Ko je gde ugradio TNG, za koliko para i kako je zadovoljan?

prethodna tema - sledeća tema

samsung

Stag qbox uparen sa tomaseto isparivacem i valtec diznama kod mene radi vec 35.000km perfektno.....nemoj bezati od te kombinacije.....
Koliko znam a dugo vozim na plin najbolji majstori za ugradnju plina su Dora iz NS i Rasic iz Bg....ja imam dobro iskustvo i sa AC Babic i mogu njega isto preporuciti.
pozdrav iz St.Pazove

nik

Moj problem je bio malo drugačije prirode (imaš više ovde http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=401.msg141083#msg141083).

Za konkretne uredjaje najbolje da se raspitaš kod onih koji ih koriste. Možeš da kontaktiraš i našeg člana Slavko_bgd  http://www.daciaforum.in.rs/index.php?action=profile;u=450

kiconix

Da se razumemo, membrane ce crci pre ili kasnije na svakom uredjaju.
Iz licnog iskustva brc bi izbegavao samo zbog preskupih komponenti (dizna oko 85e,), sto se tice motora tu nema sekiracije, ugradi gas i vozi.

bugi

Sto ne bi ugradio landirenzo? Ono preporucen od proizvodjaca, ugradjuje se fabricki... ja se manje vise za to odlucio, nego nikako da stigne na red.... toroidna boca od 50l, 100 000km garancija na uredjaj, 480 evra ugradnja bez upisa u reno bazu, a sa upisom ako ti je auto u garanciji 650evra

Srkson

Pa i Landirenzo je jedna od opcija, ali...

To "ali" je došlo nakon saznanja da je za Duster odnosno Dacia brend (svi imaju isti ECU) preporučena ugradnja sekvencijalnog AC STAG 200 GoFast zato što jedini od ponuđenih ima mogućnost komunikacije sa benziskim ECU-om, tako da se u svakom trenutku prilikom vožnje na gas očitavaju odgovarajuće performanse motora.
Nego ajmo malo da prodiskutujemo o ovom FLASH LUBE, ugraditi ga ili ne? S obzirom da Duster 4x4 ima specifičan šestostepeni prenos te je pri brzini od 130km/h obrtometar već na 4000+ o/min, mišljenja sam da je FLASH LUBE ipak potreban. Da li on ugradiv uz svaki od sistema na našem tržištu?

Loganovac

Svaki moderniji uređaj ima neke tehnološke novotarije koje manje-više imaju smisla. Međutim, nije ti to mobilni telefon ili laptop pa da juriš neke ne-znam-gigahrece-ili megapiksele, u kolima je važno imati kvalitetan uređaj ugrađen kod provereno dobrog majstora. Svi gore preporučeni uređaji i servisi su dovoljno kvalitetni da te ne boli glava. Odabereš servis, odeš sa poverenjem kod čoveka i ugradiš ono što ti on preporuči - svi oni imaju veliko iskustvo i saznanja o konkretnim kombinacijama uređaj - motor.
Lično mislim da ti zajebancije tipa OBDII i FlashLube ne trebaju, ali opet preporučujem da poslušaš savet izabranog majstora. Da ponovim, što bolji majstor, manje ćeš imati problema u eksploataciji.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

slavko_bgd

Citat: Srkson poslato 15.06.2015. - 09:26
...To "ali" je došlo nakon saznanja da je za Duster odnosno Dacia brend (svi imaju isti ECU) preporučena ugradnja sekvencijalnog AC STAG 200 GoFast zato što jedini od ponuđenih ima mogućnost komunikacije sa benziskim ECU-om, tako da se u svakom trenutku prilikom vožnje na gas očitavaju odgovarajuće performanse motora...

Tu opciju imaju i mnogi drugi gasni uređaji pa nijedan nije preporučen za Dačiju. Poenta je u onome što su napisali kolege pre mene: izabrati dobrog majstora koji će izabrati proveren uređaj i taj isti uređaj provereno dobro ugraditi i podesiti. Kvalitetnim uređajima koji imaju stabilne komponente ne treba OBD-korekcija. Nekvalitetnim uređajima OBD korekcija ne može pomoći. Ja bih sebi da vozim Dustera ugradio Landirenzo/Landi, Zavoli ili Lovato a ne bih bežao ni od BRC-a. Dobar je i GasItaly ( "F3" ili "F5"), dvojica mojih bliskih rođaka ih imaju na svojim kolima i sasvim su zadovoljni tim brendom (Nissan Almera 1.6 i Passat B5 2.0) . Dobar je i STAG ali ne 200 već minimum "4-ka" .   

