Sandero Stepway treće generacije

prethodna tema - sledeća tema

dekiv68

Citat: bocca poslato 26.01.2021. - 22:32

Opet, ako podelimo kola na povišena (preko 20cm klirensa) i ona normalne visine (13-15 cm klirensa) i ne mešamo više babe i žabe, videćemo da je Stepvej skoro ubedljivo najjeftiniji na tržištu (mada je i jedan od najmanjih tj najkraćih).
Stepvej nije nešto naročito povišen u odnosu na Sandero. Radi se samo o 1 inč većim točkovima (16" umesto 15").
Sandero je inače gradski auto sa solidnim klinrensom i meni je ugodniji za vožnju, ulaženje- izlaženje, što se bolova u kičmi tiče od koleginog audija A4, gde se osećam kao da sedim na noši.

Vladan P

Razlika u klirensu (pod punim opterećenjem) između Sandera 2 i Stepway 2 je 4 cm.

Nije do prečnika felni.
Zajedno smo skupa !

saša61beograd


Sandero je inače gradski auto sa solidnim klinrensom i meni je ugodniji za vožnju, ulaženje- izlaženje, što se bolova u kičmi tiče od koleginog audija A4, gde se osećam kao da sedim na noši.
[/quote]Što se tiče ulaska/izlaska Dačije su,pa čak i moj stari Logan,zaista udobnije od klasičnih limuzina.Ali kad se sedne u limuzinu (Audi i sl) druga je priča.Nisko se sedi,ispružene noge,zavaljen naslon.Sedenje u Dačiji je kao na trpezarijskoj stolici,a u limuzini kao u zavaljenoj fotelji.Pod uslovom da se sedište podesi,a može sve da se podesi i da odgovara svima.Kod Dačije,bar ovih starih,nema nekog naročitog podešavanja,pa nema ni glavobolje oko toga,sve je podešeno u fabrici da se budući vlasnik ne muči.
A što se tiče visine Stepveja,mislim da su opruge duže i u tome je tajna.Sve više cenim tu povećenu visinu kod automobila.Razlog je što skoro svake godine doživim neku letnju oluju i vozim poplavljenim ulicama.Tada mi je baš frka,mrzim te situacije i zato volim što viši auto.To je jedino što kod Stepveja cenim.Nažalost,to suviše košta.10-15 metara plastičnih lajsni i 4 cm viši auto ipak ne vredi 1500 evra više u odnosu na običan Sandero.

speedo

Položaj za volanom i sjedišta (kratka, tanka i sa nikakvim podešavanjem) su možda i najslabije stvari Sandera prve generacije.
Imao sam priliku sjesti u Clio 5 i zaista je to mnogo mnogo bolje u odnosu na moj Sandero. Ako je tako i u novom Sanderu dobro je, međutim za iste ili veoma slične pare Astra J 1.4 turbo, Ceed 1.0 turbo sa 7 godina garancije....mišljenja sam da se Dacia malo preračunala.

Biće kao i sa fabijom, prva i druga generacija su se dobro prodavale i privatnim kupcima (o firmama da i ne pričam), treća je poskupila i tu fabiju kupuju samo poneke firme, a od privatnih kupaca ne znam nikoga. Umjesto fabije 3 i ljudi i firme kupovali Sandero 2.

Dadokg

#19
Čekamo prve iskrene utiske za Stepway ali i za Logana. Stepway zaista izgleda drastično bolje u odnosu na prethodni, ali ako je i dalje problem buka na visokim brzinama onda je to veliki minus. Nije jasno da nakon dve generacije postoji isti problem koji nisu uspeli otkloniti... Neverovatno. Za mene, pored škripe plastike zimi to je nešto što me najviše nervira. Na auto putu je baš zamorno i naporno slušati buku, da ne govorim o tome koliko treba povisiti glas kako bi pričao sa saputnicima.


Konkurencija među proizvođačima je dobra za kupce, nadam se da će nešto kasnije biti akcija i popusta, baš kao što je Opel uradio.

saša61beograd

Visok,kabast auto,pun kojekeve dekoracije po karoseriji,krovni nosači i gumetine 205/60 16.To ne može biti tiho.A možda je ovog puta motor bolje utišan nego ranije,pa se više čuje buka od karoserije?Ne treba uzimati za ozbiljno ove prve utiske.Dačija je i dalje niskobudžetni auto i neće biti tiša od Klia i sličnih,to je sigurno.Ali će verovatno biti tiša od prethodne generacije,i to je to.

kiconix

Ja bih ipak sacekao sa drvljem I kamenjem dok neko ne napise svoje iskustvo.
Dobro se secam posta koji je postavio Veterinar posle kupovine druge generacije MCV-a.

Midzi


silent

Занимљив текст. Али ја никако не могу да сварим овај екран на сред командне табле. Да макар може да се помери, скине или сакрије. Овако делује јако ружно, на силу накалемљен, а делује ми и да заклања поглед.

KizaHood

CitatKonkretno, pogonjen plinom razvija 170 Nm pri 2.000 o/min, a na benzin 160 Nm pri 2.750 obrtaja

Pa dobro bre, zar ovo nije odavno "busted"? :hm:

Realno, na 2000 RPM moz' da se vozi... Ali to je to: moz' da se vozi. Nista vise.

kiconix


Veterinar

#26
Kako vidim, KizaHood ima u vlasništvu taj motor, ali u Dusteru. Verujem da se u Sanderu (pa čak i Stepwayu) nešto drugačije ponaša.
Izmena: Kako vidim sekund i po Stepway sa istim motorom ima bolje ubrzanje od 0 do 100km/h i desetak km/h vecu maksimalnu brzinu.

KizaHood

Probao (motor), jasta. Subjektivno mi ne deluje da na 2000 RPM ima max. obrtni moment, to kazem. Zivne tek nesto kasnije. A tolika razlika u obrtnom momentu izmedju benzina i plina mi ne deluje realno.

A verujem da je onolicki Stepway ziva vatra sa tim motorom, ali to je drugo pitanje.

Veterinar

Verujem da je softverska stvar, ali moram da napisem i ono što sam i ranije konstatovao. Moj 0.9 tCe ide bolje na plinu. Kada sam gledao snimke napravljene nakon cipovanja 0.9 tCe motora, isti bi na plinu imali značajno veću snagu. Kao laik bih ocekivao suprotno, a kao neko ko vozi gotovo uvek na plin - srećan sam.

bocca

Već smo pričali, nisu isto podešeni motori na plin u Dasteru i Sanderu. Maksimalni momenti su različiti, kod Dastera na 2750 obrtaja a Sandera na 2000 obrtaja. Kao i Veterinar, ni ja nemam pojma kako su to napravili. Na kraju krajeva i menjači su im različiti!