Pozdrav, Prijatelji! Ja vozim svoj novi automobil sedam dana i jako sam sretna! Pokušat ću te nebi napraviti suvišni auto, ali morate znati da je super!
Pozdrav iz Bugarske i nadam se da će prijevod biti shvaćen!
Malo je slika s radnih mjesta!
(https://s14.postimg.org/skt6is40h/IMG_20180227_161604.jpg) (https://postimages.org/)
(https://s14.postimg.org/rij0098ch/IMG_20180227_161650.jpg) (https://postimages.org/)
(https://s14.postimg.org/44b0oc5up/IMG_20180227_161712.jpg) (https://postimages.org/)
(https://s14.postimg.org/y8zh9p381/IMG_20180227_161732.jpg) (https://postimages.org/)
:aplause: U zdravlju neka te služi! :friends:
Citat: Veterinar poslato 27.02.2018. - 17:20
:aplause: U zdravlju neka te služi! :friends:
Puno hvala!
Pratite što sam prvi put dodao:
(https://s14.postimg.org/ogwt3v541/IMG_20180224_144005.jpg) (https://postimages.org/)
(https://s14.postimg.org/6qv4iu6yp/IMG_20180224_144016.jpg) (https://postimages.org/)
(https://s14.postimg.org/yqz834i4x/IMG_20180224_144023.jpg) (https://postimages.org/)
(https://s14.postimg.org/4z25ny31d/IMG_20180224_144032.jpg) (https://postimages.org/)
:lux: Najbolja kombinacija 0.9+LPG
Nek je sa srećom :ziveli:
Ninja,Čestitam!
Uživaj u vožnji!
:to:
:to:
:aplause: :aplause:
Dobrodosao bratko. :too:
Hvala na vašim željama! Ponekad ću napisati pojavljivanja.
Dobro došao! :respect: za javljanje i priču.
ČEstitam, sretna vožnja
Čestitam, dobar izbor! :aplause:
Svaka čast, samo naprijed :)
I ja očekujem jednog MCV-a da mi stigne za 20-ak dana, samo je 1,0 sce.
Napiši kakvi su prvi utisci i kako se auto ponaša u vožnji...
Lep auto a posebno boja:) Slika Antifriza na minimumu kao i kod mene prilikom preuzimanja vozila. Već su mi dolivali destilovanu vodu letos, a vidim da je potrebno opet dopuniti...
I kod mene je tako, ali nisam hteo da razređujem antifriz nego sam (iako je skup) kupio originalni koji ide kao fabrički. Za 36000km sipao sam oko 0.5 l ukupno, ali o tome možemo i u nekoj drugoj temi.
MCV 0.9 + LPG fantastična kombinacija. :to:
Meni su nadri-majstori u tada ovlaštenom Renault servisu u Sarajevu, u Megana 1,5 dci, kada sam prilikom redovnog servisa napomenu da je antifriz ispod minimuma, dosuli njemački G-12, možda 0.1-0,2 l, pa su mi obojili kompletnu rashladnu tekucinu u onu smeđe-crvenkastu boju...
Drugi ovlašteni servis mi je rekao da se to ne smije raditi, jer u slučaju kvara na bloku u garanciji, renault servisna mreža zahtjeva da je u bloku bila rasladna tekućina koju propisuje Renault, te jednom klijentu čak tražili da se slika ekspanziona posuda, kada je došao da reklamira kvar ili pucanje na bloku motora kod Lagune, tako da, nemojte svašta sipati, bolje obične vode ili destilovane dodati decilitar ili dva, nego praviti smjesu...
Ugodno mi je iznenađen ponašanjem turbinskog benzinskog motora ispod 1000 kubnih metara, na vrhu toga, da se uglavnom koristi plin. Sada u hladnoći, nakon 5 minuta pauze od snijega i mraza na prozorima, 3 do 4 km nakon što izađete s mjesta, prebacuje se na alternativno gorivo, a da ga čak i ne osjeća. Naprotiv, meni se još nije dogodilo da nisam dovršio akcelerator. Parna boja istodobno je već čitljiva za vanjske temperature i nije hladna, ali nije topla.
Vozim automobil s posljednjih slika koje sam predstavio od 21.02.2018 ujutro, i bilo je najteže da ne vozim kao što sam učinio Diesel Steps. Za šest dana rada, vanjske temperature su tvrdoglavo pale na minus 9 stupnjeva jutros. Vraćajući se na korake na minus 9 stupnjeva bez problema, s jednim velikim problemom - čekićem, sudarom, paljenjem i 4-5 sekundi rada kao parni čekić, potom mekan i čak rad. U slučaju benzinskog motora, nema sličnih decibela i radi od samog početka dobro podmazan šivaći stroj.
Živim u Četvrtu Pernika i osjećali smo se grijano u Vladavinoj karavanskoj površini kad smo bili s Stepom dok smo plin / plin, na semaforu Dragichevo, naslovljenom Sofija. Teško je, ali sam se navikla na ovih dana stvari od prvog do četvrtog zupčanika ide od 1800 do 2200 okretaja u minuti, a ne korak u 1500-1 800. Pokušao sam voziti turbo-benzinac kao dizel, ali ne radi , Inače, u radnom području blizu maksimalnog okretnog momenta, mislim da je 2 250 okretaja, ne nalazim nikakve razlike u dinamičkim karakteristikama dviju vrsta motora. Ova ruta - putovanje / polijetanje za / od posla, što znači oko 50-60, do 70 km u oba smjera.
Do 4. stupnja oba motora na 60 km / h nisu bili problem, ali na petom benzinu putujem s 60-65 km / h, a kod dizela preko 70 km / h. Zgodan za vožnju u gradu s najvišim stupnjem prijenosa za benzin. Što se tiče "dužine" 4 / 5 zupčanika duže vrijeme, moći ću reći u nedjelju, poslije 14 sati, kada ću testirati Logancheto u dva smjera na dvije autoceste - Lyulin i Hemus.
Imam oko 500 kilometara, a ja se još uvijek pokušavam naviknuti na motor i zupčanike. Onda će biti lako.
Gugl translejter je čudo!
:offtopic:
Žao mi je ako ne čitate. Mogu to podnijeti.
Čitamo, čitamo! Bez brige. :dobro:
Test vagon je gotov! Danas sam otišao 1 000 kilometara, a izvorni razvoj je činjenica. Otišli smo u Kyustendil. Na putu prema autocesti Struma, ali smo se vratili starom cestom kroz Radomir. Na autocesti jasno, drži se na cesti bez drama. Na prvoj klasi, međutim, stvari nisu tako glatke. Ne, nema drama, samo igra 4. i 5. zupčanika je beskonačna. Pretjecanje, teško na 4. u većini podjela. Bila je topla i prva doza hlađenja s klimatizacijom. Savršeno! Niti 'spotakne' ni na trenutak. I po mom povratku, moj najdraži PPH (prisiljeni neaktivan), vrlo zgodan put. Na području Hissarluke, uzela sam makadamsku cestu. Ukupno 50 km vožnje i povratak u Kyustendil. Ušli smo čak u graničnu zonu. Mnoge krivulje i leđa. Pijesak, blato i snijeg. MCV se nije tresti na trenutak, unatoč pijesku, blatu i vodi na vratu.
Zaključak - služit će vjerno i još jedan član naše obitelji, obitelji Dacia - Logan MCV, 0.9 TCe, 90 KS + LPG (zadano), E2, Euro 6b.
:dobro:
Spalio sam dvije boce LPG-a, s udaljenosti od 450 kilometara. Prosječna cijena je 6.815 litara plina na 100 kilometara. Istovremeno, koristim oko 4,5 litara benzina za 450 kilometara. Vrijeme se zagrijava i nadam se da se količina benzina koja se troši smanjuje. Ovo je dva tjedna. Vrlo sam zadovoljan.
Nekoliko slika od danas:
(https://s10.postimg.org/zc81jmrrt/IMG_20180310_104626_1.jpg) (https://postimages.org/)
(https://s10.postimg.org/6ml5n0imx/IMG_20180310_104636.jpg) (https://postimages.org/)
(https://s10.postimg.org/w5di02chl/IMG_20180310_104651.jpg) (https://postimages.org/)
(https://s10.postimg.org/ope8e99cp/IMG_20180310_112327.jpg) (https://postimages.org/)
(https://s10.postimg.org/dpt12n3i1/IMG_20180310_112335.jpg) (https://postimages.org/)
(https://s10.postimg.org/gwnkm9vnt/IMG_20180310_112342.jpg) (https://postimages.org/)
(https://s10.postimg.org/g74s9xpzd/IMG_20180310_113618.jpg) (https://postimages.org/)
(https://s10.postimg.org/efbtf1ec9/IMG_20180310_113632.jpg) (https://postimages.org/)
(https://s10.postimg.org/7ovc5lyw9/IMG_20180310_113736.jpg) (https://postimages.org/)
(https://s10.postimg.org/6ml5n2nsp/IMG_20180310_113750.jpg) (https://postimages.org/)
Felne u kombinaciji sa crnim krovom i nosačima na ovoj beloj boji :too: :too: :hall:
Taman htedoh da napišem o toj kombinaciji sa crnim krovom :to:
Na ovakvim felnama bi još samo neku niskoprofilnu gumu umesto standardne i bio bi mmmmmm
Pomislio sam na gume s donjim profilom, ali u ovoj fazi zimi će biti 195 65 15 s željeznim naplatcima i ljetnim 185 65 15 s aluminijskim naplatcima. Nije slučajno da se Dacia prodaje s jakom suspenzijom za naše tržište. Zbog loših cesta ne znam kakva će ljepota ostati od niskog profila gume. :(
Pozdrav svima! Upotrijebili smo automobil za mjesec dana, a malo sam nagnut da se naviknem na mali benzinski motor. Otišao sam dvije tisuće kilometara i ne mogu reći da nisam sretan. Pa, to nije super dinamika automobila, ali s obzirom na doba u koje ulazim, prestao sam se buniti u mnogo moćnije automobile, kao što sam učinio s Dieselom Steuteyem.
