Dacia Sandero II

prethodna tema - sledeća tema

speedo

#105
Pojavio se i u Bosni.
http://www.klix.ba/auto/noviteti/novi-trojac-iz-dacie-stigao-u-bih/130131183

Po meni poštena cijena (14.874KM ~ 7605 E), auto ima 4 airbaga i ESP za razliku od prošlog koji je imao samo 1 airbag u ambiance opremi.

saša61beograd

Ko se odrekne fabričke muzike,metalik boje i deljive klupe,voziće TCe za manje od 9000,ako postoji ta mogućnost.Nije nezanimljivo.
I 1,2 verzija ima očekivanu i razumnu cenu.

Zoran

#107
Na bosanskom cijenovniku nema bazne varijante. Najjeftiniji je 14 878 KM.
Sam svoj gazda - vazda.

samsung

Od prijatelja kum radi u jednom prodajnom salonu dacie u NS i posto ga zanima novi sandero danas je bio kod njega i dobio informacije da prodaja pocinje od ponedeljka 04.februara i da su cene ovakve (modeli sa klimom) sandero 1,2  7790e, tce model 8500 i sandero lpg 1,2 8500e...
pozdrav iz St.Pazove

miki-bgd


silent

Citat: samsung poslato 02.02.2013. - 00:29
sandero lpg 1,2 8500e...

Pa nije valjda da su konačno odlučili da uvoze i ovu verziju?

saša61beograd

E ovo je već vrlo interesantno.Ako LPG instalaciju potpisuje Reno,onda otpada rizik sa tursko-poljsko-tajvansko-kineskom mešavinom delova (izvinjavam se ako sam nekog izostavio).Takođe,to budi nadu da je naš TNG dostigao neki EU standard.Onda će i najveći skeptici razmisliti o vožnji na plin.
I Tce verzija za istu cenu je vrlo zanimljiva;sa težinom oko 1000kg i onakvom krivom obrtnog momenta novi Sandero će biti,predpostavljam, jako živahan auto i zabavan za vožnju.

Loganovac

Teraš me da offujem... svako može da bira da li hoće mešavinu delova ili će ugraditi brend. Zaboravio si da i sada dosta nas vozi EU kvalitet - italijanske i bugarske sisteme, klot, nemešane.
Ono što je dobro u varijanti fabričke LPG instalacije je - sve! Niko te ne pita šta će ugraditi, nemaš pojma (i ne interesuje te) koliko je to koštalo, servisiranje se radi u redovnim intervalima kod ovlašćenih, nema zezanja... U potpunosti podržavam fabričku ugradnju i u ono vreme bih bez razmišljanja kupio takav model da je bio u ponudi.  :to:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

LeNgenda

Za zivahnost me bas briga ako za 8.500 evra imam i klimu i fabricki plin u 1.2 16v.

Evo TNG skeptika kome se ovakva ponuda svidja.

I naravno, u tom slucaju Logan, zbog veceg gepeka, a za iste pare.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Loganovac

Ovo je Glas razuma!   :cool:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Aleksandar


ppejic

Danas ga videh kroz izlog u salonu Rtanj Commerce-a, iskreno, nisam impresioniran ni malo. Lodgy je ostavio vece impresije.

Zoran

Aleksandre, datum na ovom cijenovniku je malo luckast  :rtfm: :fiju:...
Sam svoj gazda - vazda.

Loganovac

Potpis: baba Vanga, vračara (predviđanje za kraj 2013) :Smiley:

Nego malo sam zagledao šta se nudi od opreme. Jasno je zbog čega Dacia ne spušta cenu svojih modela - podiže nivo opreme u osnovnoj varijanti, a i u ostalim opcijama. ESP+ASR u osnovnoj verziji bili su u domenu snova pre nekoliko godina: servo volan, 4 air baga, klima, centralno daljinsko zaključavanje i još par sitnica čine da je osnovna verzija danas maltene bolje opremljena nego nekadašnje najskuplje. Uz istu cenu od 7780EUR izlazi da je taman za toliko Dacia pojeftinila, a to nije malo - bar 2 somića.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

krle

Ako na cenu Laureate 1.2 16V dodam   metalik boju,alu felne,električno otvaranje zadnjih stakala i rez.točak onda bi za iste pare dobio   :

-Savremeniji motor
-Upravljač podesiv po visini
-Komande radia pri upravljaču
-Bočne vazdušne jastuke
-ESP + kontrola proklizavanja
-Samozaključavanje vozila u vožnji
-Merač spoljne temperature
-Ručke na prednjim vratima