Problemi sa sistemom za TNG

prethodna tema - sledeća tema

drzarkod

Keko, opet si bio u pravu kao pravi moderator... :too:....nije ni bobina ni svećice već vuče falš vazduh na trećem cilindru na mestu gde je ubušena dizna, tako da me Šanjika ošašavio za 3000 din. , ali utvrdio da nije do struje već majstora, idem danas do Dore da mi to ispravi jer auto radi na tri cilindra. :(. Baš sam taličan.

drzarkod

#121
To sam i ja znao ali nisam mogao da dokažem....sujeta je zajeb... stvar, samo sam puko pare radi dokaza, valjda cu imati neke popuste za dalje servise filtera :ne: Čak sam  snimio i video klip dokaza kako vuče falš vazduh kada se blok zalije benzinom na mestu gde je bušeno. Nisam ljut, dešava se, čovek je želeo najbolje ali dešavaju se komplikacije, znam u medicini, to je neki Marfijev zakon koji stvarno postoji. :huh:

nik

Dešava se, mora se imati u vidu da je naknadna ugradnja tng uredjaja, za razliku od fabričke gde svi elementi imaju predviďjeno ležište (da ne kažem navoj), ipak blago budženje. Jedno od najosetljiviiih I izazivač kasnijih problema u radu je upravo bušenje usisne grane. Bitno je da se problem otkloni, mada u tvom slučaju se ponašanje ugradjivača ne može baš nazvati korektnim.

Nego da se I ja zapljunem u ovu temu. Od subote počeli simptomi kao kod Bokinog komšije u postu
http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=401.msg108754#msg108754
mada se nije gasio kada prebaci na gas, ali je zato startovanje, ako se ostavi na gasu bila agonija ovih par dana.
Kao I kod Bokinog komšije problem bila membrana i problem rešen na isti način ugradnjom  Zavoli isparivača (sa sve zamenom filtera, jer sam I ovako kasnio par hiljada km sa redovnim servisom, izašlo 90 EUR).
Ono što je interesantno I što ni majstor nije mogao da poveruje je da sam sa BRC prešao samo 88kkm (ja bih pre rekao "samo"), medjutim stvari su postale jasnije kada sam mu rekao da je auto dve godine dok sam bio u DE vožen manje od 5kkm.
Naravoučenije, auto treba voziti I definitivno najviše propada kada stoji parkiran.

Black

Moja agonija sa tngom traje vec desetak dana i nemam ideju sta bih jos uradio (zamenio)!?!
Kvar se javlja kad je auto dobro zagrejan u gradskoj stani>kreni voznji, na gas auto trza i prekida i gubi snagu. Kad mu drzim gas, muci se i na momente samo proradi ...kad izadjem na otvoreno kao da se ohladi i radi ok do nekih 3.500 obrtaja i tu prekida i ako drzim pun gas polako navlaci obrtaje uz karakteristicno pucanje-detonacije i tako do oko 4,500 obrtaja a onda u trenu proradi i stigne do limitatora (6000o/min) baš brzo.
Auto na benzin radi perfektno. Uredjaj tng je landirenzzo omegas.
Promenjeno:
plinske dizne (valtek)
Remont raspršivača a probao sam i sa drugim.
Skidan komp plinski i zalemljeni, prelemljeni svi "sumnjivi" kontakti tkzv. hladni lemovi.
Kačen na dijagnostiku vise puta i sve OK.
Menjane svecice, probao eyqiem i denso kao i vise vrsta kablova, bobina nova iz radnje pozajmljena za probu...
Majstori każu:
Prvi - Potrebne nove dizne i kompjuter
Drugi - nema ideju ali misli da je kompjuter
Treći - sa plinom i kompom je sve OK, da je komp ne bi ti ni radio na plin, pozabavi se strujom i to ce da radi (svecice, kablovi, bobina)
Ima neko neku ideju sta, gde da trazim gremlina?
Padalo mi jos na pamet da nije senzor polozaja radilice ili bregaste ali auto radi na benzin.
Katalizator?
Alternator?
Nemam pojma:-(



Послато са ME173X уз помоћ Тапатока

Kaniš li pobijediti, ne smiješ izgubiti!

Keka

Lici na struju, ali....

Da li je upaljen check engine? Ako jeste, koje greske prijavljuje, da li se gasi na benzinu?

Da li je posle zamene dizni i isparivaca radjena kalibracija?

Da li je kontrolisano da slucajno ne cure benzinske dizne? Da ne curi isparivac i da ne vuce fals vazduh?

Stelovanje ventila?

Da li je radjena voznja uz ocitavanje parametara uzivo kad se pojavi problem?

Slavko je najstrucniji za Landi, cekamo njegovo misljenje.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Loganovac

Keka je razložan i analitičan, kao i obično. Ali ja imam jedno praktično pitanje - da li je jedan od ta tri majstora Slavko, a ako nije - zašto nije? Sa takvom problematikom prvo mesto gde bih otišao je baš kod njega...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

DarioGTI

Mozda plinski MAP senzor? (Ili kako se vec naziva). Imao sam slicne probleme proslo ljeto, rijesio za pola sata kod plinadzije. Senzor zamjenjen u garanciji. Lovato sustav.
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

Black

#127
Citat: Keka poslato 08.06.2014. - 07:39
Lici na struju, ali....

Da li je upaljen check engine? Ako jeste, koje greske prijavljuje, da li se gasi na benzinu?

Da li je posle zamene dizni i isparivaca radjena kalibracija?

Da li je kontrolisano da slucajno ne cure benzinske dizne? Da ne curi isparivac i da ne vuce fals vazduh?

Stelovanje ventila?

Da li je radjena voznja uz ocitavanje parametara uzivo kad se pojavi problem?

Slavko je najstrucniji za Landi, cekamo njegovo misljenje.

Check je upaljen ali on se inace pali nevezano za ovaj problem. Greska je 0402 nesto u vezi katalizatora, kao sto napisah ranije auto na benzinu radi savrseno!
Kalibracija odradjena, nema curenja dizni niti falširanja vazduha. Stelovanje ventila radjeno na jednom prethodnom servisu, predjeno od tada manje od 30 K. Nisam radio podesavanje u voznji...
Čuo se sa Slavkom po ovom pitanju prvi put posle pojave sličnih simptoma ( prvi put se ovaj problem javio prošle god, zadnjih toplih dana), on bas i nije optimista u mom slucaju...auto je presao prilično,
312000, budžene su dizne valtec...
Nocas sam bio na putu (03-08h), presao 350km pola autoput, pola magistrala, sve savrseno radilo, nije štucnuo do povratka u grad i izlaska sunca i porasta temp a onda je opet pocelo trzanje...
Mozda uspem da nadjem na probu drugi  kompjuter, još to mi je ostalo da probam...
pozz
Edit:
Dario, dijagnostika ne očitava gresku i meni je padalo na pamet npr. senzor temperature :-(
Послато са ME173X уз помоћ Тапатока
Kaniš li pobijediti, ne smiješ izgubiti!

Keka

Cim sija check, nesto nije savrseno. Prvo to treba resiti. Dalje, treba voziti auto sa ukljucenim softverom za TBG i benzin i videti kretanje parametara.

Nije nikakva nauka, samo treba ispostovati proceduru, umesto rada napamet.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Zoran

 Ja bi tu probao sa nekim hladnijim svjećicama. Mogu i neke stare iz servisa za probu samo.
Sam svoj gazda - vazda.

Black

Probao sam sa par vrsta svecica, isto je. Jasno je kao dan da je ovo jedan od onih fantomskih kvarova koji odnose puno vremena (i novaca) i da je u pitanju neka glupost, tipa neki kontakt ili žica, jer nocas sam ga na autoputu razvukao do 160km/h i to je vukao linearno, bez greske i ikakvih prekida ili trzaja...
Jbga, ne vole majstori ovakve poslove, iskreno i ja bih bežao od toga, videću šta dalje, verovatno ću se igrati još par dana a posle ću verovatno ugraditi nov uredjaj za gas....jedna od opcija je i oglas:-)

Послато са ME173X уз помоћ Тапатока

Kaniš li pobijediti, ne smiješ izgubiti!

hobbista

#131
Da, ovo je klasična mamipara.
Od tih koji čim naiđu na problem koji ne znaju da reše, pa kažu - "sigurno je kompjuter", beži što dalje.

Simptomi su vrlo čudni. Ono što mi pada na pamet je protokomer, obzirom da on u sebi ima i senzor temperature usisanog vazduha.
Klasičan senzor temperature upravlja i ventilatorom hladnjaka, pa bi i tu imao probleme.

P0402 bi trebao da je EGR.


EDIT: kada kažem "protokomer" mislim na MAF (odnosno IAT ako je odvojen) senzor.
Ako je nekome pri ruci, neka pogleda šta kaže VISU.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Black

A kako objašnjavaš da na benzin puni do prekidača k'o hobi sa 12/53? :D

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Kaniš li pobijediti, ne smiješ izgubiti!

Black

Sad sam dosao sa probe " na vruće"
Vuče se ko crevo a tu su i greške
Nemam pojma sto se sad javlja miss na 4om..

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Kaniš li pobijediti, ne smiješ izgubiti!

Keka

Najverovatnije je problem sa napajanjem gorivom 4. cilindra, zbog toga ima missfire i problem sa ocitavanjem sa lambda sondi. Moguce je i da je sonda gecrkt.

I dalje stojim iza toga da treba neko da prati parametre uzivo, neko ko se razume i ko ima adekvatan hardver/softver.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!