Citat: Srkson poslato 15.06.2015. - 09:26
....
Nego ajmo malo da prodiskutujemo o ovom FLASH LUBE, ugraditi ga ili ne? S obzirom da Duster 4x4 ima specifičan šestostepeni prenos te je pri brzini od 130km/h obrtometar već na 4000+ o/min, mišljenja sam da je FLASH LUBE ipak potreban. Da li on ugradiv uz svaki od sistema na našem tržištu?

Ovaj "tipa infuzija" bih ugradio ali da mi navodnjava neku saksiju na terasi ili slično. Postoje mnogo ozbiljnii zauljivači ali na žalost nisu dostupni kod nas. A da jesu - preskupi su i pitanje da li nam trebaju.

1. Sistem nema nikakvu regulaciju i postoji realna opasnost od oštećenja katalizatora. To sam video na više vozila gde je bio ugrađen FL;
2. Možda može da spreči abrazivnu recesiju ventil/sedište na usisnim ventilima, ali na izduvnim - teško;
3. Svi gore nabrojani gasni uređaji (osim STAG-a ) imaju opciju dodavanja benzina na višim obrtajima, ukoliko su iskustva takva da je to zaista i potrebno. Za K4M nije;

Odgovor na pitanje "da li je flashlube" ugradiv uz bilo koji uređaj je: da, apsolutno ugradiv. Ako si mišljenja da je ta špecija potrebna - niko te ne može sprečiti da je ugradiš.
Duster nema specifičan prenos (TL8 menjač) nego ima specifičan motor. U raznim automobilima sam ga vozio autoputem i u svakom automobilu se na toj brzini vrti blizu 4000 o/min . Takav je - bučan, traži obrtaje ali traje kao piramide :D . Reći ču ti samo da na održavanju imam taksistu sa Lagunom 1 '98-o godište, na njoj je još uvek lambda control system i motor je prešao oko 760000km. Tol'ko o tome.

:ziveli:

jasho


Srkson

@slavko_bgd
Objasnio! Veliko hvala!

Samo bih pitao vezano za ovu rečenicu "Dobar je i STAG ali ne 200 već minimum "4-ka" "
Interesuje me zašto je bolja 4-ka, odnosno koja je razlika između ta dva uređaja i šta bi se osetilo u vožnji, potrošnji etc.?

slavko_bgd

Nema na čemu. Imaš detalje o kontrolerima na http://www.ac.com.pl/en/produkty/7/controllers

Ja lično volim STAG i Union-Karić zbog toga što su niskom cenom na ovom tržištu , da prostite, "spustili gaće" Italijanima koji su ozbiljno snizili svoje cene a održali kvalitet da bi prodavali i zadržali poziciju na tržištu.  Tako su mi omogućili da sebi priuštim vrlo pristojan italijanski uređaj za sasvim prihvatljiv novac. I to dva puta za redom!  :to:

Mislim...Stag je Stag al' dvaput je dvaput ! :woo-hoo:

:ziveli:

Srkson

Evo nađoh uporedne karakteristike STAG 200 GoFast vs STAG 4 ECO.

Aleksabgd

Ugradjen ac stag 200 -4 2012 godine kod Rasica, presao 45000km, radi bez greske.

Keka

Koliko vidim na zvanicnom sajtu, stag 200 gofast i stari stag 200 nemaju nista zajednicko. Taj nesrecni naziv dovodi do zabune.

K7M i Stag 200-4 150.000 km bez greske. Menjane membrane na isparivacu i dizne.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Srkson

#433
Ovaj STAG 200 GoFast je model novije generacije sa naprednim funkcijama.

http://www.unionkaric.rs/Novosti-Beotruck-sajam.html#GoFast

http://www.ac.com.pl/en/produkt/377/stag-gofast

slavko_bgd

#434
Vidi druže, ne bih da ti pravim konfuziju ali... na prvom postavljenom videu pri 600 o/min i vremenu ubrizgavanja benzina od 3,45ms vreme brizganja gasa je 8,35mS pri temperaturi reduktora od 60C i temperaturi gasa -1C (?!). I takve podatke neko snimi i postavi kao promo ? Neozbiljno skroz. Hoću da ti sugerišem da ne veruješ baš svemu što vidiš i pročitaš na net-u. 

