Sijalice H4 i ostale - ???

prethodna tema - sledeća tema

Keka

Cika je malo spor, nisam pohvatao da li ove LED dolaze sa svojim ozicenjem (kao ksenoni), ili se samo ubace u far, a koristi se postojeca instalacija.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Lekac

Ja koliko sam video isti princip kao xenon samo umesto balasta dobije se led drajver. Ako grešim neka isprave kolege sa foruma.
Lukavi ljudi preziru nauku, prosti joj se dive, a mudri se njome koriste!

Lift je najbezbednije prevozno sredstvo na svetu!!!


acalisse

Mnogo para za 50lm.
To se uopšte neće ni videti.

nik

Videće se to lepo, jače od pozicije, ali ne preterano.

Cena je preterana.
Jeste Osram, ali i 2x je 2x (u ovom slučaju 10x )
5 SMD LED 5050 koliko ih ima ovo jedno sokoćalo daje najmanje 50 lumena.

Citat: Keka poslato 30.01.2017. - 15:39
... nisam pohvatao da li ove LED dolaze sa svojim ozicenjem (kao ksenoni), ili se samo ubace u far, a koristi se postojeca instalacija.

Ove su samo za ubacivanje u far i spajanje sa oridjidji instalacijom.


E sad, drugi je problem što naša instalacija ima "falinku".
Za one sa skupljim ulaznicama (praćenje stanja sijalice) ima da se kupi ovo, samo je pitanje da li rešava problem u našem slučaju?
Imajući u vidu cenu, ja ne bih ispitivao, već sam više za opciju releja u jednom od originalnih priključaka i novi razvod na obe sijalice sa drugog (kao što je rešen problem sa HID lampama). Ionako je struja za obe LED manja od one na jednoj halogenoj.

Keka

Nece pomoci relej i razvod. Ne znam tacno sta je problem, ali da ponovim ukratko-na suvozacevoj strani mora da se stavi neki otpor, samo zam zaboravio izmedju kojih prikljucaka. Logicki zakljucujem izmedju kratkog i mase, ako je problem sa upaljenim dugim. Kad sam imao ksenone, bez toga nije hteo da prebaci. Verovatno u ablenderu ima neki elektronski sklop na koji to utice.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


nik

Problem rešen izradom adaptera

Nije bitna strana, bitno je da u instalaciji dugog svetla postoji otpor, tako da problem rešava povezivanje kalema auto-releja.

Probao lampe večeras, korektno svetle, ne zaslepljuju. Intenzitet svetla, kao što ranije napisah, isti ili malo veći od klasičnih, ali je boja svetla daleko prijatnija za oči.

Sutra ih skidam, dok ne rešim DRL na drugom izvoru (trenutno rešeno automatskim uključivanjem kratkog svetla).

Lekac

Na kom principu planiras da izvedes DRL  ako nije tajna?

P.S. Svaka cast za resenje vezano za LED sijalice.  :aplause:
Lukavi ljudi preziru nauku, prosti joj se dive, a mudri se njome koriste!

Lift je najbezbednije prevozno sredstvo na svetu!!!

nik

 :offtopic:
Za početak će biti ovakve, ostalo mi od ranije, ali o tome u adekvatnoj temi.

staracstol

@nik: Nabavi odmah dva para tih DRL jer ces se iznenaditi koliko ce se brzo raskrezaviti. Ja sam do sad izmenjo toliko tih kineza da ih vise i ne slikam. Jedina uteha sto imaju isti dzek i nosac pa ne moram novu instalaciju da vucem vec samo otkacim konektore, bacim, okacim nove i vozi do prvog "dentalnog" problema.

Lazar@

#535
Razmisljam da skinem ksenone sa auta i da se vratim na halogen sijalice  :zloca:
Trenutno imam bijele 4300k sa balastima od 55w...Jedan od razloga zbog kojih sam stavio ksenone je to sto nisam uspijevao da nadjem kvalitetne halogen sijalice, bukvalno su mi trajale 5-10 dana maksimum...Ne znam sta je u pitanju, vjerovatno kinezi, mala privreda(iako sam kupovao osram i philips)...
Druga stvar je sto ne mogu da podnesem zuto svijetlo obicnih halogen sijalica, jer se osjecam da vozim auto star 30 godina...
Sto se tice "aftermarket" led sijalica za glavna svijetla, to ce morati da saceka jos koju godinu( do sad isprobao 2 para u maglenkama, oba crkla posle 20 dana, a recimo one male za pozicije odlicne, svijetle super i mnogo traju)
Problem koji imam sa ksenonima je taj da skoro da nema razlike izmedju dugog-kratkog svijetla jer se samo mijenja snop svjetlosti(svijetli ili gornja ili donja poovina fara, ali istim intezitetom), nekako mi nedostaje par metara vidljivosti kad upalim duga i narod tesko primecuje kad blicam u  slucaju policije ili neke opasnosti na putu...  :ces:


Tako da se dvoumim izmedju:

Osram Cool Blue Intense(4100 kelvina, 1650 lumena duga, 1000 lumena kratka, uv zastita) 15e



Philips Blue Vision Ultra (4000 kelvina, 1650 lumena duga, 1000 lumena kratka, kvarc staklo, uv zastita) 22e



Razlika izmedju sijalica minimalna?Tih 100 kelvina mi ne igra neku ulogu, ukoliko je jedna ili druga sijalica kvalitetnija?
Jedan sok koji dozivjeh dok sam citao specifikacije je da im je vijek trajanja oko 400 sati(i za philips i za osram), a znam da je xenon sijalicama 3500+ sati


Inace ih kupujem u Sloveniji direktno od dobavljaca, tako da ce biti original 100%...Samo me interesuju vasa misljenja?Philips ili Osram?
(i bez komentara da se ne isplate, jer znam i sam ali zelim da ih isprobam  :D  kad sam vec probao i led i xenon)



staracstol

Ja kupujem Osram i nisam imao problema. Te coolblue traju krace od obicnih a na kutiji ti je oznacen ocekivani zivotni vek. Za Philisa nemam pojma al mi brend zvuci pouzdano jer imam njihove kucne aparate i dobri su.

Loganovac

Kupi onda Yamahu. Moj drug ima njihov saksofon i dobar je.   :Smiley:

Pa moram malo da se šalim  :c:

Kupuješ sijalice koje traju 400h pa se čudiš što ih menjaš svakih par meseci? Ovo što staracstol napisa za Osram H4 potpuno je tačno, ali ti ne možeš da podneseš njihovo "žuto svetlo" (?) - što bi onda skidao ksenone?
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Keka

Philips je jedno vreme bio prva ugradnja. Posle su se vratili na Osram. I jedne i druge su korektne, ali treba imati na umu da je zivotni vek naveden u deklaraciji samo deo podataka, nigde nisu napisali koji je 10% failure rate itd.

Plavicasto svetlo nije dobro za mokar put.

Optimalno resenje bi bilo npr Osram Silverstar (30% vise svetla, 30% krace trajanje) uz ugradnju nekog uredjaja koji ce da glumi dnevna svetla. Da li ce to biti neke originalne (npr. Valeo) LED za Renault (skupo) ili neki drugi aftermarket (ima ih i Osram), naravno pod uslovom da sa pravne strane moze da prodje, ali ako moze ksenon, moze i ovo, ili neki DRL automat za postojece H4 sijalice koje imaju neki od clanova. Time ce spreciti bespotrebno isijavanje H4 sijalice tokom dana.

Stavis i ne mislis resenje je Osram Ultralife, daju garanciju tri godine. Jeste malo zuckasto svetlo, ali nema karabudzenja, sasvim pristojno svetli i traje, traje, traje...

E sad, ako bas hoces da cinculiras, onda ti nema pomoci. Lepa baba i mirno dete nikad nisu isli zajedno.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Lazar@

#539

Fabricke sijalice koje sam skinuo sa auta su Hella...nisu ni Osram ni Philips...
a sijalice koje sam imao prije ksenona su bile obicne osram i philips od 2 eura...Nikad nisam probao ove skuplje halogenke...
Keka, drl bi bile idealno rjesenje za sve probleme...ali kako kazu, koliko para toliko muzike...vidim da nema srece sa kineskim DRL, a Valeo i Osram su papreno skupe...
Jedino mozda da se stave oridji sa nekog slupanog Clia 4...nego treba to upasovati, a i boga pitaj kakvo je ozicenje i led drajveri...


Kao sto rekoh, ksenone bih maknuo samo zbog toga sto nisu dovoljno jaki za duga svijetla...
Najvjerovatnije cu da uzmem Osram Cool Blue intense i da ih isprobam malo...Instalaciju za ksenone necu potpuno da skinem, samo cu je skoliniti sa strane


Edit Loganovac: po stoti put navodimo da je zabranjeno citiranje prethodnog posta u celosti.