Još nisam ni lamelu zamijenio a već 700 000 km

prethodna tema - sledeća tema

Loganovac

Ljudi, na otvorenom putu lamela nema nikakav posao, može da traje beskonačno dugo, sve dok ne počne da proklizava - tu joj je kraj.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

szs

Ma jeste sve to tako Loganovac ALI Zoran vuče poklopce šahtova u kolima i prikolici po onim njegovim brdima
Pa taman da samo 5x promeni brzinu kada to radi, to mu je kao mi 10x a gde je 700k?
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Loganovac

Znam, tako je. Odgovor je namenjen @silent-ovom pitanju.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

silent

Thank you, Captain Obvious  :crazy:

Zoran

Lamela se mnogo sačuva ako se polazi sa malo obrtaja ( do 1500). Za nju je najveća smrt polazak sa prikolicom na usponu.
 Ko svako jutro iz svoje kuće izlazi uzbrdo na glavni put, taj je nemože sačuvati.
 Nosači motora se najviše uništavaju naglim ubrzanjem u prvoj brzini. Čak i kada je kvačilo pušteno.
Sam svoj gazda - vazda.

silent

Зоране, ти си ноћна мора сваког произвођача превозних средстава (а и резервних делова), немају никакав рачун да производе нове.  :njanja: 

Zoran

Ja sam se tu i kockao, pa sam set zupčastog znao zamijeniti i nakon 110 000 km.
 Imao sam i sreće, kada sam skontao da ne valja ležaj na vodenoj pumpi (Meyle) nakon samo 20 000 km, te sam ponovo stavio cijeli nov set razvoda.
 Davno sam očekivao da bi mogla pući sajla od kvačila, prozviždati potisni ili pući " japanski šešir"
 Nemam neki jasan cilj.
 Auto me služi i vozim dalje.
 Moj cilj je bio preći 500 000 km, što sam i napisao na Forumu prije desetak godina.
Sam svoj gazda - vazda.