Da se nadovežem na Keku: prvi STAG 200 bio je bullshit. STAG200-4 je poboljšana varijanta STAG-a 200 u smislu softvera/firmware-a i može se nekako što kažu majstori "uterati" da radi na manje zahtevnim motorima.  STAG4+ je (možda)povoljan odnos cena-kvalitet među STAG-ovima i moje je iskustvo da nije loš. Stag200GoFast ima po opcijama identičan softver sa prethodnicima, koristi isti program i ne vidim ništa spektakularno u vezi s njim. Q-Box nisam probao pa bih ocenu tog kontrolera izostavio.

Na osnovu onoga što znam, moji favoriti su onih 5 ranije nabrojanih uređaja kojima bih još dodao i Tartarini ( the last but not the least ) . Ne bih te davio tehničkim karakteristikama ovog "seksteta" jer njihove karakteristike ni mnogi majstori ne znaju. Mogu samo da ti kažem da su svi kontroleri pomenutih uređaja na 16-bitnim procesorima.   U čemu je razlika između njih i STAG-ova sa aspekta ugrađivača? Pa, moje mišljenje je da se italijanski bolje se podešavaju, bolje rade i uopšte bolji je osećaj u radu motora i u vožnji. Daju osećaj kontrole nad motorom i uređajem, kao što dobre gume ili dobro ogibljenje daju osećaj kontrole nad vozilom.  Sa STAG-ovima takav osećaj nikada nisam stekao. A najveća razlika u novcu de facto ostaje na STAG-u, svaki od njih je finansijski najisplativiji za ugrađivača. Zato ga i forsiraju.

Sve gore nabrojane uređaje (osim GasItaly-ja) u Srbiji ugrađuje ili je ugrađivao na 0km neki od dilera novih vozila zadržavajući garanciju na vozila. Taj podatak govori mnogo o tim kompletima. Na primer koliko znam BRC je nudio  "Grand Motors" za Ford i ugrađuje se u nove Škode. Tartarini u nove Škode i nove Hyundaije. Zavoli u Škode. Landirenzo i Landi u razne modele. GasItaly se navodno ugrađuje u Makedoniji u nova Opel vozila ali ovu informaciju ne mogu da potvrdim pa je uzmite s rezervom. Lovato ne znam da li sada nudi neko na "0" km, jedno vreme je ugrađivan na nove Lade Nive 1,7i. 

STAG-ove, uz svo dužno poštovanje uređaju i njegovim korisnicima, koliko znam ne ugrađuje niko na vozila u garanciji.  A ako je to tačno, i ta činjenica nešto govori o kvalitetu najpopularnijih uređaja koje zastupa najuticajniji prodavac autogasne opreme u Srbiji.

Razlika u ceni između STAG-a i nabrojanih nije velika tako da nemoj se vezivati samo za STAG. I nemoj ga isključivati iz razmatranja, prednost mu je dostupnost i jeftino održavanje. Obzirom da, ako sam dobro propratio, tvoj Duster nije vise pod garancijom ili uskoro prestaje njeno važenje - nemaš potrebe niti obavezu za ugradnjom Landirenzo uređaja u ovlašćenom servisu. 

Da li treba da ugradiš gas u Dustera ili ne - to je samo tvoja stvar i stvar tvoje procene, tako da nemoj da te drugi odgovaraju ili nagovaraju. Ovde bih voleo da ti pružimo objektivne informacije bazirane na sopstvenim iskustvima a da ti na osnovu njih doneseš odluku. 

Uglavnom, moje mišljenje je da sigurno nećeš sam sebi ugrađivati uređaj i iz tog razloga baš te briga koji ima ove ili one opcije. Nemoj da se opterećuješ takvim stvarima, kad sedneš za volan i odes na pumpu o tome nećeš razmišljati, veruj mi.  Izaberi servis(e) koji ti odgovara(ju) po ceni ugradnje, uređajima koje nude, ceni i učestalosti održavanja i dužini garantnog roka.  Onda obiđi te koje si odabrao, porazgovaraj, osmotri , raspitaj se detaljno o tome šta nude i ostavi auto onome ko ti ulije najviše poverenja.

Nadam se da sam bio od neke pomoći i srećno u u daljem izboru  :ziveli: