Dacia Sandero II

prethodna tema - sledeća tema

Loganovac

Citat: lovac poslato 17.07.2013. - 19:44
Vidi se na njemu da nije samo našminkan, već je nanovo dizajniran.

Ja recimo ne vidim  :ne:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Ljota

Ma, sve ti je to isto, samo malo drukcije! :bonk:

lovac

Kako ne vidiš?

Pa kompletna unutrašnjost je sasvim drugačija - puno je bogatija u odnosu na paket opreme sa kojim su nudili prethodni stepway.
Najgore u prethodnoj ponudi za stepway je bilo to što nisi mogao da biraš kakav paket i šta od opreme želiš.

Koliko sam čuo, sada su promenili koncepciju, pa se i s tepway nudi u raznim paketima opreme!?

Loganovac

Citat: lovac poslato 17.07.2013. - 19:44
Danas sam u Užicu u javnoj garaži prvi put video stepway II. Mnogo mi se dopada, deluje mi veće od mog stepwaya, i viši je. Oprema je prva liga.
Vidi se na njemu da nije samo našminkan, već je nanovo dizajniran.

Parkirao sam se pokraj njega, uslikao sam ih, pa postavljam dve slike da se vide razlike.

Znaš kako, iz ovoga što si napisao nikako nisam mogao da skužim da se radi o unutrašnjosti.  :fiju:

Drugo, novi dizajn trebalo bi da podrazumeva novu koncepciju (promenu bitnih karakteristika) vozila, što ovde nije slučaj. Sve manje od toga može se smatrati šminkom ili najviše redizajnom.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

ropee

Pa podosta i je promjenjen , prednji kraj , zadnji kraj , unutrašnjost , ponuda motora , drugačiji stupnjevi opreme , .... po meni je to novi model i to lijepi novi model  :dobro:
Nagovorio sam oca da proda svoj auto i naručio je novi Sandero ( meni na riječ , nije ga ni vidio  :jea: ) a kad je prvi put sjeo u Sandera oduševio se  :too:

jasho

Dacia: Sandero je auto koji najbolje drži cenu
Ako bi vas neko pitao koji novi model najmanje gubi vrednost nakon određenog vremena i broja pređenih kilometara, sigurno ne biste pomislili na Sandero. Ipak, Dacia u Velikoj Britaniji tvrdi da će kupci upravo na ovom automobilu izgubiti najmanje novca tokom prve tri godine korišćenja vozila.




http://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2013&mm=07&nav_id=737106

Loganovac

Normalno je da se na najjeftinijim vozilima najmanje gubi. Što se tiče procenata, poražavajuća je cifra od svega 36% vrednosti posle prve tri godine, ili još grđe 28% za Suzuki Swift! Definitivno na engleskom tržištu cene polovnim vozilima veoma brzo opadaju u odnosu na godinu proizvodnje, normalno, kupuju ljudi nova vozila...

Zamislite da vam ovde neko ponudi Sandera 2010. godište za ispod 3000 EUR!  :conf:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

boxit

Citat: jasho poslato 29.07.2013. - 10:37
Dacia: Sandero je auto koji najbolje drži cenu
Ako bi vas neko pitao koji novi model najmanje gubi vrednost nakon određenog vremena i broja pređenih kilometara, sigurno ne biste pomislili na Sandero. Ipak, Dacia u Velikoj Britaniji tvrdi da će kupci upravo na ovom automobilu izgubiti najmanje novca tokom prve tri godine korišćenja vozila.




http://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2013&mm=07&nav_id=737106
jesam li ja dobro razumeo tekst, ovde se radi o iznosu (apsolutnom) koji će vlasnik dačije izgubiti za prve 3 godine? Ako je tako, onda su baš otkrili toplu vodu - pa logično je da će najmanje novca izgubiti jer je najmanji uloženi iznos u odnosu na ostale proizvođače.....?

Bojan

Sta znam, da sam planirao prodavati svog Scepana, ne bih ga ni kupovao. Ko cesto mijenja auta, sumnjam da ce voziti nasu marku (mozda subjektivno grijesim). Vozim i uzivam, prezadovoljan ulozenim/dobijenim. Vjerujem da tako, ili slicno, stvari vide i ostali forumasi.

ppejic


lovac

Može li neko od stručnjaka objasniti čemu služe vertikalne pločice koje su postavljene (vise) ispred prednjih točkova (dimenzije oko 5 x 20 cm)?
Tako nešto sam video i kod novih megana. Pretpostavljam da su neki usmerivači, da voda ne bi prskala po donjim delovima motora, ili nešto slično ....

ppejic

#401
Nisam strucanjak, daleko od toga, ali mogu dati svoj sud.

Ovi usmerivaci sluze za skretanje vazduha (usled kretanja vozila ka napred) na dole, kako se ne bi direktno sučeljavao sa vazduhom koji se na tom mestu izbacuje iz koša a koga za sobom povlači točak. Ovim se dobija manaj buka.

Zasto nije celom sirinom tocka? Verovatno im vazdusni tunel pokazao da ne mora.

Mazda ima poprecnu gumu celom sirinom vozila ispod prednjeg dela motora, kako bi sprecila podvlacenje vazduha ispod, radi bolje stabilnosti pri velikim brzinama.


Aleks


Vladan P

Zajedno smo skupa !