Logan 3

prethodna tema - sledeća tema

sokoll

Najavljeno poskupljenje neće uticati za dotadašnje porudžbine, reče mi diler u hit autu.
Inače potvrdio mi je poskupljenje od kraja meseca.
Trenitna cena za Logana eco-g comfort, paket sigurnost, automatska klima je 14150e

sokoll

#31
Da li i vama stoji ovako nezaštićen ovaj priključak (predpostavljam odb)

Inače stoji na mnogo glupom mestu i kačim ga prilikom pritiskanja kvačila redovno. Kao i instalaciju(splet kablova) koja ide u njega, pa je moguće da sam nešto tu iščupao ne primetivši 😟

glavonja3

Meni je u suvozacevom pretincu i prekriven je kapicom.

sokoll

Nisam očekivao potrošnju plina manju od starog 1.6mpi za čitavih 1.5l!
Za iste uslove vožnje naravno, a to je uglavnom Bg noću. Po aplikaciji stari 9,85 novi 8.3!
Pupu da ne ureknem jer uzorak je tek 1000km... A možda je i zato što retko ulazim u više obrtaje dok se ne razradi, ali neka bude kasnije i samo litar manje biću zadovoljan.

Još jednom molba za vlasnike 3.gen da pogledaju fotku i jave da li oni imaju poklopac na ovom obd džeku...

Aleksandar

Kod Logana/Sandera II je u pretincu i pokriven gumenom kapicom.

Kod III serije, ispod volana, bez kapice.

Ima na ovom linku detaljnije  https://www.outilsobdfacile.com/location-plug-connector-obd/Dacia-sandero-3

sokoll

Ima čak i aplikacija "where is my obd2 port" :hall:
Hvala lepo.

Nisu baš morali da štede na toj kapici al' ajde..

Andrix

Ja se još lomom između Logana na bezn i onaj sa plinom. Vozio sam auto sa plinom ali kako izvukoše još 10 KS na plin, nije mi jasno. Juče probao auto u Reno Savi i ide lepo-na plin,čak i sa upaljenom klimom. Koliko sam računao na razlici cena se otprilike počinje stedeti tek na oko 24000 predjenih km, bez servisa.....? Uzeo BiH na Benz ali onih 10 KS me mame ...
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Zoran

#37
To je poslovni marketing. Motor je dizajniran na benzin, otprilike 105 KS a na plin 100 KS. OnadaK ga na kompjuteru ograniče na 90 KS.
To je radio TOMOS još prije 50 godina. T - 14 je imao 4 KS a APN 4 je imao 2,5 KS a motor isti...
Sam svoj gazda - vazda.

kiconix

Kako god bilo, marketing ili ne, 90 na benzin, 100 na plin.
U svakom slucaju, plin ili ne je jedino pitanje.
Tih 10ks, ne utice na voznju.

Andrix

#39
Ma sve znam, vozio sam auto na plin. Samo ušteda, ali ja pošto ne prelazim mnogo i nije mi neka. Računao sam sada da se tek isplati na preko 30000 predjenih km. Računajući cene,potrošnju i dva atesta sa zamenom boce....Ali volim da imam i rez.tocak koga ne bi imao gde...A i neko je napisao da se kola sa plinom duže cekaju, a trenutno dileri nemaju pojma o vremenu dostupnosti lagera zbog novog  uvoznika sa kojim još nisu krenule nabavke...A za rez.tocak bih onda uzeo copavac, koga nigde nema nov da se uzme, možda u inostranstvu...
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Loganovac

A gde je tu psihološki momenat kad natankuješ plin za 4 'iljade, a za benzin ti treba 8? Meni se odma ne vozi auto, ne mogu da sastavim u glavi da sam te pare "uštedeo" pri kupovini auta i gotovo. Ili kad računaš koliko će da te košta put pa umesto 12.000 plus putarine izađe 7.000 (plus putarine)?
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Zoran

Ako već gledaš detalje onda imaj na umu da auto bez plina ima manju potrošnju benzina nego kada se vozi na benzin sa autom koji ima ugrađen plin.
Sam svoj gazda - vazda.

Capriolo

Ja kada sam razmatrao sandera kao moguće poslovno vozilo samo sam kao moguću gledao varijantu bez plina. Možda je na plin zaista dugoročno i jeftinije, ali, nisam do sada, a ne bih. Benzin mi deluje  pouzdanije. Možda je to nešto nalik onoj priči kada "mrzitelji dizela" počnu da govore kako će na da dizelu da ti ode plivajući zamajac, turbina, egr, dpf, brizgaljke, scr ... A ne ode ti ništa  :-)1 Bar je meni za 18 godina od svih tih "babaroga kvarova" na dizelu otišao jedan EGR od 200 evra. Možda je i sa TNG-om slična priča, pa bih za 18 godina za skuplje servise, TNG delove, ateste i reateste potrošio tih istih 200 evra.

Keka

Covek prica o novom autu pod garancijom a ne o dizel lesevima sa pola miliona km.

Osim papreno skupih servisa i nesto malo benzina za potpalu, razlika u ceni od 580 evra za fabricki TNG uredjaj se itekako isplati (po aktuelnom cenovniku na zvanicnom sajtu).

Sa tako malom razlikom verovatno je da ce se investicija otplatiti i na manjoj kolimetrazi od spomenute.

Ipak dvojni sistem ostavlja prostor za eventualne probleme. Stvar licne procene.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


sokoll

Ja nisam uspeo da osetim razliku u snazi tako da ako je samo tih 10ks u pitanju, to jest ne prelaziš mnogo km uzmi benzin. Tu imaš i mogućnost CVT menjača što bi meni recimo bilo interesantno.