Motor neizmjerno zvuči kad ga dajem plinom, gotovo poput šest cilindara, ali na pola. Na semaforu motor se obično ne čuje, a sustav Stop / Start radi vrlo dobro. Korisno extra!
Zahvatni sustav za podršku je također vrlo dobar. 1, 2, 3 sekunde, vrijeme za uključivanje pri prvoj brzini i polijetanje.
Mnogi se moji kolege žale da se zbog tog sustava bacaju u automobil i ona se ispušta, ali mislim da to jednostavno ne mogu upravljati.
Zaključno, veliki automobil, ali nema veze s mojim prethodnim dvama dizelom iste robne marke, već kompromisom u ime čistijeg zraka u mojoj zemlji, zemljama koje ću proći u Europi.
Dobra večer, Prijatelji!
Dobro veče za sve!
U subotu, 19. maja 2018. godine, oko 9.30 časova, biću na aerodromu Lukoil(Lukoil Аэродром Београд, Autoput za Zagreb 296) u Beogradu. Ucit cu gas i nastaviti za Italiju. Ako neko želi da te vidi, iako ću biti srećan neko vreme. Moj auto će biti lako čitati jer ima crni plafon.
Fotografije koje si ranije postavljao se više ne vide.
Citat: Vladan P poslato 16.05.2018. - 19:39
Fotografije koje si ranije postavljao se više ne vide.
Vidio sam, ali web-lokacija za prijenos fotografija očito je problem. Nemam prava uređivanja i ne mogu ponovno prenijeti fotografije.
Прошао сам 10.000 км када сам био у Србији јуче пре него што смо били у Бугарској.
Само наш пут од 5000 километерс'ве напуњен са гасом 10 пута просечна цена је 7.109 литара гаса на 100 километара. Разлог за повећање, у односу на Бугарску пријави високу просечну брзину од 80 до 95 км / х.
Укупна просечна потрошња гаса за готово 10.000 км може се видети на слици мог потписа. САМО цена бензина и нисам имао прилику да открију, а не тај потез и бензина у 5000 км путовања, али на крају нема смисла да то уради. У супротном дозаредих и бензина из Хрватске да не остану у локалној валути - на куна.
Адитив пред споилером у поткровљу ради правилног организовања проток ваздуха и аеродинамике. Резултат у времену, пишем.
(http://www.dodaj.rs/images/IMG_20180811_124835.jpg)
Valjda će poboljšati vrtložna strujanja vazduha, što će za posledicu imati i manje prljanje zadnjeg dela vozila pri mokrim kolovozima.
Само правим експеримент. Информације које имам са великом брзином не би требало да падну пад на задњем прозору или барем мало. Чекам прву кишу и истегнем на аутопуту да видим.
Данас сам путовао 100 километара до аутопута, а прва ствар коју сам приметио јесте да је дошло до благог смањења буке у кабини брзином од 130-150 километара на сат. Могу да вам предлажем, али ћу ипак тестирати.
Na Kadetu postoji spojler u nivou zadnje ivice krova, na Ibizi postoji spojler u gornjem delu zadnjeg stakla.
Na oba automobila vec u gradskoj voznji ne pada kisa na zadnje staklo. Doduse zavisi i od kise, ako je bas jak pljusak, pada.
Medjutim, na oba automobila na celom zadnjem delu se hvataju kapljice koje podignu tockovi.
Malo je verovatno da nekoliko plasticnih peraca moze da napravi znacajnu razliku u bilo cemu. Nalazost lici mi na klasicnu navlakusu tipa HHO, magneti za benzin itd.
+1
Хвала на повратним информацијама, колегама!
Нека буде јасно. Ја експериментишем без упадања чаролија или чуда. Нисам могао да поделим, али онда не бих знао за ваше мишљење, што се поново захваљујем. Мој следећи пост на овој теми ће бити најмање 5.000 километара како би представио резултате Vortex-a.