Sandero Ambience+ ili Stepway

prethodna tema - sledeća tema

LeNgenda

Citat: Keka poslato 08.06.2011. - 18:36
Ja bih uzeo običan Sandero 1.2 16V ili dizelku.

E, bas to.

Samo videti da dizel bude Euro 4, FAP ce praviti zvrcke sa nasim gorivom.

Ja bih uzeo verovatno isto, a kad bih imao 9.500 evra, glavom bih u patos udarao u dilemi izmedju Sandera dizel i baznog Dustera.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

mrsp

Citat: jasho poslato 08.06.2011. - 14:18
Meni i sa klimom ide ekstra ali ozbiljno, samo dok nije uz Bubanj potok!!! :to:

Kode mene se oseti na vuči kada je uključena klima. Ide on ali nije toliko startan i kada pretičeš moraš da kreneš malo ranije nije kao kada je isključena.Nije da se žalim ali ipak nije isto nikad ne može ni da bude!

Vladd

Meni na Puntu 1.2 se osetilo da vuce slabije kad se ukljuci klima, sad sam uzeo Sandero 1.4, pa se oseti da vuce slabije kad  se ukljuci klima, mozda da uzmem 1.6... :)

Keka

Svima se oseti klima.

Poenta je da 1.4 i 1.6 8V benzinci ne idu kao isti takvi motori u drugim kolima. Zašto? Ne znam. Zato dizelke idu kao nevreme. Veterinar uz Bubanj vozi pun auto petom brzinom.

Da li obe dizelke (75 i 90 KS) imaju FAP, ne piše na sajtu, ali ni taj FAP nije babaroga. Nije Peugeot pa da zahteva punjenje aditiva u servisu, kod Renaulta se sam čisti vožnjom na otvorenom. Više ga upropasti stil vožnje nego gorivo.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Veterinar

#19
Da mogu, Stepway dci. Zbog nesto vece potrosnje  izabrao bih klasicni Sandero dci, ali samo zbog trenutnih prilika. Znam da ce neko reci da 1 l vise na 100 km nije mnogo, ali to je za mene "bacenih" 2700 evra za sedam godina, a za te novce mogu svake godine auto registrovati i uraditi dva servisa. Razliku u ceni guma nisam racunao.  Mislim da se kod Stepwaya navodi prosecna potrosnja za 0,5 l veca u odnosu na Logana, ali siguran sam da ne bih uspeo preci ni pribliznih 1150 km ( zbog dimenzija tockova i "terenske" karakteristike Stepwaya (valjda)), a da mi se zuta lampica jos ne upali.  Dakle, klasicni Sandero - dci.

John Reynolds

Juče sam se vratio s puta i izvukao bih iz Bubanj petom (doduše, u kolima samo moj mali sin, a nas dvojica putujemo s malo prtljaga), s upaljenom klimom, da se sporaći nisu preticali, pa sam "laganom" četvrtom, 80 km/h dogurao do gore. Po meni 1.6 uopšte ne ide loše, ali treba imati na umu da se teža noga i na putu oseti u potrošnji. Čak bih rekao da se oseća razlika da li se vozi 110-120 ili 140. Ma, u stvari, iznad 4000 obrtaja srče više i to je to.

Loganovac

 :-)1

Više bi ti na tom usponu "posrkao" petom na 2350 obrtaja (80km/h) nego četvrtom na 3050, zasigurno. Dakle, ne zavisi potrošnja samo od broja obrtaja, pisali smo dosta o tome.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

arhitekt

Pa i ja imam penzionerski stil vožnje: 60-80 na otvorenom i 110 autoput. Što bi rekao moj drug Ljuba "Ja igram po pravilima" misleći na policiju i silne radare ovdje kod nas po Bosni.

Anyway, mislim da bi ovaj motor 1.6 Stepwaya kod mene (uzimajući u obzir da imam "laku"nogu) možda i imao nižu potrošnju. Trenutno izbor Stepwaya 1.6 kod mene trenutno vodi u odnosu na Sandera 1.4MPI.

leotar

Ko moze da odvoji nekih 500 EUR vise u odnosu na Stepwaya 1.6 najiskrenije bih preporucio Sandero dCi 85. Za tu razliku se dobije auto koje sigurno ide kao zvrk (bilo bi dobro ako je neko vozio "85-icu", pa da napise iskustva), sigurno nece imati probleme da upaljenom klimom, brojem putnika, uzbrdicama ili prikolicama, a potrosnja ostaje niska. Mislim da je taj motor prava mjera za Sandera. Da ga sada kupujem, ne bih se dvoumio ni sekunde, pa makar morao cekati 6 mjeseci. Ti dCi 85 su prije bili skupi kod nas jer je navodno sva proizvodnja plasirana u Zapadnu Evropu. Znam da su bili preko 10.000 EUR, a sada vidim da su vec nekih 8.700 EUR (preko Renault finansiranja) i to sa Laureate opremom.

Loganovac

Odličan motor iako troši naftu.  :crazy:

Vozio sam Megana sa tim motorom, i napisao sam da tek on može da "složi" mog benzinca, ovo ostalo ne priznajem (mislim na "nevreme" od 70KS i slično...)
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

david

Mene je od dci odvratilo to sto sam imao dizelasa pa mi se smucilo odrzavanje i zvuk ali ovi danas nemaju razliku. Naravno na odluku je utjecala i razlika u ceni, prelazim 10000km godisnje i tako da sam to u startu otpisao. Inace 1.5dci je  :dobro:

goran79

ja kad sam kupovo svog sandera prije 3mj cijena mu je bila 62.500kn,a dizel 82.500kn.to je skoro 3000eura razlike,na mojih 10000 do 12000km god,dizel neisplativ

leotar

Nije mi jasno odakle tolika razlika 1.4 benzinca i dizela kod Sandera  :ne: Kod nas je Sandero Ambiance 1.4 - 13.100, a Ambiance 1.5 dCi - 16.300 KM sto cini razliku od 3.000 KM (ili oko 1.500 EUR). Mislim da su oba "cisti" Ambiance, bez onog "Pack" dodatka. E, sad... posto je tema Ambiance vs. Stepway: Stepway (+ elektricni paket + Stepway paket + kozni volan + suvozacki airbag) je 16.500 KM, a Laureate dCi 85 je 17.300, sto cini razliku od 800 KM ili ugrubo - 400 EUR. Naravno, sve cijene su ako se ide na opciju sa Renault finansiranjem. Mislim da je u ovom slucaju pitanje isplativosti izlisno jer je cinjenica da 1.6 8v - trosi! Naravno, postoji i druga strana medalje, a to je da Stepway meni (i vecini drugih) izgleda mnogo bolje nego "obican" Sandero.

goran79

u hrvatskoj sandero 1.4.ambience+ 8.500eura,a ista oprema kod dizela oko 11.500eura.moze se provjerit u cijeniku

arhitekt

#29
Kad sam spomenuo opciju Sandero 1.4 Ambience paket, mislio sam na dodatni paket opreme "Holliday" (na Ambience) koji se nudi kod nas a obuhvata još i: krovne nosače, parking senzore, vozačev oslonac za ruku, presvlake holliday, klimu, el.paket, maglenke, radio MP3, tepihe. Kod nas ovaj model sa ovim paketom opreme dođe nešto oko 16.500 KM za keš (iliti oko 8.250 Evra). Možda bih na ovo dodao još i Airbag za suvozača (dodatno oko 350 KM) - em korisno em da mi popuni onu rupu i ne podsjeća me na Yugo 45. Stepway je skuplji za oko 1.200 KM ako se ne varam.