Tce 0,9 + TNG - Problemi sa gasom

prethodna tema - sledeća tema

MiM

Evo me sa izveštajem nakon zamene dizni.

Prešli oko 200 km od tada. Za sada radi odlično ( normalno jel... nego sam zaboravila da i na plin može da ide normalno).
Zamenjene dizne ( poptuno drugačiji model dizni, ne znam da li je i drugi proizvođač) i "deo instalacije". Sve ostalo je isto.

Još je mala kilometraža, da bismo izvlačili zaključak. Za sada ide dobro, i rekla bih da ne troši više. To ćemo znati nakon sledećeg sipanja.

Eto to je to. Ništa nije uneto u servisnu knjižicu.

Odšteta tražena, videćemo šta će biti.

Raja

Zahtevajte da se učinjene izmene obavezno unesu u servisnu knjižicu jer kad prođe izvesno vreme, koliko su bezobrazni, mogu se praviti ludi i reći da ste sami vršili doradu.
A i budući kupac vam vrlo verovatno neće verovati da je sve fabrički.

Još nešto.

Citiraću napomenu sa Potvrde o ispravnosti ugradnje uređaja i opreme za pogon vozila za tečni naftni gas: Ukoliko se izvrši zamena bilo kojeg elementa sistema za pogon vozila na TNG potvrda gubi važnost i mora se pristupiti ponovnoj kontroli ugradnje. Nešto slično (a isto) piše i na potrvrdi za reatest: U slučaju bilo kakvih izmena (prepravki) prestaje važnost izdatog dokumenta.

MiM

Hvala na napomenama. O atestu za TNG sistem nismo mnogo razmišljali, raspitaću se, šta se dešava u slučaju zamenjenih dizni  :conf:

Što se tiče radova, za sve imam njihove radne naloge, na kojima piše šta je sve uradjeno. Nije da nemam nikakav trag, a da će se praviti ludi teško posle ovolike buke oko svega.


zipsilon

Danas je u Telegrafu izašao članak o problemu sa plinskim uređajem u novim Dačijama.

kiconix

Vec su pisali ali je to klascno pljuvanje. Svuda pise da je motor problematican a ne tng sistem.
Budalastine.
Daj boze da upali ta prica i da ne bude da je vuk pojeo magarca.

Veterinar

@MiM

Drago mi je što motor napokon normalno radi na TNG. Kada prođe još neko vreme podeli sa nama (verujem) pozitivne utiske.  :wave:

dzule

nisam video da je ovo neko postavio od forumasa, aprpop sasa61bg da ide i plin i da je to prednost....

http://www.021.rs/story/Info/Srbija/156019/Udruzenje-Dacija-prodaje-automobile-s-neispravnim-motorima.html


kiconix

Da li da uopste komentarisemo ove gluposti. Pa ja bih novinara koji je ovo napisao obesio na terazijama.
Sa motorima je sve u REDU, problem je u plinskom uredjaju.

saša61beograd

Čemu ovoliki bes,novinari često pišu gluposti i pišu o nečemu o čemu nemaju pojma.Neka novinari (kakvi god da su) slobodno opletu po Reno-u,RNS-u iz sve snage.Pustili su u prodaju auto koji pravi problem i treba da na*ebu zbog toga.Zeznuli su mnogo ljudi,neka plate za to.Da li je kriv Reno ili NIS ili neko treći,nije važno,važno je da neko,ni kriv ni dužan, ispašta.
To što je meni moja Dačija dobra,ne znači da treba da obožavam RNS i da ih branim.I da se nerviram što novinari preteruju i pišu gluposti.Kad meni taj RNS prodaje bakarnu podlošku (koja ne vredi ni 20 dinara) za 200 dinara,onda nema zašto da ih žalim.

kiconix

Pogresno si ti mene razumeo. Ja nemam lepo misljenje o RNS, ni najmanje.
Daleko od toga da ih branim ali laz ne podnosim.
Motor radi i tu nema nikakvog problema, treba ih napasti za cinjenice.

Veterinar

I dalje smatram da problem ima veze sa plinom i da je to - to. Sada sam na 12000 km i problema nema u poslednjih 4-5000 km (morao bih da potražim snimak da vidim kada su nam se one lampice palile). Ponekad vidim malo variranje obrtaja u leru, ali nije osetno i nije značajno. Ako se i desi traje sekund-dva. Nekom logikom se vodim - ako sam imao začepljene dizne, onda je prljavština prošla kroz filtere. Ako je prljavština prošla kroz filtere - na šta oni liče sada? Videću kako će se motor ponašati u leru nakon redovnog servisa.
  Pre neki dan se okupilo nas nekoliko forumaša, pa smo ćakulali o ovom problemu. Često pročitam rečenice tipa: "A kako stari automobili nisu imali i nemaju problem u radu na plin?" Ne znam. Slavko je prikazao na šta može da liči plin koji sada sipamo i kako mogu zbog toga izgledati filteri/dizne... Opet, logično, kao što smo u stare dizelaše mogli sipati sve i svašta, a u nove ne smemo jer je sve napravljeno finije i preciznije, tako bi moglo biti i sa novim plinskim sistemom.  :ne:
  Prikupljam informacije i spolja, do sada znam za Engleza kome je pištao uređaj kao da nema plina, a bilo ga je (što se i ovde dešava kada se motor malo ohladi) i javio mi je Poljak koji je imao probleme sa variranjem obrtaja.   I dalje čekam da vidim kako će se motori pokazati kod naših članova kojima su menjani delovi plinskog sistema.

Nekom logikom opet - sa TNG uređajem prosečno potrošim oko 600 dinara na 100km ili manje. Da vozim na benzin trošio bi oko 1000 dinara. Za tri godine ću preći oko 100000km ako ovako nastavim, što je ušteda na gorivu oko 3250 evra tokom te tri godine. I da auto nije u garanciji verujem da bi se TNG uređaj isplatio jer i da sve menjam ne bi koštalo toliko. Ovako, dok je u garanciji, mogu da pratim i šta se zbiva i da računam na zamenu problematičnih delova ako bude bilo potrebe za tim.  :dobro:
 

saša61beograd

#161
Ok,slažem se.Ali ja nešto mislim da u ovom slučaju novinarsko lupetanje i galama mogu biti od koristi.Nije loše da se digne frka,da se o tome piše jer će to pomoći ljudima koji su pogođeni ovim problemom.Da se ne desi da kupci spornih Dačija budu nasamareni od strane velikih igrača,RNS-a,NIS-a,ili bilo koga ko je odgovoran.I da se stvar istera do kraja i konačno,ne samo do isteka garancije (pa da se ljudima plati čak i ponovni atest,ako je potrebno !).
PS.ovo se odnosi na kiconixov post.

Veterinar

Slažem se da će se brže pronaći rešenje sada kada su problemi dospeli u medije. To je i bio cilj, da se rešenje nađe. Do skoro su u servisima govorili da se vozi na benzin dok se rešenje ne pronađe, ali sada se nešto dešava i rešenje se traži ili je pronađeno.  :to:

dekiv68

#163
Izgleda da su Alvirka totalno ućutkali. Više ni pomena o karamelizovano - smolastoj masi u raspršivaču i ostalim delovima sistema.  :conf:

mdbokic

Možda analiza još nije gotova...