Sandero Stepway treće generacije

prethodna tema - sledeća tema

Goky

Stigli prvi primerci novog Stepwaya. Prodaja zvanično počinje u ponedeljak 25. januara.
Sandero Stepway 1.0 TCE 90 Expression
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sandero Stepway TCe 90 Prestige
Dacia Sandero 1.4 MPI Laureate
Fiat Punto Mk1 1.2 8v + TNG
VW Buba

Veterinar

Da, vidjao sam ih na kamionima pre dve nedelje, a ima ih i u oglasima sa fotografijama...

Zoran

. . . Bit će oni viđeni i na akcijama. . .  :wink:
Sam svoj gazda - vazda.

kiconix


saša61beograd

Prodavaće se to jer uvek ima onih koji su radoznali,vole da probaju novo i izazovu pažnju.Neka im je sa srećom.Ja bih sačekao da se radnici na montažnoj traci uvežbaju i da se izleče "dečije bolesti".I da se cena malo dovede u red.
Svaki model je najbolji posle 4-5 godina proizvodnje,otprilike kad mu dođe vreme za ristajling.

bocca

Prateći cene već par godina mogu da predpostavim da cene neće ići dole. Samo može da se desi kad prođe zima i prođu zimske gume gratis cena ostane ista bez guma. A onda sledeće zime cena ide gore 200e a zimske gume gratis i tako redom...

Dadokg


LeNgenda

Više opreme, veća i cena.

To što smo mi ovde anahroni i siromašni, to je druga stvar.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

saša61beograd

Pa brend Dačija i jeste osmišljen za anahrona i siromašna tržišta.
To znači da su malo promašili temu.

kiconix

Dacia radi isto sto i Skoda.
Malo su kvalitetom i cenom ispod.
Nista vise i nista manje od toga.

glavonja3


dzule

Nisam bas siguran....
Kaze moj frend koji je direktor prodaje u opelu, da im je ovo najjaci januar u poslednjih desetak godina...I da direktno skidaju kupce daciji sa astrom....mala razlike u ceni, a bolji auto...

bocca

Ovaj tekst što je zakačio Dadokg sam čitao juče i hteo još tamo da ga komentarišem ali sam od lenjosti odustao. Nekolicina netačnih podataka (dužina Sandera, zapremina prtljažnika...) Ipak, za neke podatke čujem prvi put a to su podatci o novoj aerodinamici, podatak da postoji i panoramski krov... Bog sami zna da li su ti podatci i tačni. Na kraju, vidi se da se polako priprema teren da i cene Logana budu tek za nijansu niže od Stepveja.
Opet, ako podelimo kola na povišena (preko 20cm klirensa) i ona normalne visine (13-15 cm klirensa) i ne mešamo više babe i žabe, videćemo da je Stepvej skoro ubedljivo najjeftiniji na tržištu (mada je i jedan od najmanjih tj najkraćih).
Ja sam, kao neko sa viškom kilograma a samim tim i solidnim problemima sa kičmom, juče ceo dan proveo sa šefom, u novom Pasatu 2019. Za ceo dan sam možda 5 puta samo trebao da izađem i uđem u kola i nije mi baš prijalo. Inače, kad sam sam na terenu imam i po 20ak ulazaka i izlazaka iz kola dnevno. Ne bi mi prijao sad Pasat pa da mi ga i džabe daju. Isto važi i za Astre, za Tipo i ostale. Svako ima svoje potrebe i prioritete. I opet ponavljam, slažem se sa svima vama koji mislite da su povišena vozila neopravdano skupa. Ipak, ja sam jedan od onih koji bi ipak platio više ali da u narednih 10ak ili 15ak godina laganije ulazim u svoj auto. I izlazim.

kiconix

 :to:
Sve se promeni kad dodje do kupovine i obidju se saloni.

montenegrino

Citah jutros test Stepway-a u reviji SAT. Jedna od ozbiljnih zamjerki huk vjetra na brzinama preko 90 km/h. Da bas smeta u voznji. Ne znam kako je to kod starog Stepway-a, da li je smetalo. Ja vozim obicnog Sandera, a u testu navode da sumnjaju na krovne nosace, da oni prave problem. Inace, navode da su dobro napravili unutrasnjost, da je plastika tvrda ali da izgledom imitira mekanu kozu. To mi nije bas najjasnije, nista dok se ne 'opipa' uzivo  :hm: