za većinu predstavljenih projekata. Zbog ovog "platio" nadovezao sam se, jer bih i ja platio da to neko profesionalno odradi po sistemu ključ-u-ruke, taman koliko treba da bih posle mogao da se pravim važan.
Vidim da voziš isti auto, pa da te pitam, da li je kod tebe brujanje već od 90 km/h? Čuo sam da to može da bude i od nosača motora. Uglavnom, prilično je bučan, a kažu da je Prestige mnogo bolje izolovan od ostalih Logana.
Ne znam da li je isti, ja šta vozim piše u mom profilu, odnosno ispod avatara u svakom mom postu. Smatram da nije teško jednom upisati i da posle nema filozofiranja.
Prestige uopšte nije bitno bolje izolovan od ostalih modela Logana Ph1, na moje razočarenje. Razlika se svodi na sam motor i fabričku izolaciju poklopca motora, ostalo je sve isto. Na 150+ km/h pravo je zadovoljstvo voziti, tad valjda uđe u frekvencije na kojima je izolacija efikasnija, ko ima para i nema kaznenih poena... Zvučna izolacija automobila je nauka, video sam još davno kako izgleda projektovanje za jedan Audi, mogla bi lepa doktorska teza da se sastavi. Otud ovaj moj stav. Može uz dobru volju, dosta vremena i para da nešto uradi, verujem da ga sve to ne bi dovelo nivo današnjih osnovnih modela, dakle uzalud. Eto.
Citat: Loganovac poslato 14.01.2021. - 23:58
Ne znam da li je isti, ja šta vozim piše u mom profilu, odnosno ispod avatara u svakom mom postu. Smatram da nije teško jednom upisati i da posle nema filozofiranja.
Ako pogledaš bolje, i kod mene piše šta vozim.
:aplause:
Čedtitam, primetio si da sam danas dopisao! :too:
(Pisalo je Dacia Logan).